Hospitality

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Pieter Boeijing
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Hospitality

Possible.
Logo van Possible.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Possible. heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 234 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #2 in Arbo & Veiligheid.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Hospitality
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Lisette Gevaert-Voermans
facilitair mederwerker
9
Hospitality

"Leuke les, Pieter is gedreven en heeft kennis van zaken, Legt alles rustig uit. Ruimte voor vragen. Alles wat je leert is makkelijk toe te passen in de praktijk.
Leuke voorbeelden vanuit de praktijk. Locatie is goed, makkelijk bereikbaar en centraal gelegen. " - 21-10-2020 07:26

"Leuke les, Pieter is gedreven en heeft kennis van zaken, Legt alles rustig uit. Ruimte voor vragen. Alles wat je leert is makkelijk toe te p… alles lezen - 21-10-2020 07:26

Dankjewel voor je reactie Lisette.

- 21-10-2020 07:26

Startdata en plaatsen

placeAssen
15 feb. 2022
placeAmersfoort
16 feb. 2022
placeEindhoven
17 feb. 2022
placeAmersfoort
5 jul. 2022
placeAssen
6 jul. 2022
placeEindhoven
7 jul. 2022
placeEindhoven
6 dec. 2022
placeAmersfoort
7 dec. 2022
placeAssen
8 dec. 2022

Beschrijving

Algemeen

Het papier waarop jouw beleidsplan is geschreven is geduldig, maar jouw klanten en andere belanghebbenden zijn dat niet.
Klantgerichtheid, klantsturing, klantgedrevenheid, Hospitality, gastvrijheid.
Het zijn prachtige, oprechte, goedbedoelde woorden. Maar waar blijft de actie?
Hoe krijg je jouw organisatie nu echt in beweging? Een klantgerichtheidstraining is niet genoeg.
Er is meer nodig om jouw organisatie in beweging te krijgen.
Het doel is je nog meer bewust te maken van het belang van de woorden die in de 2e regel genoemd worden.
Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw gasten terugkomen omdat het bij jou zo prettig verblijven is. Wie worden jouw reclamemakers?
We gaan met deze thema…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Hospitality, Hotelmanagement, Eventmanagement, Horeca en HACCP.

Algemeen

Het papier waarop jouw beleidsplan is geschreven is geduldig, maar jouw klanten en andere belanghebbenden zijn dat niet.
Klantgerichtheid, klantsturing, klantgedrevenheid, Hospitality, gastvrijheid.
Het zijn prachtige, oprechte, goedbedoelde woorden. Maar waar blijft de actie?
Hoe krijg je jouw organisatie nu echt in beweging? Een klantgerichtheidstraining is niet genoeg.
Er is meer nodig om jouw organisatie in beweging te krijgen.
Het doel is je nog meer bewust te maken van het belang van de woorden die in de 2e regel genoemd worden.
Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw gasten terugkomen omdat het bij jou zo prettig verblijven is. Wie worden jouw reclamemakers?
We gaan met deze thema’s aan de slag en je krijgt een goed beeld van het speelveld van de gastvrije beleving van de gast en van de sterktes en zwaktes binnen jouw eigen organisatie op het gebied van de omgang met klanten.
Bovendien krijg je handige tips aangereikt voor een effectieve aanpak.

Je leert

• De basis: wensen, behoeften, verwachtingen van klanten
• Satisfiers en dissatisfiers, tevredenheid en trouw
• Plezier in het werk hebben en vergroten
• Omgaan met belemmeringen
• Verantwoordelijkheid en initiatief nemen
• Kenmerken van een gastvrije organisatie
• Trends in de praktijk rondom klantgerichtheid, Hospitality

Na de training ben je in staat om

• Jouw organisatie in beweging te brengen en te verbeteren
• De verbetering van klantgerichtheid in jouw organisatie aan te pakken

Voor wie:

Alle (facility) managers en (facility) medewerkers van bedrijven, overheden en instellingen die nu werk willen maken van klantgerichtheid.


Extra informatie:

Het is ook mogelijk om een maatwerk/incompany training bij jou op locatie te verzorgen.
We kunnen maatwerk leveren door specifiek in te gaan op jouw situatie en aanwezige kennis.
Bij minimaal 4 deelnemers is maatwerk financieel voordeliger.

possible.

opleidingen & training

Als praktijkopleider helpt possible vakmensen om zich te blijven ontwikkelen. Ons aanbod richt zich op Facilitaire Vaardigheden, Wonen & Vastgoed, Inkoopvaardigheden en Persoonlijke Vaardigheden. We bieden hands-on vakopleidingen die perfect aansluiten bij de dagelijkse praktijk. In onze opleidingen en trainingen combineren ervaren vakdocenten theorie en actuele ontwikkelingen tot een uitdagend en persoonlijk leertraject. Daarbij is ook voldoende ruimte om eigen vragen en dilemma’s in te brengen en te profiteren van de kennis en ervaring die vakgenoten delen. Op die manier zijn nieuwe inzichten de volgende dag altijd meteen toe te passen. Samen maken we het possible!

9
Gemiddeld cijfer voor Hospitality
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Lisette Gevaert-Voermans
facilitair mederwerker
9
Hospitality

"Leuke les, Pieter is gedreven en heeft kennis van zaken, Legt alles rustig uit. Ruimte voor vragen. Alles wat je leert is makkelijk toe te passen in de praktijk.
Leuke voorbeelden vanuit de praktijk. Locatie is goed, makkelijk bereikbaar en centraal gelegen. " - 21-10-2020 07:26

"Leuke les, Pieter is gedreven en heeft kennis van zaken, Legt alles rustig uit. Ruimte voor vragen. Alles wat je leert is makkelijk toe te p… alles lezen - 21-10-2020 07:26

Dankjewel voor je reactie Lisette.

- 21-10-2020 07:26
starstarstarstarstar_border
Farid Sakhi
8
Hospitality

"Het was vanaf het begin al goed geregeld, communicatie was goed.
Ik heb de cursus als zeer leerzaam en aangenaam ervaren.
Pieter en Rens zijn fijne docenten met heel veel ervaring, duidelijke uitleg met voorbeelden uit de praktijk.
" - 15-10-2020 09:07

"Het was vanaf het begin al goed geregeld, communicatie was goed. Ik heb de cursus als zeer leerzaam en aangenaam ervaren. Pieter en Rens … alles lezen - 15-10-2020 09:07

Dankjewel Farid.

- 15-10-2020 09:07
starstarstarstarstar
André Hage Hage
Huismeester
10
Hospitality

"Het onderdeel Hospitality werd uitgebreid behandeld. Door mijn ervaring in de horeca is gastvrijheid mij niet vreemd. Ondanks ik hiervan al veel weet, vond ik het toch prettig om de stof weer voorbij te zien komen. De aandacht werd er goed bijgehouden mede door de vele voorbeelden van gastvrijheid door Pieter en de groep. " - 15-10-2020 08:34

"Het onderdeel Hospitality werd uitgebreid behandeld. Door mijn ervaring in de horeca is gastvrijheid mij niet vreemd. Ondanks ik hiervan al … alles lezen - 15-10-2020 08:34

André, dankjewel voor het delen van jouw ervaring en niet te vergeten jouw inbreng tijdens de training.

- 15-10-2020 08:34

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Possible., om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.