Receptionist/Gastvrouw-heer

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Pieter Boeijing
Startdatum en plaats
Logo van Possible.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Possible. heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 159 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Receptionist/Gastvrouw-heer
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Marien Munster
Cursus receptioniste/gastheer gastvrouw
8
Receptionist/Gastvrouw-heer

"Een positieve leerzame cursus van deze tijd. We waren met 2 cursisten dus veel tijd.
Vragen van Pieter waren regelmatig confronteren/spiegelend met je eigen ik. Je blijft dit beter onthouden dan dat er lange verhalen Worden gesproken. Een echte aanrader" - 07-12-2018 06:53

"Een positieve leerzame cursus van deze tijd. We waren met 2 cursisten dus veel tijd. Vragen van Pieter waren regelmatig confronteren/spiege… alles lezen - 07-12-2018 06:53

Startdata en plaatsen

Zeist
29 okt. 2019

Beschrijving

Receptionist/Gastvrouw-heer

Algemeen

Je bent vaak verantwoordelijk voor het eerste contact met een klant dus een belangrijk visitekaartje van jouw organisatie. Aan de telefoon en achter de balie vorm je een onmisbare schakel tussen de klanten en de medewerkers van jouw organisatie. Deze klanten hebben immers een verwachtingspatroon inzake de contacten met jouw organisatie. Aan jou de taak als receptionist/gastvrouw-heer bij hen in elk geval een stevige eerste positieve indruk te vestigen.

Deze opleiding geeft je inzicht in de verwachtingen van de klanten en hoe je daarop in kunt spelen.

Je leert

  • Basisregels voor (telefonisch) ontvangst van klanten
  • Beïnvloeden van klantverwachtingen

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Receptionist/Gastvrouw-heer

Algemeen

Je bent vaak verantwoordelijk voor het eerste contact met een klant dus een belangrijk visitekaartje van jouw organisatie. Aan de telefoon en achter de balie vorm je een onmisbare schakel tussen de klanten en de medewerkers van jouw organisatie. Deze klanten hebben immers een verwachtingspatroon inzake de contacten met jouw organisatie. Aan jou de taak als receptionist/gastvrouw-heer bij hen in elk geval een stevige eerste positieve indruk te vestigen.

Deze opleiding geeft je inzicht in de verwachtingen van de klanten en hoe je daarop in kunt spelen.

Je leert

  • Basisregels voor (telefonisch) ontvangst van klanten
  • Beïnvloeden van klantverwachtingen
  • De eigen praktijk; waar sta je en waar wil je naar toe? Wat heb je daarvoor nodig?

Je bent in staat om

  • Met je gedrag jouw organisatie positief te presenteren aan de klant

De opleiding kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.

Doelgroep

Iedereen die belast is met de 1e opvang van klanten

Niveau MBO

Investering € 590 exclusief btw

Lesduur 1 dag

Maximaal aantal deelnemers 8

possible.

opleidingen & training

Als praktijkopleider helpt possible vakmensen om zich te blijven ontwikkelen. Ons aanbod richt zich op Facilitaire Vaardigheden, Wonen & Vastgoed, Inkoopvaardigheden en Persoonlijke Vaardigheden. We bieden hands-on vakopleidingen die perfect aansluiten bij de dagelijkse praktijk. In onze opleidingen en trainingen combineren ervaren vakdocenten theorie en actuele ontwikkelingen tot een uitdagend en persoonlijk leertraject. Daarbij is ook voldoende ruimte om eigen vragen en dilemma’s in te brengen en te profiteren van de kennis en ervaring die vakgenoten delen. Op die manier zijn nieuwe inzichten de volgende dag altijd meteen toe te passen. Samen maken we het possible!

8
Gemiddeld cijfer voor Receptionist/Gastvrouw-heer
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Marien Munster
Cursus receptioniste/gastheer gastvrouw
8
Receptionist/Gastvrouw-heer

"Een positieve leerzame cursus van deze tijd. We waren met 2 cursisten dus veel tijd.
Vragen van Pieter waren regelmatig confronteren/spiegelend met je eigen ik. Je blijft dit beter onthouden dan dat er lange verhalen Worden gesproken. Een echte aanrader" - 07-12-2018 06:53

"Een positieve leerzame cursus van deze tijd. We waren met 2 cursisten dus veel tijd. Vragen van Pieter waren regelmatig confronteren/spiege… alles lezen - 07-12-2018 06:53

starstarstarstarstar_border
Sanne van Aalst
8
Receptionist/Gastvrouw-heer

"Goede trainer die heel duidelijk uitlegt. Erg fijn dat we maar met 2 cursisten waren, want Pieter had daardoor heel veel aandacht/tijd voor ons. Er was tijd genoeg om over je eigen werksituatie vragen te stellen aan Pieter. " - 05-12-2018 09:11

"Goede trainer die heel duidelijk uitlegt. Erg fijn dat we maar met 2 cursisten waren, want Pieter had daardoor heel veel aandacht/tijd voor … alles lezen - 05-12-2018 09:11

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Possible., om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.