Gespreksvaardigheden en communicatie

Type product
Logo van Profendum

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Loopt de communicatie met klanten of teamleden soms wat stroef? Komt je boodschap niet altijd aan of anders over dan je had gedacht? Volg de training gespreksvaardigheid en communicatie en verbeter de samenwerking met collega’s en optimaliseer de klanttevredenheid van zowel externe als interne klanten.

In deze training Samen met een acteur simuleren we verschillende gesprekkenen laten zien welke houding leidt tot welk resultaat. Je ervaart dat hoe je iets zegt misschien nog wel belangrijker is dan wat je zegt. En zo leer je gesprekken (bij) te sturen en altijd servicegericht te handelen.

Is de cursus confronterend? Waarschijnlijk wel.
Is het leerzaam? Absoluut!
Kortom: tijd voor goede gespre…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Loopt de communicatie met klanten of teamleden soms wat stroef? Komt je boodschap niet altijd aan of anders over dan je had gedacht? Volg de training gespreksvaardigheid en communicatie en verbeter de samenwerking met collega’s en optimaliseer de klanttevredenheid van zowel externe als interne klanten.

In deze training Samen met een acteur simuleren we verschillende gesprekkenen laten zien welke houding leidt tot welk resultaat. Je ervaart dat hoe je iets zegt misschien nog wel belangrijker is dan wat je zegt. En zo leer je gesprekken (bij) te sturen en altijd servicegericht te handelen.

Is de cursus confronterend? Waarschijnlijk wel.
Is het leerzaam? Absoluut!
Kortom: tijd voor goede gesprekken.

Na deze training:

  • weet jij een boodschap écht over te brengen en de juiste vragen te stellen
  • heb je inzicht in jouw manier van communiceren (wat werkt wel en wat niet)
  • ken je jouw grenzen en kun je ze ook kenbaar maken naar anderen
  • ken jij de ‘Gouden Regels” van gespreksvaardigheden en kun je ze toepassen
  • heb jij inzicht in de communicatieprocessen binnen jouw team
  • en kun je dat gebruiken om beter met teamleden samen te werken en ze aan te vullen
  • ben je in staat om de klanttevredenheid te verhogen en te waarborgen
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.