Wil jij ook je eigen profiel aanpassen? Log in bij Mijn Springest
Jan van Bon

Jan van Bon

directeur

Over mij

De stip op mijn horizon: het stimuleren van de kennis over servicemanagement - via Service Management Architectuur (SMA). Mijn snelweg naar die stip: de methode Universeel Service Management (USM).
Eenvoud is mijn kernboodschap. Als ik zaken net zo simpel voor je kan maken als ze eigenlijk zijn, kan ik van de grootste waarde zijn.
Ik ben een zelfstandige ondernemer, auteur, presentator, trainer en uitgever. Ik ondersteun met veel plezier de ITWNET community en de SURVUZ Foundation.
Met duizenden deskundige auteurs en reviewers produceerde ik 80+ boeken in 16 talen, met maar één doel: jou inspireren. Zodra je geïnspireerd bent, zet je die boeken terug op hun rechtmatige plaats: de boekenplank. Ze zijn niet bedoeld als bijbels.
Als je denkt dat ik aan jouw organisatie kan bijdragen, laten we dan linken en zien waar het ons brengt.

Leerervaringen

Leerpad: