Klantgericht telefoneren

Startdatum en plaats
Logo van Pure Talent
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,8 Pure Talent heeft een gemiddelde beoordeling van 9,8 (uit 318 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Persoonlijke Effectiviteit, #2 beste kleine opleider en #3 in Communicatie.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 overall en #1 in Persoonlijke Effectiviteit.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Utrecht
27 nov. 2019 tot 11 dec. 2019
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 27 november 2019, 09:30-16:30
event 11 december 2019, 09:30-16:30
Utrecht
11 mrt. 2020 tot 25 mrt. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 11 maart 2020, 09:30-16:30
event 25 maart 2020, 09:30-16:30
Utrecht
20 mei. 2020 tot 3 jun. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 20 mei 2020, 09:30-16:30
event 3 juni 2020, 09:30-16:30

Beschrijving

Alle trainingen hebben een dynamisch karakter, mede door het gebruik van veel eigen inbreng, praktijkgerichte voorbeelden en afwisselende werkvormen. Deze werkwijze betekent dat het onderwerp wordt afgestemd op de dagelijkse praktijk van de deelnemer en het geleerde direct toepasbaar is binnen de functie.

Wil je als organisatie, met je afdeling of een aantal medewerkers een eigen training, met duidelijk geformuleerde doelen afgestemd op de eigen werksituatie dan zal aan de hand van een inspirerend intake gesprek het programma op maat worden ingevuld.

Alle trainingen zijn inclusief materiaal, werkboeken en een certificaat. Duur, kosten en locatie verschillen per training en worden op aanvraag voor je berekend. 

Na de training:

•    Ken je de telefoonetiquette en communicatieve vaardigheden waarmee je klantgericht kunt telefoneren.
•    Kun je de etiquette en vaardigheden toepassen om op professionele, effectieve en efficiënte wijze klantgerichte telefoongesprekken te voeren.
•    Ken je de gespreksstructuur en ben je in staat om deze op een authentieke en effectieve manier toe te passen.
•    Kun je telefoongesprekken sturen en leiden, ook met klanten die als lastiger worden ervaren.

Contacten met interne en externe klanten verlopen veelal telefonisch. Professioneel telefoneren is echter lastiger dan het lijkt. Door het ontbreken van non-verbale communicatie kunnen veel valkuilen ontstaan. De kern …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen voor dit product. Heb jij een vraag? Neem contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

Alle trainingen hebben een dynamisch karakter, mede door het gebruik van veel eigen inbreng, praktijkgerichte voorbeelden en afwisselende werkvormen. Deze werkwijze betekent dat het onderwerp wordt afgestemd op de dagelijkse praktijk van de deelnemer en het geleerde direct toepasbaar is binnen de functie.

Wil je als organisatie, met je afdeling of een aantal medewerkers een eigen training, met duidelijk geformuleerde doelen afgestemd op de eigen werksituatie dan zal aan de hand van een inspirerend intake gesprek het programma op maat worden ingevuld.

Alle trainingen zijn inclusief materiaal, werkboeken en een certificaat. Duur, kosten en locatie verschillen per training en worden op aanvraag voor je berekend. 

Na de training:

•    Ken je de telefoonetiquette en communicatieve vaardigheden waarmee je klantgericht kunt telefoneren.
•    Kun je de etiquette en vaardigheden toepassen om op professionele, effectieve en efficiënte wijze klantgerichte telefoongesprekken te voeren.
•    Ken je de gespreksstructuur en ben je in staat om deze op een authentieke en effectieve manier toe te passen.
•    Kun je telefoongesprekken sturen en leiden, ook met klanten die als lastiger worden ervaren.

Contacten met interne en externe klanten verlopen veelal telefonisch. Professioneel telefoneren is echter lastiger dan het lijkt. Door het ontbreken van non-verbale communicatie kunnen veel valkuilen ontstaan. De kern van een klantgericht telefoongesprek zit in het kunnen leiden en sturen van het gesprek op een authentieke wijze. 
In de training staan deze aspecten centraal. Aan de hand van een heldere gespreksstructuur, scherpe communicatieve vaardigheden en de telefoonetiquette zetten we grote stappen in professioneel en klantgericht telefoneren. Dit geldt zowel voor inbound als outbound gesprekken.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen voor dit product. Heb jij een vraag? Neem contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.