Klantgerichtheidstraining "Het managen van het tevredenheidsproces"

Niveau
Tijdsduur
Logo van Q-impact

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Met deze training leert u uw communicatie te verbeteren en uw persoonlijke effectiviteit te vergroten in de samenwerking met uw collega’s, leidinggevende(n) en klanten. U wordt zich meer bewust van uw gedrag en het effect hiervan op anderen. U leert het tevredenheidsproces te managen in alle richtingen. Zowel van uzelf als dat van de mensen met wie u samenwerkt. Een training die u vele inzichten geeft en handvatten biedt om met plezier klantgericht te werken.

Voor wie is deze training?
Deze training is ontwikkeld voor mensen die een support functie vervullen in de financiële dienstverlening, logistiek, informatie technologie of verkoop binnendienst. Het doel van de training Het doel van de t…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Communiceren, Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.

Met deze training leert u uw communicatie te verbeteren en uw persoonlijke effectiviteit te vergroten in de samenwerking met uw collega’s, leidinggevende(n) en klanten. U wordt zich meer bewust van uw gedrag en het effect hiervan op anderen. U leert het tevredenheidsproces te managen in alle richtingen. Zowel van uzelf als dat van de mensen met wie u samenwerkt. Een training die u vele inzichten geeft en handvatten biedt om met plezier klantgericht te werken.

Voor wie is deze training?
Deze training is ontwikkeld voor mensen die een support functie vervullen in de financiële dienstverlening, logistiek, informatie technologie of verkoop binnendienst. Het doel van de training Het doel van de training is het vergroten van uw persoonlijke effectiviteit in relatie tot anderen. Daarbij maken we u bewust van uw sterktes en verbeterpunten in de communicatie en stimuleren wij u om gericht uw gedrag aan te passen waar nodig. Door het actief toepassen van het geleerde uit de training in uw dagelijkse praktijk worden veranderingen gerealiseerd en verankerd in uw gedrag.

Filosofie van de training
De training is praktijk- en resultaatgericht. Veel tijd wordt besteed aan oefenen en actief leren. Er is in de training tevens voldoende tijd ingebouwd voor het delen van kennis en praktijkervaringen. 

Aspecten uit de training
- Zelfmanagement; hoe realiseer ik mijn persoonlijke doelen en bewaak ik mijn eigen tevredenheidsproces.
- Welke wetmatigheden zijn er in de beïnvloeding van anderen en hoe kan ik deze inzetten in mijn werk.
- Op welke wijze communiceer ik helder, bondig en komt mijn boodschap goed over bij anderen.  
- Hoe ga ik om met klachten, weerstanden en ongewenst gedrag in gesprekken. 
- Hoe kan ik collega’s motiveren voor mijn plannen en ideeën. 
- Het voeren van een doelgericht en effectief (voortgang)gesprek met een interne/externe klant. 
- Hoe organiseer ik mijn werk, prioriteiten en timemanagement.  
 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Q-impact, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.