Succesvol verkopen “Het creëren en onderhouden van positief werkende relaties”

Niveau
Tijdsduur

Succesvol verkopen “Het creëren en onderhouden van positief werkende relaties”

Q-impact
Logo van Q-impact
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,4 Q-impact heeft een gemiddelde beoordeling van 9,4 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Succesvol verkopen “Het creëren en onderhouden van positief werkende relaties”
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Vincent Mersch
9
Succesvol verkopen “Het creëren en onderhouden van positief werkende relaties”

"Ik heb een zeer goede ervaring met de verkooptraining van Peter van Q-impact, op een goede locatie heb ik samen met mijn trainingsgenoten veel praktijkoefeningen kunnen doen. Tezamen met de tips en tricks van Peter zijn mijn leerdoelen onderdeel geworden van mijn voorbereidingen voor en tijdens het verkoopgesprek. Het rendement uit mijn werk als verkoper is daarmee door deze training gestegen." - 24-03-2020 14:29

"Ik heb een zeer goede ervaring met de verkooptraining van Peter van Q-impact, op een goede locatie heb ik samen met mijn trainingsgenoten ve… alles lezen - 24-03-2020 14:29

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

In deze training staat het totale verkoopproces centraal. Door het volgen van deze training zal uw persoonlijke effectiviteit aanzienlijk toenemen. U bent in staat om makkelijker en sneller nieuwe klanten te werven. U krijgt meer oog  voor de factoren die invloed hebben op het aankoopproces en hoe u deze zelf kunt inzetten om uw commerciële doelen te realiseren. Daarnaast  besteden we aandacht aan op welke wijze u relaties kunt creëren die op lange termijn een bijdrage leveren aan de continuïteit van uw organisatie.  

Voor wie is deze training?
Deze training is ontwikkeld voor mensen met een commerciële verantwoordelijkheid. Zij hebben direct klantcontact, werven nieuwe klanten en onderhoude…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales management, NIMA A Sales, NIMA B Sales, Netwerken en CRM (Customer Relationship Management).

In deze training staat het totale verkoopproces centraal. Door het volgen van deze training zal uw persoonlijke effectiviteit aanzienlijk toenemen. U bent in staat om makkelijker en sneller nieuwe klanten te werven. U krijgt meer oog  voor de factoren die invloed hebben op het aankoopproces en hoe u deze zelf kunt inzetten om uw commerciële doelen te realiseren. Daarnaast  besteden we aandacht aan op welke wijze u relaties kunt creëren die op lange termijn een bijdrage leveren aan de continuïteit van uw organisatie.  

Voor wie is deze training?
Deze training is ontwikkeld voor mensen met een commerciële verantwoordelijkheid. Zij hebben direct klantcontact, werven nieuwe klanten en onderhouden de relatie met klanten. Daarbij valt te denken aan mensen met een functie als verkoper, account manager of sales manager. Tevens is deze training ook geschikt voor (kleine) zelfstandige ondernemers die hun commerciële kwaliteiten verder willen ontwikkelen.   

Het doel van de training
Het doel van de training is het vergroten van uw effectiviteit in het commerciële proces. Waar liggen uw kwaliteiten? Hoe kunt u deze kwaliteiten beter benutten? Waar liggen uw persoonlijke verbeterpunten. Hoe kunt u deze aanpakken zodat u meer rendement behaald uit uw gesprekken met klanten?  

Filosofie van de training
De training is praktisch en resultaatgericht. Het geleerde is direct toepasbaar in de praktijk waardoor u snel aantoonbare resultaten realiseert als gevolg van de training. Naast vele verschillende oefeningen is er ook veel tijd ingebouwd voor het delen van kennis en het uitwisselen van praktijkervaringen. Vanaf de tweede trainingsdag presenteren de deelnemers kort en bondig hun concrete leerervaringen en resultaten in een praktijkverslag. Doel hiervan is leren van elkaar. 

Aspecten uit de training:

- Welke attitude en gedrag leidt tot succes.
- Vijf gedragskenmerken van een succesvol verkoper.
- Omgaan met weerstanden, klachten en ontevredenheid bij de klant.
- Het interesseren van de klant voor onze onderneming, product en diensten.
- Effectief met de tijd omgaan; de juiste keuzes maken.
- Situationeel verkopen; van lead naar klant.
- Hoe het tevredenheidsproces bewaken; het voortgangsgesprek
- Aanspreken van de klant op gemaakte afspraken.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Succesvol verkopen “Het creëren en onderhouden van positief werkende relaties”
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Vincent Mersch
9
Succesvol verkopen “Het creëren en onderhouden van positief werkende relaties”

"Ik heb een zeer goede ervaring met de verkooptraining van Peter van Q-impact, op een goede locatie heb ik samen met mijn trainingsgenoten veel praktijkoefeningen kunnen doen. Tezamen met de tips en tricks van Peter zijn mijn leerdoelen onderdeel geworden van mijn voorbereidingen voor en tijdens het verkoopgesprek. Het rendement uit mijn werk als verkoper is daarmee door deze training gestegen." - 24-03-2020 14:29

"Ik heb een zeer goede ervaring met de verkooptraining van Peter van Q-impact, op een goede locatie heb ik samen met mijn trainingsgenoten ve… alles lezen - 24-03-2020 14:29

starstarstarstarstar
Wouter Wesseling
Inbound Marketeer
10
Succesvol verkopen “Het creëren en onderhouden van positief werkende relaties”

"Ik heb heel veel aan de verkooptraining gehad. Zowel zakelijk als privé. Ik hoor deze geluiden ook terug van mijn klanten. Het was hard werken maar zeker de moeite waard." - 09-03-2020 10:26

"Ik heb heel veel aan de verkooptraining gehad. Zowel zakelijk als privé. Ik hoor deze geluiden ook terug van mijn klanten. Het was hard werk… alles lezen - 09-03-2020 10:26

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Q-impact, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.