Organisatie opstellingen en Systemische gespreksvoering

Niveau
Tijdsduur
Trainer

Organisatie opstellingen en Systemische gespreksvoering

Quality Contact 2BV
Logo van Quality Contact 2BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Quality Contact 2BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 237 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Quality Contact wil haar klanten in alles wat ze doen inspireren en stimuleren om de beste versie van zichzelf te worden. Met passie en plezier, en door het verbinden van ‘hart’ met ‘hard’ worden de beste resultaten behaald. Een training van Quality Contact is inspirerend en resultaat gericht en blijft je een leven lang bij.

Organisatieopstellingen is een methode waarbij de dynamiek en onderliggende patronen binnen een organisatie zichtbaar worden gemaakt door middel van het opstellen van representanten of objecten die de verschillende elementen van de organisatie vertegenwoordigen. Door de opstelling kunnen verborgen relaties, blokkades of verstoringen aan het licht komen, waardoor inzicht ontstaat in mogelijke oplossingen of verbeteringen.

Systemische gespreksvoering is een benadering waarbij de focus ligt op het begrijpen van de organisatie als systeem, waarin verschillende elementen en relaties met elkaar verbonden zijn. Het gaat om het onderzoeken van de onderliggende dynamiek en patronen die van invloed z…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Quality Contact wil haar klanten in alles wat ze doen inspireren en stimuleren om de beste versie van zichzelf te worden. Met passie en plezier, en door het verbinden van ‘hart’ met ‘hard’ worden de beste resultaten behaald. Een training van Quality Contact is inspirerend en resultaat gericht en blijft je een leven lang bij.

Organisatieopstellingen is een methode waarbij de dynamiek en onderliggende patronen binnen een organisatie zichtbaar worden gemaakt door middel van het opstellen van representanten of objecten die de verschillende elementen van de organisatie vertegenwoordigen. Door de opstelling kunnen verborgen relaties, blokkades of verstoringen aan het licht komen, waardoor inzicht ontstaat in mogelijke oplossingen of verbeteringen.

Systemische gespreksvoering is een benadering waarbij de focus ligt op het begrijpen van de organisatie als systeem, waarin verschillende elementen en relaties met elkaar verbonden zijn. Het gaat om het onderzoeken van de onderliggende dynamiek en patronen die van invloed zijn op het functioneren van de organisatie. Door middel van systemische vragen en interventies worden deze patronen zichtbaar gemaakt en kan er gewerkt worden aan het creëren van meer balans en harmonie binnen het systeem.

het stelt je in staat om effectiever te communiceren, conflicten op te lossen en veranderingen te bewerkstelligen. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Quality Contact 2BV, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.