Commerciële binnendienst in topvorm

Type product
Tijdsduur
Logo van ZAKENWIJZER BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 ZAKENWIJZER BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 8 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Commerciële binnendienst in topvorm

‘klanten willen niet iets verkocht krijgen, ze willen kopen’


 Als je niet uitkijkt doen we het allemaal… werken op de ‘automatische piloot’. Voor iedereen een valkuil maar ‘killing’ voor verkoop binnendienst. Juist deze afdeling moet continu in topvorm zijn en klanten perfect bedienen. Elk telefoontje kan omgezet worden in een mooie opdracht of…… aan je neus voorbij gaan. De training confronteert deelnemers met hun automatische gedrag en reikt praktische tools aan voor een perfecte omgang met bestaande en nieuwe klanten.

Voor wie?
De training Commerciële binnendienst in topvorm is bedoeld voor binnendienst verkopers die het beste resultaat willen realis…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Binnendienst verkoop, Commerciële vaardigheden, NIMA A Sales, Verkoopstrategie en Verkoopgesprek.

Commerciële binnendienst in topvorm

‘klanten willen niet iets verkocht krijgen, ze willen kopen’


 Als je niet uitkijkt doen we het allemaal… werken op de ‘automatische piloot’. Voor iedereen een valkuil maar ‘killing’ voor verkoop binnendienst. Juist deze afdeling moet continu in topvorm zijn en klanten perfect bedienen. Elk telefoontje kan omgezet worden in een mooie opdracht of…… aan je neus voorbij gaan. De training confronteert deelnemers met hun automatische gedrag en reikt praktische tools aan voor een perfecte omgang met bestaande en nieuwe klanten.

Voor wie?
De training Commerciële binnendienst in topvorm is bedoeld voor binnendienst verkopers die het beste resultaat willen realiseren bij bestaande en nieuwe relaties.

Onderwerpen

  • Verbale en non-verbale communicatie
  • Hoe kom ik over..?
  • Structuur voor een succesvol gesprek
  • Eerst begrijpen voor je begrepen kunt worden
  • LSD techniek – luisteren, samenvatten, doorvragen
  • Ken je klant! Wat moet je minimaal weten…?
  • Commerciële vraagtechnieken, behoeften achterhalen
  • Toegevoegde waarde verkopen
  • Cross selling (extra verkoop realiseren)
  • Overtuigen en argumenteren
  • Omgaan met weerstand
  • Offertes opvolgen
  • Onderhandelen
  • Psychologie: Waarom klanten wel of niet kopen?
  • Afsluittechnieken

Mistery calls (optioneel)
Het is mogelijk om, tussen de eerste en de tweede sessie, mistery calls te laten uitvoeren. De gesprekken worden professioneel uitgevoerd en opgenomen. Tijdens de tweede sessie worden de gesprekken afgespeeld en geanalyseerd. Deelnemers krijgen op respectvolle wijze feedback.

Resultaat
Deelnemers zijn zich bewust van hun overkomen en welke kansen zij nu laten liggen. Ze zijn in staat om proactief behoeften te achterhalen door het stellen van de juiste vragen. Tevens weten ze klanten te overtuigen van hun toegevoegde waarde en sluiten ze elk gesprek doelgericht af.

Duur
De training Commerciële binnendienst in topvorm bestaat uit 4 dagdelen of 2 dagen.

Deze training kun je 1 op 1 volgen en/of in-company laten verzorgen.

1 op 1 training: 4 dagdelen| € 2.250,- (all-in)
 
Passende data stemmen we in goed overleg af.
Deze training in-company? Neem contact met ons op voor een offerte via 078 615 9692.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.