Klantgericht Verkopen, Klantvriendelijkheid Detailhandel (Winkelverkoop),Maatwerk

Type product
Tijdsduur
Trainers
A.J.W.M. (Ton) GrimmMaarten De Zeeuw
Logo van Re-Move
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Re-Move heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 26 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Deze training is bedoeld voor iedereen die in de detailhandel actief verkoopt aan klanten.
Dat kan winkelpersoneel zijn zoals medewerkers in kledingzaken, keukenzaken, juweliers etc.

Onze aanpak is zeer praktisch en zal worden afgestemd op de aard van uw organisatie

Onze trainer heeft een zeer ruime ervaring op de winkelvloer, o.a. op afdelingsniveau, als bedrijfsleider en ondernemer

Wij gaan aan de slag met o.a. de volgende onderwerpen:

•Begroeten van klanten
•Aanspreken van klanten
•Moment kiezen van actieve benadering
•Persoonlijke verzorging
•Non-verbale communicatie
•Omgaan met vragen en wensen
•Inventarisatie maken van de klantbehoefte
•Vertaalslag maken naar product presentatie
•Opzoeken van koopm…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Verkoper detailhandel, Winkelpersoneel, Klantvriendelijkheid, Sales management en Klantgerichtheid.

Deze training is bedoeld voor iedereen die in de detailhandel actief verkoopt aan klanten.
Dat kan winkelpersoneel zijn zoals medewerkers in kledingzaken, keukenzaken, juweliers etc.

Onze aanpak is zeer praktisch en zal worden afgestemd op de aard van uw organisatie

Onze trainer heeft een zeer ruime ervaring op de winkelvloer, o.a. op afdelingsniveau, als bedrijfsleider en ondernemer

Wij gaan aan de slag met o.a. de volgende onderwerpen:

•Begroeten van klanten
•Aanspreken van klanten
•Moment kiezen van actieve benadering
•Persoonlijke verzorging
•Non-verbale communicatie
•Omgaan met vragen en wensen
•Inventarisatie maken van de klantbehoefte
•Vertaalslag maken naar product presentatie
•Opzoeken van koopmotieven en deze benadrukken
•Vertaalslag maken naar persoonlijk voordeel en gebruik
•Omgaan met weerstanden b.v. prijs, levering moment etc.
•Afsluiten van de verkoop
•Additionele bij-verkoop
•Nazorg en klanttevredenheid checken

Aanpak
Bij voorkeur geven wij deze training bij u op de werkvloer
De deelnemers krijgen een intakeformulier, een digitale syllabus en een certificaat van deelname. 
De training bestaat uit 3 dagdelen van ieder c.a. 2.5 uur , in onderling overleg te plannen


Resultaat
Na afloop van de training zullen uw medewerkers in staat zijn om wensen van klanten te vertalen naar uw product/dienst en actief te verkopen met winstgevendheid en maximale klanttevredenheid

Investering
Uw investering voor deze training bedraagt € 195,-  pp. excl. b.t.w.
Minimaal aantal deelnemers 6
Dit is inclusief voorbereiding, reisuren/kosten van de trainer, digitale syllabus en certificaat van deelname

Re-Move, brengt mensen in beweging!

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
A.J.W.M. (Ton) Grimm - “rendement is belangrijker dan het instrument “
A.J.W.M. (Ton) Grimm
“rendement is belangrijker dan het instrument “
8,4
Maarten De Zeeuw - Tevreden klanten besteden meer!
Maarten De Zeeuw
Tevreden klanten besteden meer!
9

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.