Succesvolle e-mailmarketing in één dag

Niveau
Tijdsduur
Logo van Rendement Uitgeverij BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Rendement Uitgeverij BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 4 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Inleiding

E-mailmarketing is tegenwoordig niet meer weg te denken. Zeker omdat het de meest succesvolle manier van klantenwerving en promotie is geworden. Maar uiteraard is het wel belangrijk dat e-mailingen op een juiste wijze worden ingezet. Hoe valt uw e-mail bijvoorbeeld op tussen de vele andere e-mails? En hoe voorkomt u irritatie bij de ontvanger? Speciaal voor u organiseert Rendement daarom de training ‘E-mailmarketing in de praktijk’. In één dag leert u uw marketing e-mails verbeteren en de conversie ervan te optimaliseren.

Communicatie en technologie spelen een belangrijke rol bij e-mailmarketing. De grootste uitdaging is een passende boodschap te bedenken voor de ontvangers. Het …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: E-mail marketing, E-mail, Crossmedia, E-commerce en Google Analytics.

Inleiding

E-mailmarketing is tegenwoordig niet meer weg te denken. Zeker omdat het de meest succesvolle manier van klantenwerving en promotie is geworden. Maar uiteraard is het wel belangrijk dat e-mailingen op een juiste wijze worden ingezet. Hoe valt uw e-mail bijvoorbeeld op tussen de vele andere e-mails? En hoe voorkomt u irritatie bij de ontvanger? Speciaal voor u organiseert Rendement daarom de training ‘E-mailmarketing in de praktijk’. In één dag leert u uw marketing e-mails verbeteren en de conversie ervan te optimaliseren.

Communicatie en technologie spelen een belangrijke rol bij e-mailmarketing. De grootste uitdaging is een passende boodschap te bedenken voor de ontvangers. Het versturen van verschillende versies van een e-mailing biedt vaak uitkomst, doordat u uw boodschap dan precies kunt laten aansluiten bij de ontvanger. Daarnaast is het belangrijk dat u het gedrag van de ontvangers goed volgt. Wordt uw mail geopend en via welke links wordt er doorgeklikt? Deze metingen zorgen ervoor dat vervolgacties nog beter zullen responderen.

Bestemd voor

Deze training is bestemd voor iedereen die betrokken is bij of verantwoordelijk is voor (e-mail) marketing binnen een organisatie.

Onderwijsvorm

Klassikaal

Aantal praktijkbijeenkomsten

1 bijeenkomst (2 dagdelen)

Certificaat

Na de training krijgt u een certificaat van deelname.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Rendement Uitgeverij BV, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.