Masterclass Recruitment Marketing Automation

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van REV4 B.V.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
14 okt. 2021

Beschrijving

In één dag verdiep je je in recruitment automation, employer branding, digitale marketing en campagnes. Je leert de opgedane kennis toepassen in de praktijk om talent te werven in een snel veranderende arbeidsmarkt. Je krijgt opdrachten die je tijdens de les maakt en toelicht. Je ontwikkelt een digitale marketing strategie met persona, candidate journey, content, marketing automation en voert dit uit in je organisatie. Je brengt je recruitment activiteiten in kaart, gaat na hoe je werkprocessen verbeterd om Lean te kunnen werken.

Lesprogramma

Deel 1: 09:00 - 12:30

  • Wat zijn de belangrijkste trends en ontwikkelingen in recruitment automation? Wat zijn handige insights uit de arbeidsmark…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing Automation, Recruitment, Marketingstrategie, Growth Hacking en Data Driven Marketing.

In één dag verdiep je je in recruitment automation, employer branding, digitale marketing en campagnes. Je leert de opgedane kennis toepassen in de praktijk om talent te werven in een snel veranderende arbeidsmarkt. Je krijgt opdrachten die je tijdens de les maakt en toelicht. Je ontwikkelt een digitale marketing strategie met persona, candidate journey, content, marketing automation en voert dit uit in je organisatie. Je brengt je recruitment activiteiten in kaart, gaat na hoe je werkprocessen verbeterd om Lean te kunnen werken.

Lesprogramma

Deel 1: 09:00 - 12:30

  • Wat zijn de belangrijkste trends en ontwikkelingen in recruitment automation? Wat zijn handige insights uit de arbeidsmarkt?
  • Hoe zorg je dat je werkgeversmerk in beeld komt bij kandidaten? Doe inspiratie op door voorbeelden van anderen te bekijken!
  • Hoe ontwikkel je een recruitment marketing strategie? Hoe gebruik je data? Hoe werkt marketing automation? En hoe gebruik je het naast je ATS (CRM) systeem?
  • Hoe maak je een persona van de ideale kandidaat voor je organisatie? Opdracht: maak een kandidaat persona.

Deel 2: 13.00 - 17.00

  • Presenteer jouw ideale kandidaat persona!
  • Wat is een candidate journey? Welke data gebruik je? Hoe ziet de kandidaat reis er uit voor jouw bedrijf? Opdracht: maak een opzetje op een brown-paper en licht dit toe!
  • Hoe kan je efficiënter werken met behulp van de Lean methode? Opdracht: breng je werkproces en verbeter kansen in kaart op een brown-paper en licht dit toe!

Voor wie?

Je bent in je rol (eind)verantwoordelijk voor recruitment en je wilt graag inzicht en actuele kennis ontwikkelen over recruitment marketing automation. Je wilt weten hoe je digitale marketing technieken, data analytics, software en tools kunt gebruiken om talent aan te trekken voor je bedrijf. Je werkt bij een middelgrote- of grote organisatie en je bent verantwoordelijk voor employer branding. Je wilt wat je leert direct toepassen in de praktijk. Je beschikt over een HBO of WO werk- en denkniveau.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.