Agressietraining, omgaan met agressie
"Was zeer nuttig en zeker de moeite waard. Voor iedereen heeft het wel iets leerzaam. In deze tijd van armoe wordt het steeds moeilijker met de mensen mee te denken." - 04-12-2013 09:09
"Was zeer nuttig en zeker de moeite waard. Voor iedereen heeft het wel iets leerzaam. In deze tijd van armoe wordt het steeds moeilijker met … alles lezen - 04-12-2013 09:09
Beschrijving
Agressie training, omgaan met agressie
Agressie, wie heeft er al niet mee te maken gehad? Overal kom je de korte lontjes tegen. In het verkeer, bij de supermarkt.
Maar wat wanneer het tot je 'taken behoort' om met agressieve 'klanten' om te - moeten - gaan, die op de meest onverwachte momenten voor je neus staan. Hoe zorg je dan dat de woedende en opgefokte klant snel rustig wordt. Wat moet je doen om die priemende vinger of nog erger die gebalde vuist weg te krijgen. Wat kun je doen?
De agressie training omgaan met agressie leert de deelnemers om beter, effectiever en met hoger resultaat met agressie om te gaan.
Doelstellingen agressie training en omgaan met agressie
- medewerkers w…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Agressie training, omgaan met agressie
Agressie, wie heeft er al niet mee te maken gehad? Overal kom je de korte lontjes tegen. In het verkeer, bij de supermarkt.
Maar wat wanneer het tot je 'taken behoort' om met agressieve 'klanten' om te - moeten - gaan, die op de meest onverwachte momenten voor je neus staan. Hoe zorg je dan dat de woedende en opgefokte klant snel rustig wordt. Wat moet je doen om die priemende vinger of nog erger die gebalde vuist weg te krijgen. Wat kun je doen?
De agressie training omgaan met agressie leert de deelnemers om beter, effectiever en met hoger resultaat met agressie om te gaan.
Doelstellingen agressie training en omgaan met agressie
- medewerkers weerbaar maken;
- burn-out voorkomen;
- zorgen dat uw medewerkers met plezier naar hun werk blijven komen;
- voldoen aan uw morele plicht uw mensen te helpen in hun effectief functioneren.
Doelgroep agressie training en omgaan met agressie
- baliemedewerkers
- beveiligings medewerkers
- deurwaarders
- heffing medewerkers
- invordering medewerkers
- receptionistes
- telefonistes
- zorg medewerkers
Programma agressie training en omgaan met agressie
- wat maakt dat mensen agressief worden: inzicht in de menselijke psyche;
- welke instelling is nodig voor mijn functie;
- een klant staat briesend voor mij: welke de-escalatie technieken kan ik inzetten;
- gebruik van de juiste woorden: welke woorden zijn olie en welke blussen:
- gespreksstructuren om agressie in een gesprek te voorkomen;
- welke organisatorische maatregelen kunnen wij nemen om agressie te voorkomen.
Hoe nu verder?
De agressie training geven wij altijd in-company. Om zo te zorgen voor maatwerk en maximaal rendement.
Belt u ons dus voor een gesprek, waarbij wij uw vormen van agressie in kaart brengen en de beste aanpak voor uw medewerkers voorleggen.
Met vriendelijke groet, Tom Richmond
Agressie trainer en omgaan met agressie
Dit is uw beste investering. Ongekend wat dit voor u en uw organisatie oplevert.
"Was zeer nuttig en zeker de moeite waard. Voor iedereen heeft het wel iets leerzaam. In deze tijd van armoe wordt het steeds moeilijker met de mensen mee te denken." - 04-12-2013 09:09
"Was zeer nuttig en zeker de moeite waard. Voor iedereen heeft het wel iets leerzaam. In deze tijd van armoe wordt het steeds moeilijker met … alles lezen - 04-12-2013 09:09
"Er werden veel praktijkvoorbeelden besproken en ook geoefend. Oefenen met een acteur zou het misschien nog wat realistischer maken." - 03-12-2013 07:43
"Er werden veel praktijkvoorbeelden besproken en ook geoefend. Oefenen met een acteur zou het misschien nog wat realistischer maken. " - 03-12-2013 07:43
"Ik heb de cursus als leerzaam ervaren. Het enthousiasme van Tom Richmond werkt erg aanstekelijk. De lesstof is erg nuttig voor praktisch gebruik. Lastige gesprekken zullen veel soepeler verlopen.
Zeker aan te raden." - 28-11-2013 11:50
"Ik heb de cursus als leerzaam ervaren. Het enthousiasme van Tom Richmond werkt erg aanstekelijk. De lesstof is erg nuttig voor praktisch geb… alles lezen - 28-11-2013 11:50
"N.a.v. van jou cursus ben ik er achter gekomen dat je woorden anders of beter kunt gebruiken om zo cliënten in loket of aan de telefoon beter van Diest te kunnen zijn. Zo heb ik geleerd dat UH , Oké of ik ga het EVEN voor u nakijken.. hiermee zorg ik dat de cliënt geen prikkels geeft om boos te kunnen worden.
Het is alleen wel goed dat bespreekbaar blijft omdat je anders weer in je oude gewoonte kan terug vallen.
Gr.Marcel
" - 28-11-2013 10:12
"N.a.v. van jou cursus ben ik er achter gekomen dat je woorden anders of beter kunt gebruiken om zo cliënten in loket of aan de telefoon bet… alles lezen - 28-11-2013 10:12
"een waardevolle training die goed op de praktijk is af gestemd met al zijn plussen en minnen die we dagelijks meemaken." - 28-11-2013 10:08
"een waardevolle training die goed op de praktijk is af gestemd met al zijn plussen en minnen die we dagelijks meemaken. " - 28-11-2013 10:08
"ondanks je ervaring van ruim 20 jaar, kom je toch tot ontdekking dat dingen zijn die je anders kan aanpakken of overbrengen aan de burger. Ik moet er wel bij zeggen dat het niet makkelijk is om van je gewoontes in een keer af te komen zoals het gebruik van woordjes als "even" ed. Waarom ik een 8 geef en niet hoger heeft te maken met de timing van de cursus. Meestal gepland op dagen dat het druk is aan telefoon of loket!" - 28-11-2013 08:28
"ondanks je ervaring van ruim 20 jaar, kom je toch tot ontdekking dat dingen zijn die je anders kan aanpakken of overbrengen aan de burger. I… alles lezen - 28-11-2013 08:28
"door Tom heb ik nieuwe technieken en methoden aangeleerd voor wat betreft communicatie met agressieve klanten.
ik vind het heel leerzaam cursus." - 27-11-2013 11:57
"door Tom heb ik nieuwe technieken en methoden aangeleerd voor wat betreft communicatie met agressieve klanten. ik vind het heel leerzaam cu… alles lezen - 27-11-2013 11:57
"Goed om weer even stil te staan wat woordkeus van invloed kan zijn in een gesprek. Door helder en duidelijk te communiceren kunnen vervelende situaties voorkomen worden of minder escaleren. Goed om een moment stil te staan bij eigen handelen en te spiegelen hoe jezelf handelt en wat verbeterpunten zijn. " - 27-11-2013 10:00
"Goed om weer even stil te staan wat woordkeus van invloed kan zijn in een gesprek. Door helder en duidelijk te communiceren kunnen vervelend… alles lezen - 27-11-2013 10:00
"Ik dacht eerst ppfff. Wat krijgen we nu weer voor training. Maar ik heb wel geleerd dat ik niet te vaak ff moet zeggen aan de tel. BV: Dan ga ik even voor u kijken ?
Zijn wel een paar dingen wat ik heb geleerd. krjg ik nu die pen." - 27-11-2013 09:54
"Ik dacht eerst ppfff. Wat krijgen we nu weer voor training. Maar ik heb wel geleerd dat ik niet te vaak ff moet zeggen aan de tel. BV: Dan g… alles lezen - 27-11-2013 09:54
"was al aardig ervaren maar toch nu heb ik toch een aantal praktische en nieuwe tecknieken gehoord hoe om te gaan met boze burgers" - 27-11-2013 09:46
"was al aardig ervaren maar toch nu heb ik toch een aantal praktische en nieuwe tecknieken gehoord hoe om te gaan met boze burgers " - 27-11-2013 09:46
"Ondanks mijn ervaring van een aantal jaren aan de balie was de cursus toch wel nuttig. Tijdens deze cursus heb ik wel weer andere dingen geleerd die ik toe kan passen." - 27-11-2013 08:23
"Ondanks mijn ervaring van een aantal jaren aan de balie was de cursus toch wel nuttig. Tijdens deze cursus heb ik wel weer andere dingen gel… alles lezen - 27-11-2013 08:23
"Altijd fijn om een up date te krijgen van je dagelijkse werk, zodat je scherp blijft. Voor mij heeft dit heel erg fijn gewerkt." - 26-11-2013 11:10
"Altijd fijn om een up date te krijgen van je dagelijkse werk, zodat je scherp blijft. Voor mij heeft dit heel erg fijn gewerkt. " - 26-11-2013 11:10
"Prettige ervaring om les te krijgen Tom Richmond. Het zijn levendige en intensieve lessen waarbij veel praktijk voorbeelden worden toegepast." - 26-11-2013 08:09
"Prettige ervaring om les te krijgen Tom Richmond. Het zijn levendige en intensieve lessen waarbij veel praktijk voorbeelden worden toegepast… alles lezen - 26-11-2013 08:09
"Op de praktijk gericht, dus zeer praktische benadering in het omgaan en voorkomen van agressie op de werkvloer.
" - 26-11-2013 08:05
"Op de praktijk gericht, dus zeer praktische benadering in het omgaan en voorkomen van agressie op de werkvloer. " - 26-11-2013 08:05
"Ik heb de cucus als prettig ervaren, je gaat een andere kijk krijgen hoe je in bepaalde situaties krachtig kan op treden, zodat je er allebei een goed gevoel bij krijgt, maar leer je ook waar je grenzen liggen, en dat een client daar niet overheen kan walzen." - 08-11-2013 06:47
"Ik heb de cucus als prettig ervaren, je gaat een andere kijk krijgen hoe je in bepaalde situaties krachtig kan op treden, zodat je er allebe… alles lezen - 08-11-2013 06:47
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.