Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi.

Deze training is helaas verwijderd door Richmond Training BV. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

8
Gemiddeld cijfer voor Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi.
Gebaseerd op 7 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Koken met Belbin / Zes Sterren Keuken

Logo van Inspiration at Work
|META_INFO|

Zie ook het artikel in Management Team: http://www.mt.nl/140/23192/cursus/koken-met-belbin.html én het artikel in Psychologie Magazine (jan…

check_box_outline_blank

De essentie van Gastvrijheid

Logo van 4Human Training & Coaching
|META_INFO|

Doel: Onderscheidend vermogen creëren door gebruik te maken van de kracht van gastvrijheid. Inhoud: De maatschappelijke beweging: de beleve…

check_box_outline_blank

SVH Leermeester Klassikaal Totaalpakket

Logo van Picabia Opleidingen
|META_INFO|

Wil jij graag mensen jouw vak leren? Dan speelt een SVH Leermeester een belangrijke rol. Hij of zij draagt bij tot het aanleren van communi…

check_box_outline_blank

Sociale Hygiëne Klassikaal

Logo van Picabia Opleidingen
|META_INFO|

Wanneer er binnen uw bedrijf alcohol geschonken wordt dient er altijd minimaal één medewerker aanwezig te zijn welke in het bezit is van he…

check_box_outline_blank

Gastvrijheid - Klantvriendelijkheid

Logo van Mirror Consultancy
|META_INFO|

Gastvrijheid en gastvriendelijkheidDe medewerker op de vloer is vaak het aanspreekpunt voor gasten/klanten en daardoor het visitekaartje va…

check_box_outline_blank

Kassacheck alcohol en tabak - Praktische training op hoofdpunten met het oog op sociale hygiëne

Logo van Icademy
|META_INFO|

De regelgeving over de verkoop van alcoholhoudende dranken en tabakswaren wordt de laatste tientallen jaren telkens flink uitgebreid en aan…

check_box_outline_blank

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - Ziekenhuis

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
|META_INFO|

- Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - Hospitality training voor Ziekenhuizen (Mood Maker) Definitie gast…

check_box_outline_blank

Sociale Hygiëne Oefentoetsen 2024/2025

Logo van ToetsJeKennis.nl
|META_INFO|

Volledig vernieuwde Sociale Hygiëne Oefentoetsen Op ToetsJeKennis.nl krijg je de beste oefentoetsen voor het SVH sociale hygiene examen met…

check_box_outline_blank

Lezing / interactieve workshop Hospitality

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
|META_INFO|

Nienke Strikwerda: lezing / interactieve workshop gastvrijheid Je kent dat wel. Dat gevoel dat je je ergens prettig voelt. Dat je merkt dat…

check_box_outline_blank

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - H…

starstarstarstarstar_border
Kettelarij
8
warning Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi. is niet meer beschikbaar

"Tom geeft een hele inspirerende cursus. Ons team is weer helemaal enthousiast en blijft ook nog steeds bezig met de tactieken die geleerd zijn. Door zijn enthousiasme blijft het geleerde ook erg goed hangen. Ik vind het zeker een aanrader!" - 18-08-2014 19:55

"Tom geeft een hele inspirerende cursus. Ons team is weer helemaal enthousiast en blijft ook nog steeds bezig met de tactieken die geleerd zi… alles lezen - 18-08-2014 19:55

starstarstarstarstar_border
Iris de Groot
8
warning Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi. is niet meer beschikbaar

"Tom brengt zijn tips heel enthousiast over wat het leuk maakt om met die tips aan de slag te gaan. Als je iets van zijn tips onlogisch vind klinken dan legt hij je heel goed uit waarom die tip wel logisch is. Ik vond het een hele leuke training en heb er heel veel aan gehad :)!" - 10-08-2014 14:06

"Tom brengt zijn tips heel enthousiast over wat het leuk maakt om met die tips aan de slag te gaan. Als je iets van zijn tips onlogisch vind … alles lezen - 10-08-2014 14:06

starstarstarstarstar_border
Saray Loupatty
8
warning Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi. is niet meer beschikbaar

"Tom was heel erg enthousiast. Ondanks dat de training om 8.00 uur in de ochtend begon, zorgde Tom er toch voor dat iedereen erbij bleef door zijn enthousiasme. Tom geeft veel theorie. Ondertussen kan het zijn dat jou iets gevraagd word of dat je met een aantal collega's antwoord moet geven op een vraag. Door tussendoor zelf ook aan de slag te gaan blijft het leuk en begin je ook nog bewuster stil te staan bij hoe je het normaal eigenlijk doet. Het was dus erg goed dat wij er tussendoor ook nog erbij betrokken werden. Hierdoor blijft het leuk en probeer je ook al een beetje aan de slag te gaan met de gekregen theorie. Ook door zijn enthousiasme en duidelijke voorbeelden onthoud je de dingen goed. Ik heb er daarom ook veel van geleerd. Bedankt Tom! " - 06-08-2014 21:17

"Tom was heel erg enthousiast. Ondanks dat de training om 8.00 uur in de ochtend begon, zorgde Tom er toch voor dat iedereen erbij bleef door… alles lezen - 06-08-2014 21:17

starstarstarstarstar_border
te Winkel
8
warning Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi. is niet meer beschikbaar

"Een goede heldere training waarbij je zelf ook moet nadenken. Hierdoor ben je actief bezig met de stof waardoor het geleerde goed blijft hangen. Zeer enthousiaste trainer die er alles aan doet om jou uit je comfortzone te halen en je nieuwe dingen leert. Ook de logica achter de training wordt duidelijk zodat je weet waarom je de training in praktijk moet brengen. Een verbeterpunt voor de training zou een groter aantal oefenmomenten zijn waardoor het minder bij de theorie blijft. Scenario building integreren in de training zou helemaal top zijn. Hierdoor kunnen er meteen een aantal situaties geoefend worden. Het geleerde meteen uitvoeren zorgt ervoor dat het beter blijft hangen en dat eventuele struikelblokken meteen opgemerkt worden. Al met al een goed training die meteen in praktijk te brengen is en nu al (oefenfase) voor veel enthousiaste reacties zorgt. " - 06-08-2014 14:13

"Een goede heldere training waarbij je zelf ook moet nadenken. Hierdoor ben je actief bezig met de stof waardoor het geleerde goed blijft han… alles lezen - 06-08-2014 14:13

starstarstarstarstar_border
yvonne de wit
bediening
8
warning Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi. is niet meer beschikbaar

"Beste Tom. Jou training heeft mij zeker bewust gemaakt dat ik veel standaard zinnen en gewoontes heb. Door jou training ben ik gaan proberen om anders te denken. Nu ik met deze nieuwe technieken bezig ben merk ik dat het contact met de gasten leuker wordt. Dat vind ik super want daar zag ik nu direct verbetering in. vr groet Yvonne " - 06-08-2014 07:11

"Beste Tom. Jou training heeft mij zeker bewust gemaakt dat ik veel standaard zinnen en gewoontes heb. Door jou training ben ik gaan proberen… alles lezen - 06-08-2014 07:11

starstarstarstarstar_border
Het Vergaderhuys van Uden
8
warning Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi. is niet meer beschikbaar

"Beste Tom,
Never a dull moment tijdens jouw trainingen! Je kennisoverdracht wordt versterkt door je enthousiasme en betrokkenheid en zorgt ervoor dat je echt iets leert.
Een training bij Richmond Training kan ik dan ook iedereen aanbevelen. Hartelijke groet,
Het Vergaderhuys van Uden" - 30-07-2014 09:00

"Beste Tom, Never a dull moment tijdens jouw trainingen! Je kennisoverdracht wordt versterkt door je enthousiasme en betrokkenheid en zorgt… alles lezen - 30-07-2014 09:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
manager
8
warning Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi. is niet meer beschikbaar

"Tom heeft een goede training in elkaar gezet. De training opent ogen en zorgt voor een open discussie. De training heeft in ons team ervoor gezorgd dat wij nu werken in een vast patroon met heldere afspraken en duidelijke regels. " - 02-09-2013 08:30

"Tom heeft een goede training in elkaar gezet. De training opent ogen en zorgt voor een open discussie. De training heeft in ons team ervoor … alles lezen - 02-09-2013 08:30