Strategic Account Management

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Rotterdam School of Management, Erasmus University - Executive Education
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 Rotterdam School of Management, Erasmus University - Executive Education heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 12 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Strategic Account Management
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Bas Lokhorst
Team Lead / Key Account Manager Yacht Building
8
Strategic Account Management

"Thank you for helping and guiding me to investigate the role of strategic account management at the RSM course. Quite intense training on learning practical skills to bring a culture of strategic account management into companies.

Hard were the choices to be made on differentiating between strategic customers and other important customers, understanding how customers select based on their needs, and how to create value within accounts.

And indeed the key is how to implement a plan for managing accounts strategically.

Good to be connected, to learn from your experiences & see your devotion and passion on this topic. Looking forward to the post-program and business cases." - 03-12-2019 09:46

"Thank you for helping and guiding me to investigate the role of strategic account management at the RSM course. Quite intense training on le… alles lezen - 03-12-2019 09:46

Startdata en plaatsen

placeRotterdam
24 aug. 2020 tot 26 aug. 2020
placeRotterdam
2 nov. 2020 tot 4 nov. 2020

Beschrijving

Je belangrijkste klanten zijn slimmer en wereldwijzer dan ooit. Ze willen een bekwame partner die in staat is met verschillende bedrijfseenheden, functies en achtergronden te werken. Je leert tijdens onze driedaagse Engelstalige cursus 'Strategisch accountbeheer' hoe je je klantrelaties met zelfvertrouwen binnen deze nieuwe context kunt beheren.

Leer hoe u proactief waarde kunt genereren

Tijdens de cursus, die is opgezet door RSM Executive Education in samenwerking met het Account Management Center (AMC), onderzoek je de rol van strategisch accountbeheer en leer je praktische vaardigheden om een cultuur van strategisch accountbeheer in je bedrijf op te bouwen. Je maakt hierin onderscheid t…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Accountmanagement, NIMA A Sales, NIMA B Sales, Relatiemanagement en Buitendienst verkoop.

Je belangrijkste klanten zijn slimmer en wereldwijzer dan ooit. Ze willen een bekwame partner die in staat is met verschillende bedrijfseenheden, functies en achtergronden te werken. Je leert tijdens onze driedaagse Engelstalige cursus 'Strategisch accountbeheer' hoe je je klantrelaties met zelfvertrouwen binnen deze nieuwe context kunt beheren.

Leer hoe u proactief waarde kunt genereren

Tijdens de cursus, die is opgezet door RSM Executive Education in samenwerking met het Account Management Center (AMC), onderzoek je de rol van strategisch accountbeheer en leer je praktische vaardigheden om een cultuur van strategisch accountbeheer in je bedrijf op te bouwen. Je maakt hierin onderscheid tussen strategische klanten en andere belangrijke cliënten. Je begrijpt hoe ze hun leveranciers selecteren, creëert waarde met klanten en ontdekt hoe je een plan voor strategisch accountbeheer effectief kan uitvoeren in de praktijk.

Leerdoelen

Door deel te nemen aan dit programma:

  • krijg je uitgebreid inzicht in de uitdagingen op het gebied van strategisch accountbeheer vanuit intern en extern oogpunt
  • word je gecoacht door vooraanstaande hoogleraren en leidinggevenden van grote multinationals
  • deel je recente kennis en ervaringen met vakgenoten en breid je je professionele netwerk uit
  • leer je de analytische, strategische en interpersoonlijke vaardigheden die zijn vereist voor het omgaan met belangrijke klanten in een moeilijk klimaat
  • leer je het beter herkennen en definiëren van klantproblemen en hoe je belangrijke berichten effectief kunt overbrengen binnen de organisaties van je klanten
  • ontwikkel je je eigen actieplan dat is afgestemd op je bedrijfssituatie.

Alumni from RSM and Erasmus University Rotterdam receive a 10% discount on selected programmes. Contact our programme advisor for more information.

8
Gemiddeld cijfer voor Strategic Account Management
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_border
Bas Lokhorst
Team Lead / Key Account Manager Yacht Building
8
Strategic Account Management

"Thank you for helping and guiding me to investigate the role of strategic account management at the RSM course. Quite intense training on learning practical skills to bring a culture of strategic account management into companies.

Hard were the choices to be made on differentiating between strategic customers and other important customers, understanding how customers select based on their needs, and how to create value within accounts.

And indeed the key is how to implement a plan for managing accounts strategically.

Good to be connected, to learn from your experiences & see your devotion and passion on this topic. Looking forward to the post-program and business cases." - 03-12-2019 09:46

"Thank you for helping and guiding me to investigate the role of strategic account management at the RSM course. Quite intense training on le… alles lezen - 03-12-2019 09:46

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Rotterdam School of Management, Erasmus University - Executive Education, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.