De servicemonteur als ambassadeur - Dag
- Niveau
- Tijdsduur
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 in Productie, techniek & bouw.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Productie, techniek & bouw.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Productie, techniek & bouw.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Productie, techniek & bouw.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Zou u de training aanbevelen: 9
Mijn ervaring: het was een leerzame cursus, werd leuk les gegeven , zeer realistisch met de rollenspellen die we gedaan hebben.
De locatie is goed te bereiken en de lunch is goed verzorgd
" - 19-03-2015 22:58
"Zou u de training aanbevelen: 9 Mijn ervaring: het was een leerzame cursus, werd leuk les gegeven , zeer realistisch met de rollenspellen d… alles lezen - 19-03-2015 22:58
Startdata en plaatsen
placeEde 7 nov. 2023 tot 14 nov. 2023 |
placeZwolle 9 feb. 2024 tot 16 feb. 2024 |
placeHelmond 7 mrt. 2024 tot 14 mrt. 2024 |
placeDordrecht 17 apr. 2024 tot 24 apr. 2024 |
placeEde 3 jun. 2024 tot 10 jun. 2024 |
Beschrijving
ROVC, technisch de beste opleider!
Ben je servicemonteur? Wil je effectiever en pragmatischer kunnen omgaan met vragen of problemen van klanten? Volg dan deze ROVC-training!
Ben je servicemonteur en wil je effectiever en pragmatischer omgaan met de problemen, vragen, wensen en eisen van klanten? Volg dan deze training! De training volg je vanaf 2 dagen en tijdens de training ontwikkel je begrip voor de klant, ook als deze boos is en jezelf dienstbaar opstellen en verwijten niet persoonlijk opvatten.
Voor wie?
Ben je servicemonteur en wil je effectiever en pragmatischer omgaan met de problemen, vragen, wensen en eisen van klanten? Dan is deze training ontwikkeld voor jou. Je wordt opgeleid op het niveau Maintain.
Inhoud
- Korte…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
ROVC, technisch de beste opleider!
Ben je servicemonteur? Wil je effectiever en pragmatischer kunnen omgaan met vragen of problemen van klanten? Volg dan deze ROVC-training!
Ben je servicemonteur en wil je effectiever en pragmatischer omgaan met de problemen, vragen, wensen en eisen van klanten? Volg dan deze training! De training volg je vanaf 2 dagen en tijdens de training ontwikkel je begrip voor de klant, ook als deze boos is en jezelf dienstbaar opstellen en verwijten niet persoonlijk opvatten.
Voor wie?
Ben je servicemonteur en wil je effectiever en pragmatischer omgaan met de problemen, vragen, wensen en eisen van klanten? Dan is deze training ontwikkeld voor jou. Je wordt opgeleid op het niveau Maintain.
Inhoud
- Korte theoretische instructies en praktijkopdrachten
- Gesprekstechnieken en presentatie, houding en opstelling
- Opbouwen en in stand houden van een goede relatie met jouw klant door goede vragen te stellen en te luisteren
- Jezelf dienstbaar opstellen en verwijten niet persoonlijk opvatten
- Begrip hebben voor de klant, ook als deze boos is
- Inzicht krijgen in de grenzen tot waar je toezeggingen kunt doen over o.a. garanties, levertijden en onderhoud
- Het samenspel met collega’s van o.a. de verkoopafdeling, de planning, het magazijn, etc.
- Gevoel voor serviceverlening en de adviserende rol
- Feedback geven en ontvangen
- Een sterkte/zwakte-analyse van uw klantenservice, waarbij gebruik wordt gemaakt van een vaardigheidsmeter
Studiebelasting
De voorbereiding voor elke
les bedraagt gemiddeld 2 uur. In de online leeromgeving staan de
vragen, cases en opdrachten klaar. De studiebelasting bedraagt dus
7 lesuren en gemiddeld 2 uur voorbereiding per lesdag.
Afronding
Gedurende de gehele cursus wordt je getoetst of je actief deelneemt en of je de geleerde vaardigheden op de juiste manier toepast in de praktijk. Bij een positief eindresultaat ontvang je een bedrijfserkend certificaat.
CerTech
Voor de organisatie van onze eindtoetsen werkt ROVC samen met CerTech. CerTech is een onafhankelijke examenorganisatie, verantwoordelijk voor de ontwikkeling, organisatie en het afnemen van examens en toetsen. In opdracht van brancheorganisaties, adviesbureaus en opleidingsinstituten worden jaarlijks ruim 10.000 kandidaten geëxamineerd. Het gaat hierbij met name om examens en toetsen gericht op techniek, veiligheid, beveiliging en organisatie & communicatie.
"Zou u de training aanbevelen: 9
Mijn ervaring: het was een leerzame cursus, werd leuk les gegeven , zeer realistisch met de rollenspellen die we gedaan hebben.
De locatie is goed te bereiken en de lunch is goed verzorgd
" - 19-03-2015 22:58
"Zou u de training aanbevelen: 9 Mijn ervaring: het was een leerzame cursus, werd leuk les gegeven , zeer realistisch met de rollenspellen d… alles lezen - 19-03-2015 22:58
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.