star

Ervaringen van deelnemers

Ruim 135.000 onafhankelijke ervaringen.

Acquisitietrainingen & Cursussen

Bekijk ook: Verkoopmethoden, NIMA A Sales, NIMA B Sales, Verkoopvaardigheden, Leadgeneratie en Cold Calling.

Bekijk ook: Verkoopmethoden, NIMA A Sales en NIMA B Sales.

check_box_outline_blank

Sales training: Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Verkoopgesprek / Verkooptraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeDonderdag 23 mei 2024 in Nieuwegein en 6 andere datums

Krachtige pitch, gesprek leiden en sturen, efficiënt achterhalen van de klantbehoefte, vraagtechnieken, cross-sell en upgrading, afsluittec…

check_box_outline_blank

Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeDonderdag 5 september 2024 in Breda (Ulvenhout) en 3 andere datums

Gebruik triggers, vraag- en doorvraagtechnieken, presenteren USP's, commitment krijgen op afspraak, verkooptechnieken, omgaan met bezwaren, …

check_box_outline_blank

Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining

Logo van Coach+Result

Tweedaagse training Face-to-Face Verkoop- en Adviesgesprekken Doel van deze training Perfect verzorgde, efficiënte en resultaatgerichte fac…

check_box_outline_blank

Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquisitiegesprek / Verkooptraining / Telefoneren

Logo van Coach+Result
placeBreda

Gebruik triggers, vraag- en doorvraagtechnieken, presenteren USP's, commitment krijgen op afspraak, verkooptechnieken, omgaan met bezwaren, …

check_box_outline_blank

Effectieve Acquisitie

Logo van YEARTH Academy
Niet Goed Geld Terug
placeOp locatie: dinsdag 7 mei 2024 in Amersfoort en 575 andere datums
computerOnline: dinsdag 7 mei 2024 en 35 andere datums

Succesvol acquireren vraagt de nodige inzichten en vaardigheden. In een korte tijd contact maken en interesse wekken, zonder dat je de ande…

check_box_outline_blank

Acquireren met impact / Acquisitie training / verkooptechnieken / Verkooptraining / Sales training

Logo van Intenza Consulting Group
Niet Goed Geld Terug

Acquireren met impact Het winnen van nieuwe klanten is voor elke salesprofessional essentieel. In deze acquisitie training staat centraal wa…

check_box_outline_blank

Training Verkopen en acquireren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug
placeDinsdag 28 mei 2024 in Utrecht, Hengelo

Training Verkopen en Acquireren Verbeter jouw commerciële vaardigheden en gesprekstechnieken met de training Verkopen en Acquireren. Leer h…

check_box_outline_blank

Telefonische Verkoop - Acquisitie - Cold Calling - Leadgeneratie - Verkoopvaardigheden - Verkoopmethoden - Adviserend verkopen - Marketing …

Logo van Graham Hulsebos Verkooptraining Sales Training
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeMaandag 29 april 2024 in Eindhoven en 1 andere datum

Training Telefonische Verkoop: Excelleer in Verkoop via de Telefoon Boost Uw Vaardigheden in Telefonische Verkoop Bent u op zoek naar manie…

check_box_outline_blank

Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Relatiemanagement / Acquisitie / Klantgerichtheid

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
placeBreda en Utrecht

Krachtige pitch, gesprek leiden en sturen, efficiënt achterhalen van de klantbehoefte, vraagtechnieken, cross-sell en upgrading, afsluittec…

check_box_outline_blank

Telefonische Verkoop en Acquisitie

Logo van ICM opleidingen & trainingen
placeWoensdag 19 juni 2024 in Amsterdam en 71 andere datums

Tijdens deze praktische training verhoog je jouw commerciële vaardigheden in telefoongesprekken met (potentiële) klanten, waardoor jouw ver…

check_box_outline_blank

Persoonlijk Verkopen en Acquisitie

Logo van ICM opleidingen & trainingen
placeVrijdag 14 juni 2024 in Amsterdam en 79 andere datums

Werken in een commerciële omgeving vraagt goede persoonlijke kwaliteiten en sterk ontwikkelde commerciële competenties. Hoe leg je succesvo…

check_box_outline_blank

Telefonische Verkoop - Acquisitie - Cold Calling - Leadgeneratie - Verkoopvaardigheden - Verkoopmethoden - Adviserend verkopen - Marketing …

Logo van Graham Hulsebos Verkooptraining Sales Training
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Training Telefonische Verkoop: Verbeter Uw Vaardigheden met Graham Hulsebos' Blended Incompany Training 🚀. Uw Uitdaging: Versterk Uw Telefo…

check_box_outline_blank

Sales SKILLED praktijkprogramma (Kies o.a. uit: Accountmanagement, acquisitie, commerciële vaardigheden, klantgerichtheid, new business, on…

Logo van Salescyclegroup BV

Wil jij een hogere conversie, grotere klanten, meer afspraken of meer klantgericht werken? Wij vergroten commercieel succes van sales profes…

check_box_outline_blank

Acquisitie met LinkedIn

Logo van Office Stories
Niet Goed Geld Terug

Over de training LinkedIn is een geweldig acquisitiekanaal voor dienstverleners. Dit zakelijke netwerk is er op ingericht om vraag en aanbo…

check_box_outline_blank

Acquisitie en Telefonische verkoop

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
placeVrijdag 24 mei 2024 in Breda en 2 andere datums

Acquisitie en (telefonische) Verkoop Heeft u ook wel eens het gevoel dat u meer had kunnen bereiken? Hoe kunt u koopsignalen beter herkenne…

Keuzehulp Acquisitie

U kunt natuurlijk enkele verschillen noemen tussen netwerken en verkopen. Weet u dan ook wat acquisitie precies is? Letterlijk betekent het ‘verwerven’ of ‘aanwerven’. Denkt u maar aan het Engels: to acquire. In de beroepspraktijk gaat het dan om het werven van klanten, leden, donateurs of opdrachtgevers. In alle gevallen gaat het erom een verbintenis te leggen. De klantrelatie kan eenmalig zijn of duurzaam, de relatie met een donateur kan persoonlijk zijn of inhoudelijk. Dat hangt af van uw businessmodel en de doelen die u zich stelt.

U hebt gezocht op de term “acquisitie”, maar er zijn verwante onderwerpen. Misschien past er een u beter. Hieronder willen wij die daarom voor u op een rijtje zetten. (Ook onderaan de pagina vindt u links naar andere onderwerpen). Ten slotte kunnen we u helpen om de resultaten te schiften door filters aan te brengen.

Wat acquisitie niet is

Acquisitie mag dan ‘verwerven’ betekenen, met werving en selectie heeft het weinig tot niets te maken. Human Resource Management, recruitment, head hunting  en personeelsbeleid richten zich op de organisatie met het werven en behouden van goede medewerkers. Acquisitie is grofweg gericht op de betalende klant.

Netwerken en Acquisitie

Voor productieve en succesvolle klantenwerving zijn communicatieve vaardigheden, initiatief nemen en contactvaardigheid onontbeerlijk. Zo staat ook bij netwerken de actieve sociale omgang centraal. Het gaat erom de klant of opdrachtgever als mens te zien en te behandelen, niet als wandelende portemonnee! Sociale netwerken zijn uw belangrijkste kapitaal. Netwerken is investeren, of u dat nu in het dagelijks leven doet, tijdens uw werk of online (bijvoorbeeld via LinkedIn).

Na acquisitie volgt het onderhouden van het netwerk. Relatiemanagement en CRM (customer relationship management) zijn de meer zachte kant daarvan. Accountmanagement en contractmanagement vertegenwoordigen de zakelijke kant, die minstens zo belangrijk is. U dient prettig in de omgang te zijn, maar ook professioneel en betrouwbaar. Soms zult u de ander moeten overtuigen, niet van uw wil, maar van uw capaciteiten. Het gaat daarbij meer om vertrouwen dan om invloed, meer om samenwerken dan om winnen.

Sales en Acquisitie

Acquisitie is breder dan sales. Waar het bij verkopen vaak gaat om directe resultaten, gaat het bij acquisitie meer om het leggen van contact, zoals bij netwerken, waar in een later stadium resultaten uit voort kunnen komen. Acquisitie wil kansen creëren, sales wil verzilveren. U kent wellicht de term “cold calling”… Zonder eerst een lekker voorgerecht wordt het hoofdgerecht koud opgediend, terwijl de klant misschien niet eens honger heeft. De gedachte is: “mensen kunnen altijd eten”.

Koude contacten moeten vaak eerst worden opgewarmd en warme contacten moeten soms warm gehouden worden. Een goed voorbeeld van het opwarmen van contacten is het proefabonnement. De klant krijgt aanvankelijk een fikse korting en er is een gevoel van vrijblijvendheid. De ondernemer geeft om later te kunnen ontvangen.

Verkopen vraagt creativiteit . Er zijn twee strategieën, de “Push” en “Pull” verkoopstrategie. Bij Push probeert u uw dienst of product als het ware door de strot te duwen van potentiële klanten – en dan is ongeveer iedereen een potentiële klant. Pull betekent dat de onderneming zo aantrekkelijk in de markt staat en daarover communiceert dat de klanten, leden, opdrachtgevers er vanzelf naartoe getrokken worden. Met een mooi proefabonnement worden geïnteresseerden geworven. Dan begint de telefonische verkoop, een vorm van telesales. Er ligt nu een warm contact ten grondslag aan het verkoopgesprek. Een van de mogelijke verkoopmethoden is vervolgens een jaarabonnement aantrekkelijk te maken met een kleine korting of een welkomstgeschenk. (Om mooie geschenken aan te kunnen bieden is weer een vruchtbaar netwerk nodig).

Het verwerven van de juiste opleiding

Misschien bent u simpelweg op zoek naar Verkoopvaardigheden. De kans is echter groot dat u meer wilt. Hierboven vindt u hopelijk het onderwerp dat het best bij uw behoefte past. Binnen dit onderwerp zijn er vervolgens vele criteria waar u bij het kiezen van een opleiding op kunt letten. Wij hebben daar aan de linkerkant van uw scherm suggesties voor. Alle opleidingen, cursussen en trainingen zijn gecategoriseerd en u kunt met een simpele klik het kaf van het koren scheiden. Als u een bepaald Niveau, een beperkte Lesduur of een specifieke Locatie zoekt, dan is dat geen enkel probleem. Als u weet wat u wilt, dan helpen wij u dat te verwerven!