phone

Hulp bij het zoeken en inschrijven

Stel je opleidingsvraag of gebruik de keuzehulp.

231 Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen

Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid, Klantenservice / Customer Service, Community Management, Servicedesk Medewerker ICT, Helpdesk, Klantenservice / Servicedesk Management, Adviserend verkopen en Kassawerkzaamheden.

Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klante…

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeDonderdag 2 februari 2023 in Breda (Ulvenhout) en 5 andere datums

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan …

check_box_outline_blank

Correspondentie: Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Logo van Alfabeta Tekst en Training
Niet Goed Geld Terug
STAP-budget erkend
2 gegarandeerde startdata
placeOp locatie: donderdag 9 februari 2023 in Rotterdam en 4 andere datums
computerOnline: donderdag 25 mei 2023 en 5 andere regio's

Zakelijke correspondentie: steengoede e-mails schrijvenVlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. In moderne '…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Communiceren In-company

Logo van BTR Trainingen
STAP-budget erkend
placeAlkmaar, Amersfoort en 17 andere regio's

Inleiding Training Klantgericht Communiceren De training klantgericht communiceren is gericht op personen die direct contact hebben met kla…

check_box_outline_blank

Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

Logo van PiPtraining

Professioneel, effectief en klantgericht communiceren (1 op 1) Praktisch, met humor en sluit aan op jouw eigen wensen en behoeften.. Result…

check_box_outline_blank

Customer Centricity

Logo van Capgemini Academy
Niet Goed Geld Terug
placeOp locatie: woensdag 15 maart 2023 in 3543 KA Utrecht en 3 andere datums
computerOnline: vrijdag 30 juni 2023 en 4 andere regio's

Korte beschrijving We moeten de klant centraal stellen' is een vaak gehoorde uitspraak maar wat betekent dat echt? We kijken wat een organi…

check_box_outline_blank

Excellente Klantgerichtheid

Logo van YEARTH Academy
Niet Goed Geld Terug
STAP-budget erkend
placeOp locatie: dinsdag 16 mei 2023 in Naarden en 8 andere datums
computerOnline: dinsdag 16 mei 2023 en 2 andere datums

In de huidige belevingseconomie is klantgerichtheid essentieel. Om positief onderscheidend te zijn dienen organisaties excellente service t…

check_box_outline_blank

Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Relatiemanagement / Acquisitie / Klantgerichtheid

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Denk aan: accountmanagers, relatiemanagers, buitendienst medewerkers, verkoop/sales medewerkers en consultants. Locatie Eigen trainingscentr…

check_box_outline_blank

Klantgericht E-mailen (Zakelijk Schrijven, Communicatie, Taaltraining)

Logo van Tekstmodel.nl

Herken je één van deze situaties? Twijfel je soms wat je wel en niet moet doen om je e-mails beter en succesvoller te maken? Lukt het nog ni…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer serv…

Logo van Coach+Result
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en …

check_box_outline_blank

Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Gespreksstructuur online gesprek, online-etiquette, gewenste reactiesnelheid, spiegelen, klant- en servicegericht woordgebruik, omgaan met …

check_box_outline_blank

Klantgerichtheid

Logo van Feedback Training & Consulting
Niet Goed Geld Terug
STAP-budget erkend
placeAmersfoort, Antwerpen en 4 andere regio's

Leer om klantgerichtheid in te zetten voor het winnen en behouden van klanten. Je bent je bewust van de relatie met de klant en de processe…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Feedback Training & Consulting
Niet Goed Geld Terug
placeAmersfoort, Antwerpen en 4 andere regio's

Hoe je dat doet, leer je in de training Klantgericht telefoneren. Doel Na de training ben je in staat om bellers warm en klantvriendelijk te…

check_box_outline_blank

Human Sales Action programma (new business, klantgerichtheid, onderhandelen en accountmanagement)

Logo van HSAprogram
placeUtrecht

Account Management: de eerste plek om te onderzoeken of er meer verkocht kan worden is bij bestaande relaties. Talloze onderzoeken onderbouw…

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Werken

Logo van ICM opleidingen & trainingen
Niet Goed Geld Terug
STAP-budget erkend
placeVrijdag 17 februari 2023 in Amsterdam en 89 andere datums

Je leert door de ogen van de klant naar jezelf en je organisatie kijken. Je klantgerichtheid wordt naar een hoger niveau gebracht. Wil je a…

check_box_outline_blank

Human Sales Action program (f2f): new business, klantgerichtheid, onderhandelen en accountmanagement.

Logo van HSAprogram
placeUtrecht

Functies van deelnemers zijn account managers, sales managers, business developers, regio/channel managers en directeuren, maar ook adviseur…

Cursus Klantgerichtheid

Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.

Waarom een cursus Klantgerichtheid?

Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.

Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?

Je leert bijvoorbeeld:

  • Effectief communiceren
  • Luistervaardigheden
  • Contact maken en aansluiting vinden met een klant
  • Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Diverse klanttypes en hun typeringen

Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid

  • Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
  • Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?