151 Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen

Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement, Sales support, Klantvriendelijkheid, Klantgerichte Sales, Klantenservice / Customer Service, Communitymanagement, Servicedesk Medewerker ICT, Helpdesk, Klantenservice / Servicedesk Management en Adviserend verkopen.

check_box_outline_blank

Telefoontraining: Efficiënte Telefonische Advisering / Klantgericht Telefoneren

Logo van Coach + Result

Doel van deze eendaagse telefoontraining Perfect verzorgde, efficiënte en zakelijke afhandeling van inkomende telefoongesprekken, met aanda…

check_box_outline_blank

Training klantgerichte telefoniste / receptioniste

Logo van XL10 Training|Opleiding

In deze training, speciaal voor telefonistes, receptionistes en baliemedewerkers, leer je hoe je jezelf en je organisatie 'prettig professi…

check_box_outline_blank

Training Proactief en klantgericht bellen

Logo van IMK Opleidingen BV
Amsterdam, Rotterdam en 27 andere regio's

Inleiding Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Persoonlijke overtuigingen zitten in…

check_box_outline_blank

Masterclass Klantgericht Opereren

Logo van YEARTH Academy
Amsterdam, Rotterdam en 13 andere regio's

Producten en diensten lijken meer en meer op elkaar. Om deze reden wordt het steeds belangrijker om je klanten een onderscheidende klanterv…

check_box_outline_blank

Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Logo van Alfabeta Tekst en Training
Amsterdam, Rotterdam en 4 andere regio's

Vlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. Dat leert u in één dag in onze cursus Zakelijke Correspondentie / K…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Amsterdam, Rotterdam en 29 andere regio's

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Het voeren van een goed gesprek met prospect of klant kunt u op veel …

check_box_outline_blank

Professioneel klantgericht gedrag

Logo van Capgemini Academy
Utrecht

Korte beschrijving: Ons gedrag bepaalt in hoge mate het succes van ons functioneren als professional. Vakkennis is van belang, maar het ver…

check_box_outline_blank

Klantgericht denken en handelen

Logo van MKB Cursus & Training
Amsterdam, Rotterdam en 40 andere regio's

Klantgericht denken en handelen Steeds vaker wordt het bestaansrecht van uw organisatie bepaald door het optreden van de medewerkers. Blijf…

check_box_outline_blank
Square afbeelding

Klantgericht verkopen in de detailhandel

Logo van MKB Cursus & Training
Amsterdam, Rotterdam en 39 andere regio's
Square afbeelding

Klantgericht verkopen in de detailhandel Als klanten mondiger en kritischer zijn, zal er minder worden gekocht. Er is concurrentie in het u…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Mijn-training.nl

Degene die de telefoon aanneemt is vaak het eerste aanspreekpunt voor klanten. Uw optreden is bepalend voor het beeld dat men heeft van de o…

check_box_outline_blank

Klantgericht communiceren

Logo van Skala Training & Advies

Klantgericht communiceren - 8 juni 2017 Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw o…

check_box_outline_blank

Training professioneel en klantgericht telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding

- Je wilt professioneler en klantgerichter telefoneren? - gespreksvaardigheden - Je communicatietechnieken tijdens het telefoneren verbeter…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van ZP groep training en organisatieadvies
Eindhoven

In deze training leer je alle basisvaardigheden om een kwaliteit goed en klantgericht telefoongesprek te voeren.De telefoon is een belangrij…

check_box_outline_blank

Klantgericht e-mailen

Logo van Studytube BV

De e-mail vervangt tegenwoordig steeds vaker de brief. De mailbox op het werk is meestal overvol en het fysieke postvakje blijft leeg. Maar…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren- klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon -

Logo van Strikwerda Traint!
Amsterdam, Rotterdam en 39 andere regio's

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6…

people In-company training nodig? Een groepstraining op maat is zo geregeld. Geef ons je wensen door en wij matchen je aanvraag met relevante opleiders. Gratis en geheel vrijblijvend.

Cursus Klantgerichtheid

Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.

Waarom een cursus Klantgerichtheid?

Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.

Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?

Je leert bijvoorbeeld:

  • Effectief communiceren
  • Luistervaardigheden
  • Contact maken en aansluiting vinden met een klant
  • Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Diverse klanttypes en hun typeringen

Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid

  • Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
  • Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?