event_available

Inschrijven met laagste prijsgarantie

Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in.

179 Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen

Bekijk ook: Servicedesk Medewerker ICT, Community Management, Adviserend verkopen, Klantgerichte Sales, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid, Helpdesk, Accountmanagement, Sales support, Klantenservice / Customer Service en Klantenservice / Servicedesk Management.

check_box_outline_blank

Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Logo van Alfabeta Tekst en Training
Dinsdag 20 maart 2018 in Zwolle en 9 andere data

Vlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. Dat leert u in één dag in onze cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte brieven en e-mails schrijven. Met persoonlijke feedback en gerichte tips ter v…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

Logo van Coach + Result
's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Training: Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon (inkome…

check_box_outline_blank

Human Sales Action program: new business, klantgerichtheid, onderhandelen en accountmanagement.

Logo van HSAprogram
Donderdag 8 maart 2018 in Regio Utrecht en 2 andere data

Functies van deelnemers zijn account managers, sales managers, business developers, regio/channel managers en directeuren, maar ook adviseur…

check_box_outline_blank

Training Proactief en klantgericht bellen

Logo van IMK Opleidingen BV
Woensdag 28 maart 2018 in EINDHOVEN en 11 andere data

Inleiding Proactief en klantgericht bellen Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Per…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Donderdag 19 april 2018 in Breda en 2 andere data

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Het voeren van een goed gesprek met prospect of klant kunt u op veel …

check_box_outline_blank
Thumbnail servicedeskvaardigheden

Service Professional / Klantgerichte vaardigheden

Logo van Management Explorers
Thumbnail servicedeskvaardigheden

Wat houdt de training Servicedesk Vaardigheden / Service Professional in? Hoe overtref je de verwachtingen van een klant? Wat zorgt er voor…

check_box_outline_blank

Training klantgerichte telefoniste / receptioniste

Logo van XL10 Training|Opleiding
Dinsdag 6 maart 2018 in Amsterdam/Rotterdam/Utrecht/Arnhem/Eindhoven/Zwolle/Hengelo en 3 andere data

In deze training, speciaal voor telefonistes, receptionistes en baliemedewerkers, leer je hoe je jezelf en je organisatie 'prettig professi…

check_box_outline_blank
Thumbnail nienke strikwerda

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Logo van Hospitality Trainingen
's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's
Thumbnail nienke strikwerda

Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretar…

check_box_outline_blank

Masterclass Klantgericht Opereren

Logo van YEARTH Academy
Donderdag 22 februari 2018 in Amsterdam en 90 andere data

Producten en diensten lijken meer en meer op elkaar. Om deze reden wordt het steeds belangrijker om je klanten een onderscheidende klanterv…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht telefoneren

Logo van ExplainiT
Vrijdag 2 maart 2018 in Amsterdam Arena en 42 andere data

In deze training leert u basisvaardigheden voor telefonisch communiceren. Aan het eind van de training staat u uw klanten hulpvaardiger, kl…

check_box_outline_blank
Thumbnail lean training verbeteren van processen gedrag vanuit de klant

Opleiding Lean Management - procesverbetering | Lean systeem | verandermanagement | Lean implementatie | green belt | black belt | klantger…

Logo van Passionned Academy
Woensdag 13 juni 2018 in Amersfoort en 1 andere datum
Thumbnail lean training verbeteren van processen gedrag vanuit de klant

Masterclass Lean management: verbeteren van processen, gedrag vanuit de klant, Lean systeem, verandermanagement, Lean implementatie, green …

check_box_outline_blank

Klantgericht communiceren

Logo van Skala Training & Advies

Klantgericht communiceren - 8 juni 2017 Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw o…

check_box_outline_blank

Training professioneel en klantgericht telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Woensdag 14 maart 2018 in Amsterdam/Rotterdam/Utrecht/Arnhem/Eindhoven/Zwolle/Hengelo en 1 andere datum

- Je wilt professioneler en klantgerichter telefoneren? - gespreksvaardigheden - Je communicatietechnieken tijdens het telefoneren verbeter…

check_box_outline_blank

Klantgericht verkopen in de detailhandel

Logo van MKB Cursus & Training
Maandag 16 april 2018 in Venlo en 7 andere data

Tijdens de training Klantgericht verkopen in de detailhandel leer je wat echte aandacht voor je klant inhoudt en oplevert. Van begroeting t…

check_box_outline_blank
Thumbnail 8ccf7336588a1f0003fa6157a0aa57e3 large

Training Klantgericht Verkopen

Logo van Lindenhaeghe Trainingen
Vrijdag 2 maart 2018 in Bilthoven (Midden Nederland)
Thumbnail 8ccf7336588a1f0003fa6157a0aa57e3 large

Klantgericht Verkopen is een training die draait om situaties op de werkvloer. Direct inzetbaar dus! Ontdek jij samen met ons jouw kracht? …

Cursus Klantgerichtheid

Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.

Waarom een cursus Klantgerichtheid?

Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.

Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?

Je leert bijvoorbeeld:

  • Effectief communiceren
  • Luistervaardigheden
  • Contact maken en aansluiting vinden met een klant
  • Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Diverse klanttypes en hun typeringen

Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid

  • Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
  • Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?