Filter regio, budget en meer:

Verder leren? Het begint op Springest.nl

  • Alles waar je van kunt leren
    Meer dan 36.294 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en in-company trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven
    Stel jouw opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel / chat met een leeradviseur.
  • Ervaringen van deelnemers
    Ruim 51.733 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Gratis informatie aanvragen
    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Direct inschrijven
    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, altijd gratis annuleren!
  • Ook voor leren in je organisatie
    Volumekorting, in-company training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.

Cursus Klantgerichtheid

Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.

Waarom een cursus Klantgerichtheid?

Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.

Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?

Je leert bijvoorbeeld:

  • Effectief communiceren
  • Luistervaardigheden
  • Contact maken en aansluiting vinden met een klant
  • Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Diverse klanttypes en hun typeringen

Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid

  • Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
  • Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?

EduTrends Statistieken

  • 150 Cursussen
  • 90 Opleiders
  • 140 Ervaringen
  • 8.7Beoordeling (gem.)
  • € 20,66 - € 7.000Prijsklasse

EduTrends

150 Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen

Training klantgerichte telefoniste / receptioniste

donderdag 15 september 2016 in Leeuwarden en 3 andere data

In deze training, speciaal voor telefonistes, receptionistes en baliemedewerkers, leer je hoe je jezelf en je organisatie 'prettig professi…

Klantgericht communiceren

woensdag 21 september 2016 in Utrecht

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren.  Last minute aanbieding: De training van 21 september bedraagt nu €295…

Klantgericht telefoneren

dinsdag 27 september 2016 in Zwolle en 9 andere data

Heeft u enig idee hoe uw medewerkers de telefoon aannemen? Denken en spreken ze net zo klantgericht als u? Hoe klanten uw kwaliteit ervaren,…

Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

dinsdag 20 september 2016 in Eindhoven en 5 andere data

Vlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. Dat leert u in één dag in onze cursus Zakelijke Correspondentie / K…

Klantgericht communiceren

Uiteraard maken we graag een offerte of voorstel op maat voor een training klantgericht communiceren.  Wat kun je verwachten: bij de klantge…

Klantgerichtheid: klantgericht werken en klanttevredenheid

maandag 5 september 2016 in Nijmegen en 185 andere data

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeli…

Klantgericht verkopen in de detailhandel

maandag 12 september 2016 in Almere / Lelystad en 3 andere data

Klantgericht verkopen in de detailhandel Als klanten mondiger en kritischer zijn, zal er minder worden gekocht. Er is concurrentie in het u…

Training professioneel en klantgericht telefoneren

maandag 12 september 2016 in Leeuwarden

- Je wilt professioneler en klantgerichter telefoneren? - gespreksvaardigheden - Je communicatietechnieken tijdens het telefoneren verbetere…

Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

maandag 3 oktober 2016 in Utrecht en 3 andere data

Klantgerichte e-mails en brieven schrijven Wilt u leren om heldere en begrijpelijke zakelijke e-mails en brieven te schrijven? Waarin uw (s…

Klantgerichtheid: klantgericht telefoneren

maandag 5 september 2016 in Leeuwarden en 193 andere data

Veel klantencontact verloopt via de telefoon. De manier waarop u klanten te woord staat is van groot belang: u bent immers het visitekaartj…

Klantgericht telefoneren

Eindhoven

In deze training leer je alle basisvaardigheden om een kwaliteit goed en klantgericht telefoongesprek te voeren.De telefoon is een belangrij…

Klantgerichtheid

Amsterdam, Rotterdam en 39 andere regio's

Klantgerichtheid Klantgerichte organisaties zijn succesvolle organisaties. Hoe hoger je scoort op klantgerichtheid hoe meer ze je helpen. E…

Klantgericht denken en handelen

donderdag 8 september 2016 in Veenendaal en 3 andere data

Klantgericht denken en handelen Steeds vaker wordt het bestaansrecht van uw organisatie bepaald door het optreden van de medewerkers. Blijf…

Klantgericht telefoneren

maandag 14 november 2016 in 's-Hertogenbosch en 2 andere data

Tijdens deze training leert u communicatieve vaardigheden toe te passen om klant- en doelgericht te telefoneren en hierdoor klanten aan uw o…

Klantgericht telefoneren

Degene die de telefoon aanneemt is vaak het eerste aanspreekpunt voor klanten. Uw optreden is bepalend voor het beeld dat men heeft van de o…

Not for humans