163 Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen

Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement, Sales support, Klantvriendelijkheid, Klantgerichte Sales, Klantenservice / Customer Service, Communitymanagement, Servicedesk Medewerker ICT, Helpdesk en Klantenservice / Servicedesk Management.

check_box_outline_blank

Logo van Coach + Result
Donderdag 30 maart 2017 in Breda

Doel van deze eendaagse telefoontraining Perfect verzorgde, efficiënte en zakelijke afhandeling van inkomende telefoongesprekken, met aanda…

check_box_outline_blank

Logo van Alfabeta Tekst en Training
Donderdag 16 februari 2017 in Eindhoven en 9 andere data

Dat leert u in één dag in onze cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte brieven en e-mails schrijven. Met persoonlijke feedback en g…

check_box_outline_blank
Square training plezier in acquisitie

Logo van IMK Opleidingen BV
Maandag 6 februari 2017 in Utrecht en 16 andere data
Square training plezier in acquisitie

Inleiding Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Persoonlijke overtuigingen zitten in…

check_box_outline_blank

Logo van XL10 Training|Opleiding

In deze training, speciaal voor telefonistes, receptionistes en baliemedewerkers, leer je hoe je jezelf en je organisatie 'prettig professi…

check_box_outline_blank

Logo van YEARTH Academy
Woensdag 8 februari 2017 in Amsterdam en 17 andere data

Producten en diensten lijken meer en meer op elkaar. Om deze reden wordt het steeds belangrijker om je klanten een onderscheidende klanterv…

check_box_outline_blank

Logo van MEC Training & Advies
Dinsdag 24 januari 2017 in Eindhoven en 3 andere data

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Het voeren van een goed gesprek met prospect of klant kunt u op veel …

check_box_outline_blank

Logo van Capgemini Academy
Woensdag 8 februari 2017 in Utrecht en 3 andere data

Korte beschrijving: Ons gedrag bepaalt in hoge mate het succes van ons functioneren als professional. Vakkennis is van belang, maar het ver…

check_box_outline_blank

Logo van MKB Cursus & Training
Dinsdag 7 maart 2017 in Amsterdam en 7 andere data

Klantgericht denken en handelen Steeds vaker wordt het bestaansrecht van uw organisatie bepaald door het optreden van de medewerkers. Blijf…

check_box_outline_blank

Logo van MKB Cursus & Training
Maandag 6 maart 2017 in Zwolle en 11 andere data

Klantgericht verkopen in de detailhandel Als klanten mondiger en kritischer zijn, zal er minder worden gekocht. Er is concurrentie in het u…

check_box_outline_blank

Logo van Skala Training & Advies
Maandag 27 maart 2017 in Haarlemmermeer

Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw organisatie ervaart. Soms moet je iets in…

check_box_outline_blank

Logo van XL10 Training|Opleiding

- Je wilt professioneler en klantgerichter telefoneren? - gespreksvaardigheden - Je communicatietechnieken tijdens het telefoneren verbeter…

check_box_outline_blank

Logo van ZP groep training en organisatieadvies
Eindhoven

In deze training leer je alle basisvaardigheden om een kwaliteit goed en klantgericht telefoongesprek te voeren.De telefoon is een belangri…

check_box_outline_blank

Logo van Studytube BV

De e-mail vervangt tegenwoordig steeds vaker de brief. De mailbox op het werk is meestal overvol en het fysieke postvakje blijft leeg. Maar…

check_box_outline_blank

Logo van Strikwerda Traint!
Amsterdam, Rotterdam en 39 andere regio's

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6…

check_box_outline_blank

Logo van Invented
Amsterdam, Rotterdam en 39 andere regio's

Klantgerichtheid Klantgerichte organisaties zijn succesvolle organisaties. Hoe hoger je scoort op klantgerichtheid hoe meer ze je helpen. E…

Cursus Klantgerichtheid

Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.

Waarom een cursus Klantgerichtheid?

Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.

Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?

Je leert bijvoorbeeld:

  • Effectief communiceren
  • Luistervaardigheden
  • Contact maken en aansluiting vinden met een klant
  • Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Diverse klanttypes en hun typeringen

Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid

  • Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
  • Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?