thumb_up

Gratis informatie aanvragen

Vergelijken en met je collega's overleggen.

180 Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen

Bekijk ook: Servicedesk Medewerker ICT, Community Management, Adviserend verkopen, Klantgerichte Sales, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid, Helpdesk, Accountmanagement, Klantenservice / Customer Service en Klantenservice / Servicedesk Management.

check_box_outline_blank

Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Logo van Alfabeta Tekst en Training
verified_userNiet Goed Geld Terug garantie
Donderdag 14 juni 2018 in Utrecht en 5 andere data

Dat leert u in één dag in onze cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte brieven en e-mails schrijven. Met persoonlijke feedback en g…

check_box_outline_blank

Human Sales Action program: new business, klantgerichtheid, onderhandelen en accountmanagement.

Logo van HSAprogram
Donderdag 7 juni 2018 in Regio Utrecht en 2 andere data

Achtergrond HSAprogram De afgelopen jaren hebben meer dan 700 professionals deelgenomen aan voorlopers van het bestaande b2b sales programm…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

Logo van Coach + Result
's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Training: Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon (inkomen…

check_box_outline_blank

Training klantgerichte telefoniste / receptioniste

Logo van XL10 Training|Opleiding
Maandag 4 juni 2018 in Amsterdam (BCN Amsterdam Arena - Hoogoorddreef 5, Amsterdam-Zuidoost) en 46 andere data

In deze training, speciaal voor telefonistes, receptionistes en baliemedewerkers, leer je hoe je jezelf en je organisatie 'prettig professi…

check_box_outline_blank
Thumbnail d4fb14aedff771df01d87acc14f46cd8 large

Training Klantgericht Telefoneren

Logo van Lindenhaeghe Trainingen
Donderdag 14 juni 2018 in Bilthoven (Midden Nederland) en 2 andere data
Thumbnail d4fb14aedff771df01d87acc14f46cd8 large

De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedere professional waarbij het van belang is dat hij/zij via de telefoon een goede re…

check_box_outline_blank

Training Proactief en klantgericht bellen

Logo van IMK Opleidingen BV
Maandag 8 oktober 2018 in ARNHEM en 7 andere data

Inleiding Proactief en klantgericht bellen Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Per…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Dinsdag 18 september 2018 in Utrecht en 1 andere datum

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Het voeren van een goed gesprek met prospect of klant kunt u op veel …

check_box_outline_blank
Thumbnail servicedeskvaardigheden

Service Professional / Klantgerichte vaardigheden

Logo van Management Explorers
Thumbnail servicedeskvaardigheden

Wat houdt de training Servicedesk Vaardigheden / Service Professional in? Hoe overtref je de verwachtingen van een klant? Wat zorgt er voor…

check_box_outline_blank
Thumbnail nienke strikwerda

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Logo van Hospitality Trainingen
's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's
Thumbnail nienke strikwerda

Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretar…

check_box_outline_blank

Masterclass Klantgericht Opereren

Logo van YEARTH Academy
Donderdag 14 juni 2018 in Amsterdam en 62 andere data

Producten en diensten lijken meer en meer op elkaar. Om deze reden wordt het steeds belangrijker om je klanten een onderscheidende klanterv…

check_box_outline_blank
Thumbnail lean training verbeteren van processen gedrag vanuit de klant

Opleiding Lean Green Belt - procesverbetering | Lean game | klantgericht denken | datagedreven lean | green belt | KPI's

Logo van Passionned Academy
Woensdag 13 juni 2018 in Amersfoort en 2 andere data
Thumbnail lean training verbeteren van processen gedrag vanuit de klant

Lean training Green Belt Onze 3-daagse Lean opleiding Green Belt biedt een totale benadering van de noodzakelijke veranderingen in uw organ…

check_box_outline_blank

Klantgericht communiceren

Logo van Skala Training & Advies

Klantgericht communiceren - 8 juni 2017 Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw o…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht telefoneren

Logo van ExplainiT
Vrijdag 1 juni 2018 in Utrecht en 43 andere data

In deze training leert u basisvaardigheden voor telefonisch communiceren. Aan het eind van de training staat u uw klanten hulpvaardiger, kl…

check_box_outline_blank

Training professioneel en klantgericht telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Donderdag 6 september 2018 in Amsterdam/Rotterdam/Utrecht/Arnhem/Eindhoven/Zwolle/Hengelo en 1 andere datum

- Je wilt professioneler en klantgerichter telefoneren? - gespreksvaardigheden - Je communicatietechnieken tijdens het telefoneren verbeter…

check_box_outline_blank

Klantgericht verkopen in de detailhandel

Logo van MKB Cursus & Training
Maandag 28 mei 2018 in Rotterdam en 6 andere data

Tijdens de training Klantgericht verkopen in de detailhandel leer je wat echte aandacht voor je klant inhoudt en oplevert. Van begroeting t…

Cursus Klantgerichtheid

Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.

Waarom een cursus Klantgerichtheid?

Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.

Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?

Je leert bijvoorbeeld:

  • Effectief communiceren
  • Luistervaardigheden
  • Contact maken en aansluiting vinden met een klant
  • Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Diverse klanttypes en hun typeringen

Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid

  • Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
  • Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?