school

Alles waarvan je verder kunt leren

Meer dan 89.000 cursussen & opleidingen.

261 Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen

Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid, Klantgerichte Sales, Klantenservice / Customer Service, Community Management, Servicedesk Medewerker ICT, Helpdesk, Klantenservice / Servicedesk Management en Adviserend verkopen.

Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.

check_box_outline_blank

Klantgericht E-mailen

Logo van Tekstmodel.nl

Herken je één van deze situaties? Twijfel je soms wat je wel en niet moet doen om je e-mails beter en succesvoller te maken? Lukt het nog n…

check_box_outline_blank

Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeDinsdag 23 maart 2021 in Breda (Ulvenhout) en 3 andere datums

Gespreksstructuur online gesprek, online-etiquette, gewenste reactiesnelheid, spiegelen, klant- en servicegericht woordgebruik, omgaan met k…

check_box_outline_blank

Human Sales Action programma 2020 (new business, klantgerichtheid, onderhandelen en accountmanagement)

Logo van HSAprogram
Startgarantie
computerOnline: donderdag 4 maart 2021

In het HSA programma worden salesleiders die actief betrokken zijn in het b2b sales proces binnen hun organisatie begeleid met plezier struc…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeDinsdag 20 april 2021 in Breda (Ulvenhout) en 3 andere datums

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan …

check_box_outline_blank

Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Logo van Alfabeta Tekst en Training
Niet Goed Geld Terug
4 gegarandeerde startdata
placeOp locatie: donderdag 18 maart 2021 in Amsterdam en 4 andere datums
computerOnline: donderdag 25 maart 2021 en 2 andere datums

Vlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. In moderne 'gewonemensentaal'. Dat leer je in één dag in onze taalc…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
placeDinsdag 20 april 2021 in Breda en 2 andere datums

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

Logo van Coach+Result
2 gegarandeerde startdata
placeDinsdag 20 april 2021 in Breda (Ulvenhout) en 3 andere datums

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en …

check_box_outline_blank

Human Sales Action program: new business, klantgerichtheid, onderhandelen en accountmanagement.

Logo van HSAprogram
computerOnline: dinsdag 2 maart 2021

Achtergrond HSAprogram De afgelopen jaren hebben meer dan 850 professionals deelgenomen aan voorlopers van het bestaande b2b sales programm…

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Werken (ook online virtual classroom)

Logo van ICM opleidingen & trainingen
Niet Goed Geld Terug
placeOp locatie: vrijdag 9 april 2021 in Amsterdam en 65 andere datums
computerOnline: vrijdag 9 april 2021 en 5 andere datums

Je leert door de ogen van de klant naar jezelf en je organisatie kijken. Je klantgerichtheid wordt naar een hoger niveau gebracht. Wil je a…

check_box_outline_blank

Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online (mindset & vaardigheden)

Logo van PiPtraining

Professioneel, effectief en klantgericht communiceren (maatwerk) Praktisch, met humor en sluit aan op jou wensen en behoeften.. Resultaat A…

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Telefoneren (ook online virtual classroom)

Logo van ICM opleidingen & trainingen
Niet Goed Geld Terug
placeOp locatie: donderdag 15 april 2021 in Amsterdam en 65 andere datums
computerOnline: donderdag 15 april 2021 en 5 andere datums

Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een h…

check_box_outline_blank

Training Klantgerichtheid

Logo van Klantfocus organisatie- en mensontwikkeling

Klantgerichtheid maakt het verschil. Zeker als je klant ambassadeur is. Dan waardeert je klant jouw organisatie met minimaal een negen. Omd…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug
placeDonderdag 4 maart 2021 in Amsterdam en 27 andere datums

De training Klantgericht Telefoneren Hoe voer je klantgericht en professioneel een telefoongesprek? Wat is de invloed van jouw stemgebruik …

check_box_outline_blank

Masterclass Klantgericht Opereren

Logo van YEARTH Academy
Niet Goed Geld Terug
placeOp locatie: donderdag 11 maart 2021 in Amsterdam en 116 andere datums
computerOnline: donderdag 11 maart 2021 en 12 andere datums

Producten en diensten lijken meer en meer op elkaar. Om deze reden wordt het steeds belangrijker om je klanten een onderscheidende klanterv…

check_box_outline_blank

Sales praktijkprogramma GROW (Kies o.a. uit: Accountmanagement, acquisitie, commerciële vaardigheden, klantgerichtheid, new business, onder…

Logo van Salescyclegroup
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 17 andere regio's

Wil jij een hogere conversie, grotere klanten, meer afspraken of meer klantgericht werken? Wij vergroten commercieel succes van sales profe…

Cursus Klantgerichtheid

Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.

Waarom een cursus Klantgerichtheid?

Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.

Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?

Je leert bijvoorbeeld:

  • Effectief communiceren
  • Luistervaardigheden
  • Contact maken en aansluiting vinden met een klant
  • Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Diverse klanttypes en hun typeringen

Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid

  • Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
  • Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?