231 Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen
Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid, Klantenservice / Customer Service, Community Management, Servicedesk Medewerker ICT, Helpdesk, Klantenservice / Servicedesk Management, Adviserend verkopen en Kassawerkzaamheden.
Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.
Customer Centricity

Korte beschrijving We moeten de klant centraal stellen' is een vaak gehoorde uitspraak maar wat betekent dat echt? We kijken wat een organi…
Excellente Klantgerichtheid

In de huidige belevingseconomie is klantgerichtheid essentieel. Om positief onderscheidend te zijn dienen organisaties excellente service t…
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

Gespreksstructuur online gesprek, online-etiquette, gewenste reactiesnelheid, spiegelen, klant- en servicegericht woordgebruik, omgaan met …
Human Sales Action programma (new business, klantgerichtheid, onderhandelen en accountmanagement)

Account Management: de eerste plek om te onderzoeken of er meer verkocht kan worden is bij bestaande relaties. Talloze onderzoeken onderbouw…
Klant- en Servicegericht Werken

Je leert door de ogen van de klant naar jezelf en je organisatie kijken. Je klantgerichtheid wordt naar een hoger niveau gebracht. Wil je a…
Human Sales Action program (f2f): new business, klantgerichtheid, onderhandelen en accountmanagement.

Functies van deelnemers zijn account managers, sales managers, business developers, regio/channel managers en directeuren, maar ook adviseur…
- 1 van 15
- Volgende chevron_right
Cursus Klantgerichtheid
Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.
Waarom een cursus Klantgerichtheid?
Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.
Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?
Je leert bijvoorbeeld:
- Effectief communiceren
- Luistervaardigheden
- Contact maken en aansluiting vinden met een klant
- Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
- Diverse klanttypes en hun typeringen
Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid
- Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
- Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?