star

Ervaringen van deelnemers

Ruim 106.000 onafhankelijke ervaringen.

27 E-Learning Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen

Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid, Klantgerichte Sales, Klantenservice / Customer Service, Community Management, Servicedesk Medewerker ICT, Helpdesk, Klantenservice / Servicedesk Management en Adviserend verkopen.

Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.

check_box_outline_blank

Extreem klantgericht

Logo van Studdy

Op Studdy heb je naast deze training ook onbeperkt toegang tot alle 530 andere trainingen, voor slechts €179,50 per jaar. One size fits non…

check_box_outline_blank

Klantgericht leiderschap

Logo van Studdy

Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap. In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgericht…

check_box_outline_blank

Ultieme klantgerichtheid

Logo van Studdy

Op Studdy heb je naast deze training ook onbeperkt toegang tot alle 530 andere trainingen, voor slechts €179,50 per jaar. Deze online cursu…

check_box_outline_blank

Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden

Logo van Studdy

Op Studdy heb je naast deze training ook onbeperkt toegang tot alle 530 andere trainingen, voor slechts €179,50 per jaar. In dit e-book lee…

check_box_outline_blank

Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden

Logo van Studdy

Op Studdy heb je naast deze training ook onbeperkt toegang tot alle 530 andere trainingen, voor slechts €179,50 per jaar. Deze uitgebreide …

check_box_outline_blank

Klantgericht denken en handelen

Logo van Studdy

Op Studdy heb je naast deze training ook onbeperkt toegang tot alle 530 andere trainingen, voor slechts €179,50 per jaar. Managers en leidi…

check_box_outline_blank

Service- en klantgerichtheid voor Service Monteurs

Logo van Studdy

Op Studdy heb je naast deze training ook onbeperkt toegang tot alle 530 andere trainingen, voor slechts €179,50 per jaar. Deze leerlijn is …

check_box_outline_blank

Online Training: Klantgerichtheid

Logo van GITP

Verbeter snel en effectief je klantgerichtheid Bij klantgerichtheid draait het om het voldoen aan of overtreffen van de verwachtingen van d…

check_box_outline_blank

Online training: Klantgericht verkopen!

Logo van Managementboek Academy

Over deze online training In deze nieuwe online training laat Daniëlle de Jonge zien hoe je acquisitie en relatiebeheer op een moderne mani…

check_box_outline_blank

E-learning Klantgericht schrijven

Logo van Expert Academy

Volgende onderwerpen komen aan bod tijdens deze praktijkgerichte opleiding: Doeltreffend schrijven: wat is het doel van uw communicatie? Correct en helder schrijven: hoe formuleert u een gedachte glashelder en duidelijk? Omgaan me…

check_box_outline_blank

E-learning Klantgericht chatten

Logo van LVE | Loo van Eck Communicatie

Wilt u op een klantgerichte manier chatten met uw klanten? In onze e-learning Klantgericht Chatten leert u hoe u een goed chatgesprek voert…

check_box_outline_blank

E-learning Klantgerichte gesprekken voeren

Logo van LVE | Loo van Eck Communicatie

U heeft ooit leren praten. Maar heeft u ook geleerd hoe u een goed gesprek voert? De meeste mensen niet. Die doen maar wat. Op intuïtie. Ma…

check_box_outline_blank

E-learning Klantgerichte brieven en e-mails

Logo van LVE | Loo van Eck Communicatie

U wilt een brief of e-mail schrijven waarin u precies zegt wat u kwijt wilt. Die recht doet aan wie u bent en wat u en uw organisatie willen…

check_box_outline_blank

Assortimentssamenstelling - Marketing door klantgericht en verkoop bevorderend aanbod voor detailhandel en retail.

Logo van Icademy

Klanten moeten kunnen kiezen. Daarin schuilt het geheim van elke succesvolle zaak die meerdere artikelen aanbiedt. Maar daarvoor is het nod…

check_box_outline_blank

Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden - Doorslaggevend succes behalen met een outside-the-box klantbenadering door jouw personeel

Logo van Icademy

De hoogste kwaliteit leveren op het gebied van klantgerichtheid! Dat wil iedereen wel die met zijn of haar organisatie producten en dienste…

Cursus Klantgerichtheid

Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.

Waarom een cursus Klantgerichtheid?

Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.

Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?

Je leert bijvoorbeeld:

  • Effectief communiceren
  • Luistervaardigheden
  • Contact maken en aansluiting vinden met een klant
  • Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Diverse klanttypes en hun typeringen

Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid

  • Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
  • Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?