phone

Hulp bij het zoeken en inschrijven

Stel je opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel met een Springest adviseur.

73 MBO Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen

Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid, Klantgerichte Sales, Klantenservice / Customer Service, Community Management, Servicedesk Medewerker ICT, Helpdesk, Klantenservice / Servicedesk Management en Adviserend verkopen.

Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.

check_box_outline_blank

Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Logo van Alfabeta Tekst en Training
Niet Goed Geld Terug
3 gegarandeerde startdata
computerOnline: dinsdag 6 oktober 2020 en 1 andere datum
placeOp locatie: donderdag 12 november 2020 in Zwolle en 3 andere datums

Dat leer je in één dag in onze cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte brieven en e-mails schrijven. Met persoonlijke feedback en g…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeDonderdag 29 oktober 2020 in Rotterdam en 2 andere datums

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug

De training Klantgericht Telefoneren Hoe voer je klantgericht en professioneel een telefoongesprek? Wat is de invloed van jouw stemgebruik …

check_box_outline_blank

Training Proactief en klantgericht bellen

Logo van IMK Opleidingen BV
Niet Goed Geld Terug
placeMaandag 26 oktober 2020 in BREDA en 13 andere datums

Inleiding Proactief en klantgericht bellen Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Per…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Incasseren

Logo van IMK Opleidingen BV
Niet Goed Geld Terug
placeMaandag 2 november 2020 in EINDHOVEN en 7 andere datums

Inleiding training Klantgericht Incasseren Hoe moeilijk vindt u het om de klant te vragen naar geld waarop u recht heeft? U staat voor een …

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren Master

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug

De Master Klantgericht Telefoneren in het kort: Hoe maak je de stap van klantvriendelijk naar klantgedreven contact met klanten? Hoe vergro…

check_box_outline_blank

Service Professional / Klantgerichte vaardigheden

Logo van Management Explorers

Wat houdt de training Service Professional in? Klantgeriucht werken, wat is dat? Kortgezegd: Voldoen aan de verwachtingen van een klant of …

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Extra Trainers

Je spreekt dagelijks meerdere mensen aan de telefoon. Klanten, prospects, leveranciers… Allemaal willen ze graag vriendelijk en goed geholpe…

check_box_outline_blank

Klantgericht communiceren

Logo van Skala Training & Advies

Klantgericht communiceren - 14 mei 2019 Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw o…

check_box_outline_blank

Klantgericht verkopen in de detailhandel

Logo van MKB Cursus & Training
placeWoensdag 11 november 2020 in Utrecht

Tijdens de training Klantgericht verkopen in de detailhandel leer je wat echte aandacht voor je klant inhoudt en oplevert. Van begroeting t…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van ZP groep training en organisatieadvies
placeEindhoven

In deze training leer je alle basisvaardigheden om een kwaliteit goed en klantgericht telefoongesprek te voeren.De telefoon is een belangrij…

check_box_outline_blank

Klantgerichte communicatie voor Customer Service en binnendienst Verkoop

Logo van ISA Training & Coaching B.V.

EFFECTIEVER IN KLANTCONTACT “Vanuit aandacht en bewustzijn effectiever in contact met klanten” Bestemd voor De training is geschikt voor jo…

check_box_outline_blank

Ultieme klantgerichtheid

Logo van HOBP

Volg je deze training dan heb je automatisch 1 jaar toegang tot alle andere 700+ trainingen, audioboeken en testen op HOBP. De hoogste kwal…

check_box_outline_blank

Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden

Logo van HOBP

Volg je deze training dan heb je automatisch 1 jaar toegang tot alle andere 700+ trainingen, audioboeken en testen op HOBP. De hoogste kwal…

check_box_outline_blank

Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden

Logo van HOBP

Volg je deze training dan heb je automatisch 1 jaar toegang tot alle andere 700+ trainingen, audioboeken en testen op HOBP. In dit e-book l…

Cursus Klantgerichtheid

Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.

Waarom een cursus Klantgerichtheid?

Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.

Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?

Je leert bijvoorbeeld:

  • Effectief communiceren
  • Luistervaardigheden
  • Contact maken en aansluiting vinden met een klant
  • Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Diverse klanttypes en hun typeringen

Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid

  • Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
  • Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?