76 MBO Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen
Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid, Klantgerichte Sales, Klantenservice / Customer Service, Community Management, Servicedesk Medewerker ICT, Helpdesk, Klantenservice / Servicedesk Management en Adviserend verkopen.
Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.
Klantgericht Communiceren

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…
Training Klantgericht Telefoneren

De training Klantgericht Telefoneren Hoe voer je klantgericht en professioneel een telefoongesprek? Wat is de invloed van jouw stemgebruik o…
Training Proactief en klantgericht bellen

Inleiding Proactief en klantgericht bellen Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Per…
Training Klantgericht Incasseren

Inleiding training Klantgericht Incasseren Hoe moeilijk vindt u het om de klant te vragen naar geld waarop u recht heeft? U staat voor een …
Training Klantgericht Telefoneren Master

De Master Klantgericht Telefoneren in het kort: Hoe maak je de stap van klantvriendelijk naar klantgedreven contact met klanten? Hoe vergro…
Klantgericht communiceren

Klantgericht communiceren - 14 mei 2019 Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw o…
Klantgericht verkopen in de detailhandel

Tijdens de training Klantgericht verkopen in de detailhandel leer je wat echte aandacht voor je klant inhoudt en oplevert. Van begroeting t…
Klantgericht telefoneren

In deze training leer je alle basisvaardigheden om een kwaliteit goed en klantgericht telefoongesprek te voeren.De telefoon is een belangrij…
- 1 van 6
- Volgende chevron_right
Cursus Klantgerichtheid
Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.
Waarom een cursus Klantgerichtheid?
Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.
Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?
Je leert bijvoorbeeld:
- Effectief communiceren
- Luistervaardigheden
- Contact maken en aansluiting vinden met een klant
- Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
- Diverse klanttypes en hun typeringen
Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid
- Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
- Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?