event_available

Inschrijven met laagste prijsgarantie

Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in.

83 MBO Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen

Bekijk ook: Servicedesk Medewerker ICT, Community Management, Adviserend verkopen, Klantgerichte Sales, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid, Helpdesk, Accountmanagement, Klantenservice / Customer Service en Klantenservice / Servicedesk Management.

Bekijk ook: Servicedesk Medewerker ICT, Community Management en Adviserend verkopen.

check_box_outline_blank
Thumbnail achtergrondfoto banner springest bovn gesneden

Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Logo van Alfabeta Tekst en Training
verified_userNiet Goed Geld Terug garantie
date_rangeDonderdag 13 december 2018 in Utrecht en 6 andere data
Thumbnail achtergrondfoto banner springest bovn gesneden

Vlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. Dat leert u in één dag in onze cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte brieven en e-mails schrijven. Met persoonlijke feedback en gerichte tips ter v…

check_box_outline_blank

Training klantgerichte telefoniste / receptioniste

Logo van XL10 Training|Opleiding
verified_userNiet Goed Geld Terug garantie
date_rangeWoensdag 16 januari 2019 in Amsterdam (BCN Amsterdam Arena - Hoogoorddreef 5, Amsterdam-Zuidoost) en 20 andere data

In deze training, speciaal voor telefonistes, receptionistes en baliemedewerkers, leer je hoe je jezelf en je organisatie 'prettig professi…

check_box_outline_blank
Thumbnail training klantgericht telefoneren 11

Telefoontraining: Klantgericht telefoneren

Logo van Zaleco trainingen en advies
verified_userNiet Goed Geld Terug garantie
date_rangeWoensdag 12 december 2018 in Utrecht en 8 andere data
Thumbnail training klantgericht telefoneren 11

Voelt u zich soms onzeker aan de telefoon?Krijgt u de vraag of het probleem van de beller niet altijd helder?Wilt u makkelijker met boze, g…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
verified_userNiet Goed Geld Terug garantie
date_rangeWoensdag 19 december 2018 in Rotterdam en 4 andere data

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…

check_box_outline_blank

Training Proactief en klantgericht bellen

Logo van IMK Opleidingen BV
date_rangeDinsdag 22 januari 2019 in UTRECHT en 14 andere data

Inleiding Proactief en klantgericht bellen Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Per…

check_box_outline_blank
Thumbnail servicedeskvaardigheden

Service Professional / Klantgerichte vaardigheden

Logo van Management Explorers
Thumbnail servicedeskvaardigheden

Wat houdt de training Servicedesk Vaardigheden / Service Professional in? Hoe overtref je de verwachtingen van een klant? Wat zorgt er voor…

check_box_outline_blank

Klantgericht communiceren

Logo van Skala Training & Advies

Klantgericht communiceren - 22 november 2018 Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van j…

check_box_outline_blank

Training professioneel en klantgericht telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
verified_userNiet Goed Geld Terug garantie
date_rangeWoensdag 9 januari 2019 in Amsterdam/Rotterdam/Utrecht/Arnhem/Eindhoven/Zwolle/Hengelo en 2 andere data

- Je wilt professioneler en klantgerichter telefoneren? - gespreksvaardigheden - Je communicatietechnieken tijdens het telefoneren verbetere…

check_box_outline_blank
Thumbnail shutterstock 122007727 results 1 vrouw met opgestoken duim  1    kopie

Klantgericht telefoneren

Logo van Extra Trainers
Thumbnail shutterstock 122007727 results 1 vrouw met opgestoken duim  1    kopie

Je spreekt dagelijks meerdere mensen aan de telefoon. Klanten, prospects, leveranciers… Allemaal willen ze graag vriendelijk en goed geholpe…

check_box_outline_blank

Klantgericht verkopen in de detailhandel

Logo van MKB Cursus & Training
date_rangeDinsdag 5 februari 2019 in Ede en 3 andere data

Tijdens de training Klantgericht verkopen in de detailhandel leer je wat echte aandacht voor je klant inhoudt en oplevert. Van begroeting t…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van ZP groep training en organisatieadvies
placeEindhoven

In deze training leer je alle basisvaardigheden om een kwaliteit goed en klantgericht telefoongesprek te voeren.De telefoon is een belangri…

check_box_outline_blank

Klantgericht denken en doen

Logo van FocusXL
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Doel van de training Voor jou als bedrijf staat de klant centraal. Ieder contactmoment dat je of jouw medewerker heeft met de klant bepaald…

check_box_outline_blank
Thumbnail 4human groei in gastvrijheid

Partij- en eventsbespreken incl. klantgericht offerteschrijven

Logo van 4Human Training & Coaching
Thumbnail 4human groei in gastvrijheid

DoelPartij- en eventsbespreken vereist bijzondere vaardigheden. Vaardigheden die te leren zijn, onder andere door niet vanuit het product, …

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren code 95

Logo van THINQ Training BV

Steeds nadrukkelijker komt het kwaliteitsaspect van de dienstverlening in de dagelijkse beroepspraktijk van chauffeurs naar voren. Chauffeu…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van IPV Training & Advies
date_rangeDinsdag 14 mei 2019 in 's Hertogenbosch en 1 andere datum

Omschrijving In de training Klantgericht telefoneren ontdek je dat klantgerichtheid meer is dan alleen je klanten vriendelijk te woord staa…

Cursus Klantgerichtheid

Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.

Waarom een cursus Klantgerichtheid?

Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.

Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?

Je leert bijvoorbeeld:

  • Effectief communiceren
  • Luistervaardigheden
  • Contact maken en aansluiting vinden met een klant
  • Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Diverse klanttypes en hun typeringen

Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid

  • Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
  • Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?