event_available

Inschrijven met laagste prijsgarantie

Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in.

80 Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen

Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid, Klantgerichte Sales, Klantenservice / Customer Service, Community Management, Servicedesk Medewerker ICT, Helpdesk, Klantenservice / Servicedesk Management en Adviserend verkopen.

Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.

Tip: bekijk ook de Klantgerichtheid producten die niet aan een specifieke startdatum of plaats gebonden zijn: Klassikaal online (37), E-Learning (35), Individueel (13), Boek (10), of Klantgerichtheid in heel Nederland (263). Of vraag vrijblijvend een offerte aan voor een incompany training.

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeDinsdag 15 december 2020 in Breda (Ulvenhout) en 3 andere datums

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan …

check_box_outline_blank

Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Logo van Alfabeta Tekst en Training
Niet Goed Geld Terug
1 gegarandeerde startdatum
placeOp locatie: dinsdag 15 december 2020 in Utrecht en 5 andere datums
computerOnline: dinsdag 9 februari 2021 en 1 andere datum

Vlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. In moderne 'gewonemensentaal'. Dat leer je in één dag in onze taalcu…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
1 gegarandeerde startdatum
placeWoensdag 16 december 2020 in Rotterdam en 4 andere datums

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Werken (ook online virtual classroom)

Logo van ICM opleidingen & trainingen
Niet Goed Geld Terug
placeOp locatie: vrijdag 4 december 2020 in Amsterdam en 72 andere datums
computerOnline: vrijdag 4 december 2020 en 7 andere datums

Je leert door de ogen van de klant naar jezelf en je organisatie kijken. Je klantgerichtheid wordt naar een hoger niveau gebracht. Wil je a…

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Telefoneren (ook online virtual classroom)

Logo van ICM opleidingen & trainingen
Niet Goed Geld Terug
placeOp locatie: vrijdag 5 februari 2021 in Amsterdam en 64 andere datums
computerOnline: vrijdag 5 februari 2021 en 6 andere datums

Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een h…

check_box_outline_blank

Masterclass Klantgericht Opereren

Logo van YEARTH Academy
Niet Goed Geld Terug
placeOp locatie: donderdag 10 december 2020 in Amsterdam en 143 andere datums
computerOnline: donderdag 10 december 2020 en 15 andere datums

Producten en diensten lijken meer en meer op elkaar. Om deze reden wordt het steeds belangrijker om je klanten een onderscheidende klanterv…

check_box_outline_blank

Training Proactief en klantgericht bellen

Logo van IMK Opleidingen BV
Niet Goed Geld Terug
placeVrijdag 19 februari 2021 in ALPHEN AAN DEN RIJN en 7 andere datums

Inleiding Proactief en klantgericht bellen Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Per…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Incasseren

Logo van IMK Opleidingen BV
Niet Goed Geld Terug
placeDinsdag 16 februari 2021 in ZWOLLE en 4 andere datums

Inleiding training Klantgericht Incasseren Hoe moeilijk vindt u het om de klant te vragen naar geld waarop u recht heeft? U staat voor een …

check_box_outline_blank

Klantgericht verkopen in de detailhandel

Logo van MKB Cursus & Training
placeDonderdag 18 februari 2021 in Utrecht en 4 andere datums

Tijdens de training Klantgericht verkopen in de detailhandel leer je wat echte aandacht voor je klant inhoudt en oplevert. Van begroeting t…

check_box_outline_blank

Klantgericht werken en klanttevredenheid

Logo van Learnit
1 gegarandeerde startdatum
placeOp locatie: dinsdag 22 december 2020 in Arnhem en 99 andere datums
computerOnline: dinsdag 22 december 2020 en 5 andere datums

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeli…

check_box_outline_blank

Klantgericht Denken en Handelen

Logo van ExplainiT
placeOp locatie: dinsdag 8 december 2020 in Amsterdam en 139 andere datums
computerOnline: dinsdag 8 december 2020 en 9 andere datums

Klantgerichte organisaties zijn succesvolle organisaties doordat ze de klant centraal zetten. Deze organisaties investeren veel organisatie…

check_box_outline_blank

Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

Logo van Coach+Result
Startgarantie
placeDinsdag 8 december 2020 in Breda (Ulvenhout) en 2 andere datums

Gespreksstructuur online gesprek, online-etiquette, gewenste reactiesnelheid, spiegelen, klant- en servicegericht woordgebruik, omgaan met …

check_box_outline_blank

Klantgericht Telefoneren

Logo van ExplainiT
placeOp locatie: dinsdag 8 december 2020 in Amsterdam en 139 andere datums
computerOnline: dinsdag 8 december 2020 en 9 andere datums

Niet alle medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Persoonlijke overtuigingen zitten in de weg en de drempel is soms hoog. In dez…

check_box_outline_blank

Excellente Klantgerichtheid

Logo van YEARTH Academy
placeOp locatie: donderdag 14 januari 2021 in Amersfoort en 224 andere datums
computerOnline: donderdag 14 januari 2021 en 14 andere datums

In de huidige belevingseconomie is klantgerichtheid essentieel. Om positief onderscheidend te zijn dienen organisaties excellente service t…

check_box_outline_blank

Klantgerichte servicedesk

Logo van Pure Talent
Startgarantie
placeMaandag 8 februari 2021 in Utrecht en 1 andere datum

Na de training: Ben je je bewust van hetgeen een klant van je verwacht en ben je in staat daaraan tegemoet te komen op een klantgerichte, e…

Cursus Klantgerichtheid

Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.

Waarom een cursus Klantgerichtheid?

Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.

Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?

Je leert bijvoorbeeld:

  • Effectief communiceren
  • Luistervaardigheden
  • Contact maken en aansluiting vinden met een klant
  • Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Diverse klanttypes en hun typeringen

Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid

  • Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
  • Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?