school

Alles waarvan je verder kunt leren

Meer dan 73.000 cursussen & opleidingen.

11 Servicedesk medewerker ICT opleidingen

Bekijk ook: Klantgericht schrijven, Klantgerichtheid, Klantenservice / Customer Service, Klantgerichte Sales en Klantvriendelijkheid.

check_box_outline_blank

Facilitair Servicedesk Medewerker

Logo van Possible.

Facilitair Servicedesk Medewerker Algemeen Het licht in het damestoilet is kapot, het bureau van de directiesecretaresse moet verplaatst wo…

check_box_outline_blank

Facilitair Servicedesk Coördinator

Logo van Possible.
Woensdag 12 september 2018 in Zeist

Facilitair Servicedesk Coördinator Algemeen Je staat voor de taak om de werkzaamheden van de servicedesk te coördineren. Dit houdt in dat j…

check_box_outline_blank

Klantgerichte servicedesk

Logo van Pure Talent
Woensdag 17 oktober 2018 in Utrecht en 1 andere datum

Na de training: Ben je je bewust van hetgeen een klant van je verwacht en ben je in staat daaraan tegemoet te komen op een klantgerichte, e…

check_box_outline_blank

Training Helpdesk / servicedesk

Logo van ExplainiT
Woensdag 1 augustus 2018 in Zwolle en 23 andere data

Professioneel en effectief omgaan met klanten na de aankoop van uw product is een van de onderdelen van aftersales. Een goed opgeleide help…

check_box_outline_blank

Klantgericht communiceren voor de Servicedesk

Logo van IT Management Group BV
Amsterdam, Den Haag en 3 andere regio's

Klantgericht Communiceren Lastige klanten? We kennen ze allemaal! Wat maakt nu dat het ene gesprek makkelijk en vlotjes verloopt en het and…

check_box_outline_blank

Communicatievaardigheden voor help- en servicedesk medewerkers

Logo van IIR Trainingen & Conferenties
Woensdag 7 november 2018 in Coengebouw IIR, Kabelweg 37, 1014 BA Amsterdam

Verbeter uw persoonlijke effectiviteit en verhoog de klanttevredenheid Hoe voorkomt u lastige situaties? Hoe houdt u het overzicht en de co…

check_box_outline_blank

Praktijktraining Servicedesk Management

Logo van IIR Trainingen & Conferenties
Maandag 24 september 2018 in Coengebouw IIR, Kabelweg 37, 1014 BA Amsterdam

U bent verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie van de servicedesk. Van u wordt verwacht dat u: doelstellingen realiseert, de kwaliteit…

check_box_outline_blank

Masterclass Facilitaire Servicedesk

Logo van F-Academy
Donderdag 13 december 2018 in NBC Congrescentrum, Nieuwegein

Bent u bezig met het opzetten, doorontwikkelen en optimaliseren van uw facilitaire servicedesk? Zit u in de spagaat van maximale interne di…

check_box_outline_blank
Thumbnail 9789462153493 vcovr

De Servicedesk, spin in het facilitaire web

Logo van YouBeDo
Thumbnail 9789462153493 vcovr

De servicedesk is het centrale aanspreekpunt binnen een organisatie voor het ontvangen van alle klantmeldingen en serviceverzoeken. De serv…

check_box_outline_blank

Servicedesk Vaardigheden voor Gevorderden

Logo van Brunel
Utrecht

De training Servicedesk Vaardigheden voor Gevorderden is een vervolg op de Servicedesk Vaardigheden training. Tijdens de training wordt nog…

check_box_outline_blank

Servicedesk Vaardigheden

Logo van Brunel
Amsterdam, Eindhoven en 4 andere regio's

Het imago van een IT-organisatie is in grote mate afhankelijk van hoe een klant wordt geholpen door een servicedeskmedewerker. Om als servi…