Train de Trainer

Type product
Trainer
Lenny de Boeck

Train de Trainer

Salescom Solutions
Logo van Salescom Solutions

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Train de Trainer

Heeft u ook wel eens het gevoel dat uw trainers het niet slecht doen, maar dat er meer uit te halen valt? Dat het rendement uit de trainging hoger zou kunnen liggen?

Of verzorgen uw leidinggevenden wel eens een training met betrekking tot kennis maar ontbreken nog de juiste didactische vaardigheden?

In deze training krijgt men inzicht en kennis met betrekking tot het geven van een training in een klantcontact omgeving. Na de training is de trainer onder andere in staat om cursisten te enthousiasmeren en te motiveren. Hij of zij leert om te gaan met het groepsproces en leert bezwaren om te buigen.

Resultaat

  • Het neerzetten van een stimulerende training
  • Toepassen van di…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Train de trainer, Coaching, Co-actief coachen, Trainersvaardigheden en Didactische vaardigheden.

Train de Trainer

Heeft u ook wel eens het gevoel dat uw trainers het niet slecht doen, maar dat er meer uit te halen valt? Dat het rendement uit de trainging hoger zou kunnen liggen?

Of verzorgen uw leidinggevenden wel eens een training met betrekking tot kennis maar ontbreken nog de juiste didactische vaardigheden?

In deze training krijgt men inzicht en kennis met betrekking tot het geven van een training in een klantcontact omgeving. Na de training is de trainer onder andere in staat om cursisten te enthousiasmeren en te motiveren. Hij of zij leert om te gaan met het groepsproces en leert bezwaren om te buigen.

Resultaat

  • Het neerzetten van een stimulerende training
  • Toepassen van didactische processen
  • Vertalen van de theorie naar de praktijk
  • Het afstemmen van de leersituatie op het groepsproces
  • Toepassen van verschillende werkvormen en begeleiding hiervan
  • Het geven van effectieve feedback
  • Omgaan met lastige groepsprocessen

 

 

Doelgroep

Startende trainers in een klantcontactomgeving.

 

 

Programma

In deze training komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:

  • Het omgaan met diverse leerstijlen
  • Het maken van een draaiboek
  • Toepassen van diverse werkvormen
  • Het werken met een Plan van Aanpak
  • Feedback geven
  • Presentatievaardigheden
  • Groepsprocessen
  • Praktijksituaties en -voorbeelden

 

Duur

Afhankelijk van gewenste resultaat

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Lenny de Boeck
Lenny de Boeck
Wie steeds hetzelfde doet, hoeft geen andere resultaten te verwachten

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.