Basisopleiding Managementsupport
Beschrijving
Praktijkgericht opleiden op afstand.
We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.
- Geen inschrijfgeld
- Persoonlijke begeleiding per module
- Unieke leermethodiek
- De praktijk staat centraal
- Modulaire opbouw van opleidingen
Algemeen
Het werkveld van managementsupport is breed en veelzijdig. Dit vraagt dan ook veel van een supportmedewerker. Deze opleiding biedt u de juiste theorie en praktijk om optimaal in het brede werkveld te kunnen functioneren. Het is een brede maar vooral ook een praktijkgerichte opleiding. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt u het geleerde meteen in de praktijk. Veel startende en ervaren managementsupport medewerkers hebben deze opleiding reeds gevolgd. Na afloop van deze opleiding bent u in staat om op een doeltreffende manier werkzaam te zijn in dit werkveld.
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor iedere startende managementsupport medewerker of voor men…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Praktijkgericht opleiden op afstand.
We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.
- Geen inschrijfgeld
- Persoonlijke begeleiding per module
- Unieke leermethodiek
- De praktijk staat centraal
- Modulaire opbouw van opleidingen
Algemeen
Het werkveld van managementsupport is breed en veelzijdig. Dit vraagt dan ook veel van een supportmedewerker. Deze opleiding biedt u de juiste theorie en praktijk om optimaal in het brede werkveld te kunnen functioneren. Het is een brede maar vooral ook een praktijkgerichte opleiding. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt u het geleerde meteen in de praktijk. Veel startende en ervaren managementsupport medewerkers hebben deze opleiding reeds gevolgd. Na afloop van deze opleiding bent u in staat om op een doeltreffende manier werkzaam te zijn in dit werkveld.
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor iedere startende managementsupport medewerker of voor mensen die op korte termijn deze functie willen gaan bekleden. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in het boeiende werkveld van managementsupport.
StudieCoach
Sandvalley Training biedt haar cursisten optimale studiebegeleiding. Dit betekent dat iedere cursist een persoonlijke StudieCoach aangewezen krijgt. U kunt gedurende uw studie alle vragen stellen over uw studie en over het schrijven van uw verbeterplan. De StudieCoach beoordeelt tevens al uw praktijkopdrachten per studieles en geeft u daarop een heldere feedback. Met dit unieke concept verhoogt u uw slagingskans.
Vooropleiding
Voor deze studie stelt Sandvalley Training geen eisen aan uw vooropleiding. Indien u twijfelt over het instapniveau, dan kunt u contact opnemen met ons team van Advies & Voorlichting.
Studiewijze
Tijdens de opleiding staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de opleiding doorloopt u stap voor stap de onderdelen van managementsupport. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de opleiding gericht op de eigen werksituatie.
De opleiding bestaat uit 10 lessen. Per les werkt u diverse praktijkopdrachten uit tot een compleet opdrachtenportfolio. Deze praktijkopdrachten worden beoordeeld door de StudieCoach. De opleiding wordt afgesloten met een Verbeterplan Praktijk-Case©.
Studietijd
U studeert in uw eigen tempo en op de momenten die u zelf kunt bepalen. De StudieCoach begeleidt u bij de gehele studie. De opleiding dient wel binnen 1 jaar volledig afgerond te zijn, zodat u de verbanden tussen de verschillende onderwerpen blijft zien.
Studiemateriaal
Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt.
Resultaat
- U krijgt inzicht in de taken van de supportmedewerker
- U bent in staat om organisatiestructuur en cultuur te herkennen
- U leert hoe u doelgericht kunt plannen en organiseren
- U bent in staat om projectmatig te werken
- U heeft inzicht in timemanagement
- U kunt effectief communiceren
- U leert hoe u uw persoonlijke effectiviteit kunt verbeteren
Programma
- Timemanagement
- Kerntaken van supportmedewerker
- Taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden
- Effectief communiceren
- Projectmatig werken
- Planning voor lange-, middellange- en korte termijn
- Organisatiestructuren
- Gesprekstechnieken
- Assertiviteit
- Planmatig werken op de afdeling
- Feedback hanteren
- Praktijksituaties en -voorbeelden
Diploma
De opleiding Basisopleiding Managementsupport biedt u de mogelijkheid om het diploma te behalen:
- Basisopleiding Managementsupport
Tijdens de opleiding schrijft u een Verbeterplan Praktijk-Case©. Hieruit moet uw beheersing van de behandelde onderwerpen goed naar voren komen.
Als u alle onderdelen van de opleiding met een positief resultaat afsluit, ontvangt u het officiële Sandvalley Training diploma van deze opleiding.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.