MBO Parts-/Baliemedewerker (niveau 2)

Type product
Niveau
Logo van Sandvalley Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Sandvalley Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Praktijkgericht opleiden op afstand.

We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • Modulaire opbouw van opleidingen

Als parts-/baliemedewerker werk je in een magazijn. Je doet het logistieke werk en je verkoopt producten. Je komt veel in contact met klanten en je stelt het helpen van klanten als prioriteit boven andere werkzaamheden. Je hebt inzicht in de wensen van de klant en je doet hen een gericht aanbod. Je voert je werkzaamheden zelfstandig uit, maar je hebt niet altijd beslissingsbevoegdheid. Dan schakel je je leidinggevende in. Je bent verantwoordelijk voor een goede ontvangst van de klant, relatiebeheer en het behalen van een commercieel resultaat.

Wat kun je doen met deze opleiding?

Een parts-/baliemedewerker heeft een veelzijdig takenpakket. De volgende werkzaamheden worden door een parts-/bali…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Praktijkgericht opleiden op afstand.

We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • Modulaire opbouw van opleidingen

Als parts-/baliemedewerker werk je in een magazijn. Je doet het logistieke werk en je verkoopt producten. Je komt veel in contact met klanten en je stelt het helpen van klanten als prioriteit boven andere werkzaamheden. Je hebt inzicht in de wensen van de klant en je doet hen een gericht aanbod. Je voert je werkzaamheden zelfstandig uit, maar je hebt niet altijd beslissingsbevoegdheid. Dan schakel je je leidinggevende in. Je bent verantwoordelijk voor een goede ontvangst van de klant, relatiebeheer en het behalen van een commercieel resultaat.

Wat kun je doen met deze opleiding?

Een parts-/baliemedewerker heeft een veelzijdig takenpakket. De volgende werkzaamheden worden door een parts-/baliemedewerker uitgevoerd:

Goederen/producten ontvangen en opslaan

  • Bereidt het ontvangen en opslaan van goederen/producten voor
  • Ontvangt en controleert goederen/producten
  • Slaat goederen/producten op
  • Voert goederen/producten in het systeem in

Orders verzamelen

  • Bereidt het verzamelen van orders voor
  • Inventariseert (een deel van) de voorraad en/of (een deel van) de magazijninventaris
  • Rondt het verzamelen van orders af
  • Verzamelt orders

Goederen/producten verzenden

  • Bereidt het verzenden van goederen/producten voor
  • Controleert te verzenden goederen /producten
  • Laadt goederen/producten en rondt het verzendklaar maken van goederen/producten af
  • Maakt goederen/producten verzendklaar

Verkoopt producten

  • Adviseert de klant en doet een voorstel/aanbod
  • Inventariseert behoefte van de klant
  • Rondt verkoop (administratief) af

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.