MBO Medewerker Secretariaat en Receptie (niveau 2)

Type product
Niveau
Logo van Sandvalley Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Sandvalley Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Praktijkgericht opleiden op afstand.

We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • Modulaire opbouw van opleidingen

Als medewerker secretariaat en receptie verricht je zelfstandig ondersteunende werkzaamheden. Eenvoudig van aard vaak met een repeterend karakter. Je verricht niet alleen receptie- en secretariaatswerkzaamheden, maar ook administratieve taken en logistieke- en facilitaire werkzaamheden. Je voert deze taken, wanneer nodig, gelijktijdig uit en je blijft ook onder druk goed presteren. Je beseft bovendien hoe belangrijk het is om jouw werkzaamheden terug te koppelen aan je leidinggevende.

Wat kun je doen met deze opleiding?

Als medewerker secretariaat en receptie heb je een veelzijdig takenpakket. De volgende werkzaamheden worden door een medewerker secretariaat en receptie uitgevoerd:

Voert ond…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Praktijkgericht opleiden op afstand.

We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • Modulaire opbouw van opleidingen

Als medewerker secretariaat en receptie verricht je zelfstandig ondersteunende werkzaamheden. Eenvoudig van aard vaak met een repeterend karakter. Je verricht niet alleen receptie- en secretariaatswerkzaamheden, maar ook administratieve taken en logistieke- en facilitaire werkzaamheden. Je voert deze taken, wanneer nodig, gelijktijdig uit en je blijft ook onder druk goed presteren. Je beseft bovendien hoe belangrijk het is om jouw werkzaamheden terug te koppelen aan je leidinggevende.

Wat kun je doen met deze opleiding?

Als medewerker secretariaat en receptie heb je een veelzijdig takenpakket. De volgende werkzaamheden worden door een medewerker secretariaat en receptie uitgevoerd:

Voert ondersteunende receptie- en secretariaatswerkzaamheden uit

  • Bedient de communicatiemiddelen en handelt telefoongesprekken af
  • Beheert een agenda
  • Ontvangt bezoekers
  • Verzorgt de inkomende en uitgaande post

Voert ondersteunende administratieve werkzaamheden uit

  • Archiveert administratieve gegevens
  • Controleert ingevoerde administratieve gegevens
  • Voert administratieve gegevens in een geautomatiseerd systeem

Voert ondersteunende logistieke en facilitaire werkzaamheden uit

  • Houdt voorraden bij
  • Ontvangt en verzendt goederen per post, pakketdienst en/of koerier
  • Verwerkt interne reserveringen voor vergaderruimte en faciliteiten m.b.t. apparatuur en catering

Zakelijke correspondentie

  • Controleert zakelijke teksten en verzendt e-mails/correspondentie
  • Verzamelt en verwerkt gegevens tot zakelijke (concept)teksten

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.