MBO Servicedeskmedewerker

Type product

MBO Servicedeskmedewerker

Sandvalley Training
Logo van Sandvalley Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Sandvalley Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 6 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Praktijkgericht opleiden op afstand.

We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • Modulaire opbouw van opleidingen

Opleider Sandvalley Training

Je studeert volledig in jouw eigen tempo, waar en wanneer je wil. En let op: per module kun je vier keer een halfuur alles over je opleiding bespreken met je studiecoach. Je staat er dus niet alleen voor en samen met jouw studiecoach behaal je echt resultaat! Zo zorgen we voor maximale groei.

Bij Sandvalley Training bereiden we je voor op de veelzijdige rol van een servicedeskmedewerker, waarbij je altijd klaar moet zijn om te reageren op situaties zoals storingen en systeemontwikkeling. Tijdens deze opleiding verwerf je inzicht in de aard van deze functie, de bijbehorende verantwoordelijkheden en verdiep je je in relevante vakterminologie zoals informatietechnol…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Content Marketing, Google Analytics, Gamification, Neuromarketing en Videomarketing.

Praktijkgericht opleiden op afstand.

We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • Modulaire opbouw van opleidingen

Opleider Sandvalley Training

Je studeert volledig in jouw eigen tempo, waar en wanneer je wil. En let op: per module kun je vier keer een halfuur alles over je opleiding bespreken met je studiecoach. Je staat er dus niet alleen voor en samen met jouw studiecoach behaal je echt resultaat! Zo zorgen we voor maximale groei.

Bij Sandvalley Training bereiden we je voor op de veelzijdige rol van een servicedeskmedewerker, waarbij je altijd klaar moet zijn om te reageren op situaties zoals storingen en systeemontwikkeling. Tijdens deze opleiding verwerf je inzicht in de aard van deze functie, de bijbehorende verantwoordelijkheden en verdiep je je in relevante vakterminologie zoals informatietechnologie, functionele systemen en de ontwikkeling van bedrijfssystemen. Door het volgen van deze opleiding zul je in staat zijn om informatieaanvragen effectief af te handelen, prestaties te meten en zelfs een servicedesk op te zetten.

Doelgroep

Deze opleiding is ontwikkeld voor servicedesk medewerkers, servicedesk managers en voor iedereen die meer wilt weten over de werkzaamheden van een servicedesk. 

Onderwerpen

  • De basis van servicedeskmanagement
  • Workshop: opzetten van een servicedesk
  • Leidinggeven binnen een servicedesk
  • Informatieaanvragen afhandelen
  • Meten van prestaties
  • Communicatie
  • Klantgericht werken
  • Gesprekstechnieken

Leerdoelen

  • heb je inzicht in functionele systemen
  • weet je hoe je informatietechnologie toe kunt passen
  • ben je in staat om met intranet en internet te werken
  • kun je een informatiesysteem beheren
  • heb je inzicht in servicedeskmanagement
  • ben je in staat om informatieaanvragen af te handelen
  • kun je een servicedesk opzetten
  • kun je prestaties meten van de servicedesk

Diploma

Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.