MBO Servicedeskmedewerker (1 jaar)

Type product

MBO Servicedeskmedewerker (1 jaar)

Sandvalley Training
Logo van Sandvalley Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Sandvalley Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 6 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Praktijkgericht opleiden op afstand.

We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • Modulaire opbouw van opleidingen

Opleider Sandvalley Training

Je studeert volledig in jouw eigen tempo, waar en wanneer je wil. En let op: per module kun je vier keer een halfuur alles over je opleiding bespreken met je studiecoach. Je staat er dus niet alleen voor en samen met jouw studiecoach behaal je echt resultaat! Zo zorgen we voor maximale groei.

Bij Sandvalley Training kun je jezelf als servicedeskmedewerker verder ontwikkelen in een cruciale rol binnen de organisatie. Het is jouw taak om informatieaanvragen af te handelen, verzoeken uit te voeren en ad hoc storingen op te lossen. Deze opleiding is ontworpen om je competenties te versterken, zowel in het vakgebied als op het gebied van management. Je zult leren hoe …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Praktijkgericht opleiden op afstand.

We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • Modulaire opbouw van opleidingen

Opleider Sandvalley Training

Je studeert volledig in jouw eigen tempo, waar en wanneer je wil. En let op: per module kun je vier keer een halfuur alles over je opleiding bespreken met je studiecoach. Je staat er dus niet alleen voor en samen met jouw studiecoach behaal je echt resultaat! Zo zorgen we voor maximale groei.

Bij Sandvalley Training kun je jezelf als servicedeskmedewerker verder ontwikkelen in een cruciale rol binnen de organisatie. Het is jouw taak om informatieaanvragen af te handelen, verzoeken uit te voeren en ad hoc storingen op te lossen. Deze opleiding is ontworpen om je competenties te versterken, zowel in het vakgebied als op het gebied van management. Je zult leren hoe je effectief leiding kunt geven aan een servicedesk, naast het verkrijgen van inzicht in communicatieve vaardigheden, informatiemanagement en projectmatig werken. Na afronding van deze opleiding ben je in staat om klantgericht te werken, prestaties te meten en beschik je over een diepgaand inzicht in informatietechnologie.

Doelgroep

Deze opleiding is ontwikkeld voor servicedeskmedewerkers of voor mensen die servicedeskmedewerker willen worden.

Onderwerpen

  • De basis van communicatie en organisatie
  • Communicatie binnen de organisatie
  • De communicatiemix
  • Communicatiemiddelen
  • Huisstijl en teksten
  • Interne communicatie
  • Ontwikkelen promotiemateriaal
  • Bedrijfspresentatie

Leerdoelen

  • heb je inzicht in functionele systemen
  • weet je hoe je informatietechnologie toe kunt passen
  • ben je in staat om met intranet en internet te werken
  • kun je een informatiesysteem beheren
  • heb je inzicht in servicedeskmanagement
  • ben je in staat om informatieaanvragen af te handelen
  • kun je een servicedesk opzetten
  • kun je prestaties meten van de servicedesk
  • heb je inzicht in de inhoud van een project
  • ben je in staat om een projectplanning op te stellen
  • ben je in staat om SMART doelen te formuleren
  • kun je sturen op beheeraspecten
  • heb je inzicht in de communicatiemix
  • weet je hoe je promotiemateriaal kunt ontwikkelen
  • kun je sturen op communicatiebeleid
  • ben je in staat om verschillende communicatiemiddelen in te zetten

Diploma

Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.