Professioneel, zakelijk communiceren
Beschrijving
Nu 10% korting op de gangbare trainingstarieven, voor elke incompanytraining of -workshop die u vanaf heden met ons plant en die wij voor u uitvoeren in de periode van 1 augustus – 31 december 2012.
Training Professioneel, zakelijk communiceren
Of u nu werkt voor interne of externe klanten…….uw communicatie vormt de basis voor elke relatie!
Doelgroep
Medewerkers, adviseurs en managers die regelmatig direct contact hebben met in- en externe klanten.
Doel
U kent na afloop van de training:
- de wensen en verwachtingen van de klant;
- klantgerichte gesprekstechnieken;
- uw eigen gedragsstijlen.
U kunt na afloop van de training:
- verschillende sociale gedragsstijlen onderscheiden;
- uw gedrag beter afstemmen op het gedrag van de klant;
- effectiever communiceren met klanten.
Het succes van uw organisatie wordt grotend…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Nu 10% korting op de gangbare trainingstarieven, voor elke incompanytraining of -workshop die u vanaf heden met ons plant en die wij voor u uitvoeren in de periode van 1 augustus – 31 december 2012.
Training Professioneel, zakelijk communiceren
Of u nu werkt voor interne of externe klanten…….uw communicatie vormt de basis voor elke relatie!
Doelgroep
Medewerkers, adviseurs en managers die regelmatig direct contact hebben met in- en externe klanten.
Doel
U kent na afloop van de training:
- de wensen en verwachtingen van de klant;
- klantgerichte gesprekstechnieken;
- uw eigen gedragsstijlen.
U kunt na afloop van de training:
- verschillende sociale gedragsstijlen onderscheiden;
- uw gedrag beter afstemmen op het gedrag van de klant;
- effectiever communiceren met klanten.
Het succes van uw organisatie wordt grotendeels bepaald door de mate waarin u erin slaagt effectief met uw in- en externe klanten en met uw medewerkers te communiceren. Communiceren is niet goed of fout. Soms kan het wel handiger en effectiever. Tegelijkertijd is niet elke klant hetzelfde. In de training ‘Effectief communiceren’traint u niet allen uw communicatietechnieken en spreek- en luistervaardigheden maar leert u bovendien uw klanten onderscheiden op basis van verschillende sociale gedragsstijlen. U leert uw eigen gedrag afstemmen op het gedrag van uw klanten, zodat u optimaal met hen kunt communiceren.
Vorm
Incompanytraining
Werkwijze
Tijdens de training wordt de theorie over communicatie, gedragsstijlen en klantgerichtheid aan de hand van praktische oefeningen uiteengezet.
De deelnemers worden zich bewust van een aantal vaardigheden. Hierna bekwamen de deelnemers zich in het bewust inzetten van deze vaardigheden. In praktijksimulaties met professionele trainingsacteurs experimenteren de deelnemers met hun eigen gedrag en krijgen zij antwoord op onder andere de volgende vragen:
- "Welk gedrag is voor mij effectief?";
- “Wat is het effect van mijn gedrag in contact met de klant?".
Duur
De training duurt twee tot vier dagdelen, afhankelijk van de wensen van de opdrachtgever en de inhoud van de training.
Materiaal
Naslagwerk.
Aantal deelnemers
Maximaal 10.
Prijs
Maatwerktraining: op aanvraag.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.