Mastermodule Customer Insights

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Schouten & Nelissen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 Schouten & Nelissen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 656 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 in Vitaliteit & Gezondheid.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAMSTERDAM
13 sep. 2021 tot 8 nov. 2021
placeEINDHOVEN
9 nov. 2021 tot 18 jan. 2022
placeUTRECHT
9 nov. 2021 tot 4 jan. 2022
placeAMSTERDAM
13 nov. 2021 tot 8 jan. 2022
placeAMSTERDAM
27 jan. 2022 tot 7 apr. 2022
placeUTRECHT
27 jan. 2022 tot 17 mrt. 2022
placeEINDHOVEN
29 jan. 2022 tot 26 mrt. 2022
placeEINDHOVEN
19 apr. 2022 tot 14 jun. 2022
placeUTRECHT
19 apr. 2022 tot 5 jul. 2022
placeAMSTERDAM
23 apr. 2022 tot 18 jun. 2022

Beschrijving

Schouten & Nelissen. Sterkmakers.

Organisaties en professionals van nu kunnen niet stil blijven staan. Ze moeten continu veranderen, verbeteren en leren. Wij helpen mensen, teams en organisaties veerkrachtig en vitaal te blijven. Met een uitgebreid aanbod leervormen en oplossingen. En met een aanpak gericht op de mens. Want als je mensen sterker maakt, maak je de organisatie ook sterker.

Resultaat

  • Je adviseert over de wijze waarop de organisatie Customer analysis in kan zetten
  • Je leert hoe de Customer journey, marketing en commercie samen verbonden zijn
  • Je formuleert de doelstelling van de organisatie omtrent Customer experience
  • Je inspireert de organisatie naar de volgende stap in data volwassenheid
  • Je bent in staat om datatechnieken in te zetten in de commerciële strategie

Voor wie?

Voor wie?

Data speelt een onmisbare rol in succesvolle organisaties. Je versterkt de commerciële strategie van je organisatie door te werken op basis van Customer insights op basis van deze data. Laat Customer insights ook voor jouw organisatie werken. Specialiseer je in deze materie door dez…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Schouten & Nelissen. Sterkmakers.

Organisaties en professionals van nu kunnen niet stil blijven staan. Ze moeten continu veranderen, verbeteren en leren. Wij helpen mensen, teams en organisaties veerkrachtig en vitaal te blijven. Met een uitgebreid aanbod leervormen en oplossingen. En met een aanpak gericht op de mens. Want als je mensen sterker maakt, maak je de organisatie ook sterker.

Resultaat

  • Je adviseert over de wijze waarop de organisatie Customer analysis in kan zetten
  • Je leert hoe de Customer journey, marketing en commercie samen verbonden zijn
  • Je formuleert de doelstelling van de organisatie omtrent Customer experience
  • Je inspireert de organisatie naar de volgende stap in data volwassenheid
  • Je bent in staat om datatechnieken in te zetten in de commerciële strategie

Voor wie?

Voor wie?

Data speelt een onmisbare rol in succesvolle organisaties. Je versterkt de commerciële strategie van je organisatie door te werken op basis van Customer insights op basis van deze data. Laat Customer insights ook voor jouw organisatie werken. Specialiseer je in deze materie door deze module op masterniveau succesvol af te ronden.

Wij zorgen voor een veilige leeromgeving 

Met duidelijke hygiëneregels en -faciliteiten. Al onze locaties zijn ingericht op 1,5 meter afstand. We volgen altijd de richtlijnen van de Rijksoverheid en het NRTO brancheprotocol. Je kan je dus met een gerust hart inschrijven. Lees alle veiligheidsmaatregelen www.sn.nl/over-ons/corona-maatregelen/klassikaal-volgens-de-anderhalve-meter-regels en check voor de laatste corona maatregelen altijd nog even www.sn.nl/over-ons/corona-maatregelen. Heb je vragen? Je mag ons altijd bellen (0418 688 510) of mailen (voorlichting@sn.nl). We zitten voor je klaar!

Inhoud

Customer insights ofwel klantinzichten zijn de sleutel tot effectieve marketing. Als bedrijfskundige ben je geen marketing of dataspecialist, maar ben je wel goed op de hoogte van alle mogelijkheden die Customer analytics biedt. Je bent als bedrijfskundige in staat om op basis daarvan verbeteringen aan te dragen voor de inzet van Customer analytics. 

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Customer insights, Customer journey en Customer experience
  • Data driven organisaties
  • Wat data is en hoe je het in kunt zetten
  • Marketing analytics: analysemethoden en -technieken
  • Metrics en data visualisatie
  • Customer insights en privacy

Leerdagen

De totale doorlooptijd van de Master module bedraagt 12 weken. De module bestaat uit een online kick-off en 3 bijeenkomsten van 1 dag. Je tijdsinvestering is circa 12 uur aan zelfstudie per week: theorie- en praktijkopdrachten via de MijnSN leercommunity. Wil je liever de avond variant volgen? Dat kan!

Deelnemers

De maximale groepsgrootte van deze mastermodule is 20 deelnemers.

Certificaat

Deze module wordt afgerond met een beroepsproduct, waarin je het geleerde integraal op jouw eigen praktijk toepast waar je organisatie direct baat bij heeft. Bij een voldoende resultaat ontvang je een certificaat van Schouten & Nelissen University of Applied Sciences.

Mastermodule

Jouw investering in deze mastermodule bedraagt € 2950,00. Hierover wordt geen btw berekend.

Trainingsmateriaal

Tijdens de training wordt gebruik gemaakt van trainingsmateriaal. Hiervoor betaal je een bedrag van € 139,71 (exclusief btw).

Je ontvangt:

  • MijnOmgeving
  • Materiaalpakket
  • Databedreven marketing
  • Consumer Behaviour

Daarnaast bevat het pakket specifiek materiaal dat in deze training wordt gebruikt. Het betreft vereiste materialen zoals handouts, persoonlijke licentie voor de leercommunity en online tests/scans. Mocht je reeds in het bezit zijn van bovengenoemde literatuur of om een andere reden de literatuur niet via ons willen ontvangen, geef dit dan aan in het opmerkingenveld op het online inschrijfformulier of bij jouw telefonische inschrijving.

Arrangement

Voor het gebruik van de accommodatie, koffie/thee en een uitgebreid lunchbuffet betaal je totaal € 210,00 (exclusief btw). Volg je de avondvariant? Dan is de arrangement prijs €30,- (exclusief btw) per avond.  Dit is inclusief accommodatie en koffie/thee. Dit bedrag is eveneens vrijgesteld van btw.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.