Key Accountmanagement
- Tijdsduur
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 in Vitaliteit & Gezondheid.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Met name de trainer beviel mij heel goed. Correcte feedback, gedifferentieerd op de persoon en achtergrond.
Inhoudelijk haakte de cursus goed aan op de praktijk ondanks de enorme diversiteit in deelnemers. De theorie wordt meteen in de praktijk gebracht." - 14-03-2023 08:36
"Met name de trainer beviel mij heel goed. Correcte feedback, gedifferentieerd op de persoon en achtergrond. Inhoudelijk haakte de cursus go… alles lezen - 14-03-2023 08:36
Startdata en plaatsen
placeZALTBOMMEL 6 sep. 2024 tot 18 okt. 2024check_circle Startgarantie |
placeUTRECHT 4 dec. 2024 tot 29 jan. 2025check_circle Startgarantie |
Beschrijving
Power up your skills met SUAS
De wereld om ons heen staat nooit stil. Hoe blijf je als individu of organisatie sterk en in beweging? En relevant? Hoe zorg je dat je telkens weer sterk staat en gaat in nieuwe, uitdagende situaties? Ontwikkelingen niet alleen kan volgen maar ook de baas bent? Daar is leer- en veerkracht voor nodig. Een unieke combinatie van persoonlijke vaardigheden én vakinhoudelijke kennis. Oftewel: power skills. Daarmee zetten wij je in je kracht. Met power skills helpen we mensen, teams en organisaties sterk en in beweging te blijven. Dit doen we met de beste opleidingen, trainingen, bachelors en masters.
Resultaat
- Je weet hoe je relaties met belangrijke klanten onderhoudt en uitbouwt
- Je hebt kennis over het opstellen en uitvoeren van accountplannen
- Je weet hoe je je kennis over de markt en ontwikkelingen op hoog niveau houdt
- Je kunt wervende product- of dienstgerelateerde presentaties geven
- Je kent de aandachtspunten in het offerte- en monitoringstraject
- Je kunt strategisch (mee)denken en kansen en bedreigingen signaleren
- Je draagt bij aan innovatie van nieuwe producten en diensten voor je klant
Voor wie?
De ene klant vraagt om commerciële aanpak A, de andere om aanpak B. De juiste manier van accountmanagement en relatiebeheer is niet in cement gegoten. Hoe benader jij je belangrijkste kl…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Power up your skills met SUAS
De wereld om ons heen staat nooit stil. Hoe blijf je als individu of organisatie sterk en in beweging? En relevant? Hoe zorg je dat je telkens weer sterk staat en gaat in nieuwe, uitdagende situaties? Ontwikkelingen niet alleen kan volgen maar ook de baas bent? Daar is leer- en veerkracht voor nodig. Een unieke combinatie van persoonlijke vaardigheden én vakinhoudelijke kennis. Oftewel: power skills. Daarmee zetten wij je in je kracht. Met power skills helpen we mensen, teams en organisaties sterk en in beweging te blijven. Dit doen we met de beste opleidingen, trainingen, bachelors en masters.
Resultaat
- Je weet hoe je relaties met belangrijke klanten onderhoudt en uitbouwt
- Je hebt kennis over het opstellen en uitvoeren van accountplannen
- Je weet hoe je je kennis over de markt en ontwikkelingen op hoog niveau houdt
- Je kunt wervende product- of dienstgerelateerde presentaties geven
- Je kent de aandachtspunten in het offerte- en monitoringstraject
- Je kunt strategisch (mee)denken en kansen en bedreigingen signaleren
- Je draagt bij aan innovatie van nieuwe producten en diensten voor je klant
Voor wie?
De ene klant vraagt om commerciële aanpak A, de andere om aanpak B. De juiste manier van accountmanagement en relatiebeheer is niet in cement gegoten. Hoe benader jij je belangrijkste klanten en hoe flexibel ben je hierin? In deze training boost je je salesvaardigheden op hbo-niveau. Vergroot je toegevoegde waarde tot ongekende hoogte en verdeel je tijd en energie effectief.
Inhoud
In de training Key Accountmanagement leer je een accountstrategie te ontwikkelen en implementeren voor strategische accounts. Dit doe je aan de hand van een in de praktijk ontwikkelde aanpak. Je leert onder andere hoe je accountteams samenstelt en hoe je deze doelgericht aanstuurt. Het resultaat? Een aantoonbaar betere positie bij en relatie met je key accounts.
Verschillende soorten klantrelaties bewust en flexibel managen, wordt de laatste jaren steeds belangrijker. Als organisatie is het noodzakelijk beweeglijk en wendbaar te zijn. In deze driedaagse training staan je persoonlijke competenties in relatie tot verschillende klantsegmenten centraal. Bewust gekozen key accounts versterken je creativiteit en innovatiekracht. En daar plukken jij én je klanten de vruchten van.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
- Je rol als accountmanager
- Je contacten met key accounts
- Het selecteren van key accounts
- Het ontwikkelen en onderhouden van relaties
- De benadering en formulering van je waardepropositie
- Het creëren van maximale waarde voor jezelf en de klant
Leerdagen
De totale doorlooptijd van de training bedraagt 9 weken. De training bestaat uit een online kick-off en 3 bijeenkomsten van 1 dag. Je tijdsinvestering is circa 3 uur aan zelfstudie per week: theorie- en praktijkopdrachten via de MijnSN leercommunity.
DeelnemersDe maximale groepsgrootte van deze training is 12 deelnemers.
Diploma
Na afronding ontvang je, op basis van aanwezigheid en actieve deelname, een diploma van SUAS. Hiermee heb je een door het bedrijfsleven kwalitatief hoog gewaardeerd instituutsdiploma in huis.
Training
De trainingsprijs is € 1.995,00 (excl. 21% btw).
Betaal je de training zelf? Dan profiteer je automatisch van een supervoordelige regeling. Je betaalt namelijk géén 21% btw, maar slechts een toeslag van 10%. Je prijs is dan € 2.194,50.
Materiaal
De prijs voor het lesmateriaal is € 84,95 (excl. btw). Je krijgt hiervoor:
- Persoonlijke licentie voor de leeromgeving MijnSN
- Succeskit SUAS NL
Arrangement
De prijs voor het gebruik van de accommodatie, koffie/thee en een uitgebreid lunchbuffet is in totaal € 240,00 (excl. BTW). Je betaalt uiteraard geen arrangementskosten als je kiest voor de online variant in de ‘virtual class’.
"Met name de trainer beviel mij heel goed. Correcte feedback, gedifferentieerd op de persoon en achtergrond.
Inhoudelijk haakte de cursus goed aan op de praktijk ondanks de enorme diversiteit in deelnemers. De theorie wordt meteen in de praktijk gebracht." - 14-03-2023 08:36
"Met name de trainer beviel mij heel goed. Correcte feedback, gedifferentieerd op de persoon en achtergrond. Inhoudelijk haakte de cursus go… alles lezen - 14-03-2023 08:36
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.