43 Receptioniste, Telefoniste & Baliemedewerker Opleidingen

Bekijk ook: Secretaresse, Management assistent, (Financieel) Administratief Medewerker, Juridisch secretaresse / medewerker, Personal assistant (PA) en Organiseren.

check_box_outline_blank

Logo van XL10 Training|Opleiding

In deze training, speciaal voor telefonistes, receptionistes en baliemedewerkers, leer je hoe je jezelf en je organisatie 'prettig professi…

check_box_outline_blank
Square cursus de professionele telefoniste en receptioniste 1

Logo van IMK Opleidingen BV
Amsterdam, Rotterdam en 23 andere regio's
Square cursus de professionele telefoniste en receptioniste 1

Inleiding Het eerste contact tussen uw bedrijf en een potentiële klant vindt vaak plaats via de telefoon, of via een ontvangst aan de balie…

check_box_outline_blank

Logo van Richmond Training BV
Woensdag 15 maart 2017 in Delft

Receptioniste opleiding De receptioniste en/ of telefoniste bepaalt de eerste en volgende indruk van de organisatie. De functie wordt steed…

check_box_outline_blank

Logo van Avondopleidingen SKO Vught en Den Bosch
's-Hertogenbosch

Als telefoniste/receptioniste bent u letterlijk en figuurlijk het visitekaartje van uw bedrijf. U staat klanten en bezoekers persoonlijk en…

check_box_outline_blank

Logo van ICM Opleidingen & trainingen
Maandag 6 februari 2017 in Rotterdam en 19 andere data

U bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en het visitekaartje van uw organisatie. Bij deze representatieve spilfunctie komt veel kijken…

check_box_outline_blank

Logo van Office Training Centrum
Almere / Lelystad, Enschede en 5 andere regio's

Producent: Pitman Businessopleidingen Geen enkel kantoor kan zonder receptionist(e). Hij of zij is meestal het eerste aanspreekpunt en daar…

check_box_outline_blank

Logo van Office Training Centrum
Almere / Lelystad, Enschede en 5 andere regio's

Producent: Pitman Businessopleidingen Geen enkel kantoor kan zonder receptionist(e). Hij of zij is meestal het eerste aanspreekpunt en daar…

check_box_outline_blank

Logo van NHBO thuiscursus
Amsterdam, Rotterdam en 44 andere regio's

Een nieuwe start als onthaalmedewerker Droom jij ook van een succesvolle carrière als onthaalmedewerker? Volg dan nu de erkende opleiding r…

check_box_outline_blank

Logo van Laudius

Een eerste indruk maak je maar één keer. En dat geldt zeker voor bedrijven. Klanten die een goede eerste ervaring met een bedrijf hebben, k…

check_box_outline_blank

Logo van Kenniscentrum B.O.S.
Rotterdam, Den Haag en 7 andere regio's

Telefoniste/Receptioniste Als eerste aanspreekpunt achter de receptie of balie van een bedrijf weet jij hoe je bezoekers behoort te ontvang…

check_box_outline_blank
Square t2w logo voor springest

Logo van Train2Work
Amsterdam, Rotterdam en 39 andere regio's
Square t2w logo voor springest

Klantgericht denken en handelen aan de balie Wilt u dat uw klant graag gebruik blijft maken van uw diensten? Veel hangt af van de manier wa…

check_box_outline_blank

Logo van F.L.A.I.R. scholingstrajecten
Maandag 6 maart 2017 in Groningen

Als receptionist(e) bent u hét visitekaartje van het bedrijf. U bent hoogstwaarschijnlijk de eerste persoon die de klant of relatie ziet wa…

check_box_outline_blank
Square fotoharry3 zonder dtplogo

Logo van de Lange-Partners
Square fotoharry3 zonder dtplogo

Leer hoe u dienstverlenend gedrag aan de balie kunt optimaliseren en train uw houding als ambassadeur van de organisatie. Er is veel aandac…

check_box_outline_blank

Logo van Fabius Opleidingen
Amsterdam, Rotterdam en 33 andere regio's

De functie Receptioniste / Telefoniste Een receptioniste / telefoniste is in iedere organisatie nodig, fulltime en parttime. De vraag naar …

check_box_outline_blank

Logo van Tele'Train
Amsterdam, Rotterdam en 39 andere regio's

De best mogelijke communicatie voor aan de balie? De training klantgericht aan de balie richt zich op klantcontact via receptie- en baliewe…

Werk je, of wil je werken als telefonist(e), receptiemedewerker of baliemedewerker? Bekijk dan hieronder of een training of cursus iets voor je is. Je leert o.a. klantvriendelijkheid, omgaan met agressie aan de balie, telefoonetiquette, etc.