Klanten maken! Advanced

Type product
Tijdsduur
Logo van SellingNet
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 SellingNet heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 8 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

 

Klanten maken! Advanced

Geen twijfel mogelijk, dit is een moeilijke tijd om in een B2B markt te verkopen. Daarom heeft SellingNet deze nieuwe training ontwikkeld die verder gaat dan de conventionele verkooptrainingen, waarbij de verkoper in een dialoog met de klant de behoefte achterhaalt en vervolgens de klant overtuigt met de voordelen van zijn product of dienst. Deze training helpt u dat uw product/dienst de urgentie krijgt om te worden aangeschaft!

Onderwerpen
Tijdens de training wisselen uitleg, discussies en praktijkoefeningen elkaar voortdurend af. Na afloop krijgt u de opnamen van uw prestaties mee op DVD. In de training worden ondermeer de volgende onderwerpen behandeld:
- waarom…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Notuleren, Bedrijfsadministratie, Archiveren, Voorzitter en secretaris (OR) en Verkoopgesprek.

 

Klanten maken! Advanced

Geen twijfel mogelijk, dit is een moeilijke tijd om in een B2B markt te verkopen. Daarom heeft SellingNet deze nieuwe training ontwikkeld die verder gaat dan de conventionele verkooptrainingen, waarbij de verkoper in een dialoog met de klant de behoefte achterhaalt en vervolgens de klant overtuigt met de voordelen van zijn product of dienst. Deze training helpt u dat uw product/dienst de urgentie krijgt om te worden aangeschaft!

Onderwerpen
Tijdens de training wisselen uitleg, discussies en praktijkoefeningen elkaar voortdurend af. Na afloop krijgt u de opnamen van uw prestaties mee op DVD. In de training worden ondermeer de volgende onderwerpen behandeld:
- waarom zijn sommige producten/diensten moeilijker te verkopen dan andere?;
- hoe ga je om met risicomijdende en/of niet-deskundige contactpersonen?;
- hoe krijg je latente behoeftes van de klant en zijn organisatie duidelijk?;
- hoe krijg je deze latente behoeftes naar bewuste en erkende behoeftes?;
- hoe zorg je dat deze behoeftes een urgentie krijgen om ingevuld te worden?;
- hoe krijg je vervolgens de klantorganisatie mee?;
- hoe anticipeer je op het risicomijdende gedrag van de klant?;
- waarom kunnen bezwaren van de klant positief zijn en hoe ga je hier mee om?;
- hoe inventariseer je de value chain en hoe vertaal je dit naar jouw oplossing toe?;
- hoe inventariseer en bewerk je de dmu?;
- hoe reactiveer je jouw bestaande klanten?;
- hoe bepaal je de verborgen potentie bij jouw bestaande klanten?

Competenties
In de training werkt u aan de volgende Score Verkoopcompetenties:
- sociale gerichtheid;
- communicatieve vaardigheid;
- overtuigingskracht;
- resultaatgerichtheid;
- externe visie.

Resultaat
U bent na deze intensieve training in staat om:
- slapende klanten te reactiveren;
- van suspects, hot prospects te maken;
- urgentie te krijgen dat uw product/dienst wordt aangeschaft;
- grip te krijgen op het totale verkoopproces.

Maatwerk
Deze training kan voor uw organisatie vanaf drie deelnemers geheel op maat worden verzorgd. Na een intensieve voorbereiding worden de deelnemers geheel op de eigen werksituatie getraind. Ook de materialen zijn op de deelnemers afgestemd.

Trainingsmaterialen
Tijdens de training ontvangt u syllabi.

Duur
De totale doorlooptijd van de training bedraagt 1 maand. De training bestaat uit een intakegesprek, 1 blok van 2 dagen en 1 blok van 1 dag

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.