Combi-training telefonische acquisitie en persoonlijke verkoop

Niveau
Totale lesduur
Startdatum en plaats

Startdata en plaatsen

Voorhout
26 apr. 2018
Voorhout
2 mei. 2018
Voorhout
8 mei. 2018

Beschrijving

In deze training behandelen we de twee facetten van sales. Als eerste de telefonische acquisitie, hoe kom ik in contact met toekomstige klanten en maak ik een goede afspraak. En ten tweede hoe realiseer ik dat ik aan tafel de order schrijf. In deze training geven we hier invulling aan en concretiseren we dit specifiek voor jouw organisatie en doelstellingen.


Doordat we in deze training twee facetten behandelen volgen de onderwerpen elkaar sneller op. Natuurlijk zorgen we dat er voldoende tijd is voor het praktische gedeelte en het toespitsen op jouw organisatie.

Onderwerpen ochtend (telefonische acquisitie):

Telefonische acquisitie heeft niet altijd de juiste aandacht in het salesproces. …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

In deze training behandelen we de twee facetten van sales. Als eerste de telefonische acquisitie, hoe kom ik in contact met toekomstige klanten en maak ik een goede afspraak. En ten tweede hoe realiseer ik dat ik aan tafel de order schrijf. In deze training geven we hier invulling aan en concretiseren we dit specifiek voor jouw organisatie en doelstellingen.


Doordat we in deze training twee facetten behandelen volgen de onderwerpen elkaar sneller op. Natuurlijk zorgen we dat er voldoende tijd is voor het praktische gedeelte en het toespitsen op jouw organisatie.

Onderwerpen ochtend (telefonische acquisitie):

Telefonische acquisitie heeft niet altijd de juiste aandacht in het salesproces. Er zijn talloze redenen om te bedenken om het niet te doen. Daarnaast motiveren de vele 'nee's' die je voor je oren krijgt niet om door te blijven gaan. Terwijl de aanwas van nieuwe klanten en nieuwe opdrachten essentieel is voor je bedrijfsvoering.
In het ochtenddeel van de combi-training leer je meer resultaat en lol te halen uit jouw telefonische acquisitie.

Resultaat van de ochtendtraining:

  • Kennis en vaardigheden in telefonisch acquireren
  • Structuur in je gesprek
  • Een gerichte en succesvolle salespitch (jouw eigen belscript)
  • De juiste klik aan de telefoon met de juiste personen
  • De juiste vragen stellen om de juiste antwoorden te krijgen (ontdekken van de behoefte)
  • Gericht een aanbod doen
  • De prospect juist kwalificeren (in potentieel en wanneer)

Onderwerpen middag (verkoop):

Verkopen aan mensen waarmee we een 'klik' hebben is een stuk eenvoudiger dan aan klanten waarmee we die klik niet hebben. En toch kunnen we de vereiste omzetgroei niet alleen bij onze klikcontacten halen. We moeten dus ook buiten ons natuurlijke netwerk een solide klantenkring opbouwen.


Terwijl als we technisch perfect ons verhaal doen maar we er niet in slagen het vertrouwen van de klant te winnen, dan hebben we de klant waarschijnlijk bewust gemaakt van een behoefte en gaat hij deze invullen bij de concurrent...


Wat kunnen we doen om het zakelijk vertrouwen te winnen? Of laten we het over aan toeval?
In de middagtraining laten we zien waarom het de ene keer wel lukt om de deal te sluiten en de andere keer niet. We helpen je het vermogen om zakelijk vertrouwen te winnen te vergroten, niet op basis van verkooptrucs maar op grond van je eigen persoonlijkheid!

Resultaat van de middagtraining:

  • Een gerichte en succesvolle salespitch
  • Structuur in je gesprek (7 fasen)
  • Creëren van èchte interesse en contact
  • Kennis en vaardigheden in de persoonlijke verkoop
  • Omgaan met bezwaren
  • Vragen om de order

Trainers:

De trainers van Sense for Sales zijn door de wol geverfd. Ze weten waar ze over praten en zijn zelf dagelijks actief in de verkoop. Het zijn professionals met ruime ervaring in het realiseren van new business en het meer halen uit bestaande klanten en kunnen zich daardoor goed verplaatsen in jouw praktijksituatie.

Werkwijze:

De trainingen van Sense for Sales zijn intensief en praktijk gericht. In kleine groepen van maximaal 2 deelnemers wordt getraind tot dat je het begrijpt en kunt toepassen. Tot 6 maanden na de training is de salestrainer telefonisch en/of per e-mail te raadplegen voor vragen en ideeën. Voorafgaand aan de training vindt een telefonische intake plaats, waarbij jouw praktijksituatie en leerdoelen worden besproken.

Na de training ontvang je een certificaat als bewijs van deelname.
De training heeft een duur van 1 dag (09:30 - 17:00) en bedraagt € 395,- (ex. btw). Koffie, lunch en frisdrank is hierbij inbegrepen.

Er zijn nog geen ervaringen. Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?