Combi-training telefonische acquisitie en persoonlijke verkoop
Startdata en plaatsen
Beschrijving
In deze training behandelen we de twee facetten van sales. Als eerste de telefonische acquisitie, hoe kom ik in contact met toekomstige klanten en maak ik een goede afspraak. En ten tweede hoe realiseer ik dat ik aan tafel de order schrijf. In deze training geven we hier invulling aan en concretiseren we dit specifiek voor jouw organisatie en doelstellingen.
Doordat we in deze training twee facetten behandelen volgen de onderwerpen elkaar sneller op. Natuurlijk zorgen we dat er voldoende tijd is voor het praktische gedeelte en het toespitsen op jouw organisatie.
Onderwerpen ochtend (telefonische acquisitie):
Telefonische acquisitie heeft niet altijd de juiste aandacht in het salesproces. …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
In deze training behandelen we de twee facetten van sales. Als eerste de telefonische acquisitie, hoe kom ik in contact met toekomstige klanten en maak ik een goede afspraak. En ten tweede hoe realiseer ik dat ik aan tafel de order schrijf. In deze training geven we hier invulling aan en concretiseren we dit specifiek voor jouw organisatie en doelstellingen.
Doordat we in deze training twee facetten behandelen volgen de
onderwerpen elkaar sneller op. Natuurlijk zorgen we dat er
voldoende tijd is voor het praktische gedeelte en het toespitsen op
jouw organisatie.
Onderwerpen ochtend (telefonische acquisitie):
Telefonische acquisitie heeft niet altijd de juiste aandacht in
het salesproces. Er zijn talloze redenen om te bedenken om het niet
te doen. Daarnaast motiveren de vele 'nee's' die je voor je oren
krijgt niet om door te blijven gaan. Terwijl de aanwas
van nieuwe klanten en nieuwe opdrachten essentieel is
voor je bedrijfsvoering.
In het ochtenddeel van de combi-training leer je meer
resultaat en lol te halen uit jouw telefonische
acquisitie.
Resultaat van de ochtendtraining:
- Kennis en vaardigheden in telefonisch acquireren
- Structuur in je gesprek
- Een gerichte en succesvolle salespitch (jouw eigen belscript)
- De juiste klik aan de telefoon met de juiste personen
- De juiste vragen stellen om de juiste antwoorden te krijgen (ontdekken van de behoefte)
- Gericht een aanbod doen
- De prospect juist kwalificeren (in potentieel en wanneer)
Onderwerpen middag (verkoop):
Verkopen aan mensen waarmee we een 'klik' hebben is een stuk eenvoudiger dan aan klanten waarmee we die klik niet hebben. En toch kunnen we de vereiste omzetgroei niet alleen bij onze klikcontacten halen. We moeten dus ook buiten ons natuurlijke netwerk een solide klantenkring opbouwen.
Terwijl als we technisch perfect ons verhaal doen maar we er niet
in slagen het vertrouwen van de klant te winnen, dan hebben we de
klant waarschijnlijk bewust gemaakt van een behoefte en gaat hij
deze invullen bij de concurrent...
Wat kunnen we doen om het zakelijk vertrouwen te winnen?
Of laten we het over aan toeval?
In de middagtraining laten we zien waarom het de ene keer wel lukt
om de deal te sluiten en de andere keer niet. We helpen je het
vermogen om zakelijk vertrouwen te winnen te vergroten, niet op
basis van verkooptrucs maar op grond van je eigen
persoonlijkheid!
Resultaat van de middagtraining:
- Een gerichte en succesvolle salespitch
- Structuur in je gesprek (7 fasen)
- Creëren van èchte interesse en contact
- Kennis en vaardigheden in de persoonlijke verkoop
- Omgaan met bezwaren
- Vragen om de order
Trainers:
De trainers van Sense for Sales zijn door de wol geverfd. Ze weten waar ze over praten en zijn zelf dagelijks actief in de verkoop. Het zijn professionals met ruime ervaring in het realiseren van new business en het meer halen uit bestaande klanten en kunnen zich daardoor goed verplaatsen in jouw praktijksituatie.
Werkwijze:
De trainingen van Sense for Sales zijn intensief en
praktijk gericht. In kleine groepen van maximaal 2 deelnemers wordt
getraind tot dat je het begrijpt en kunt toepassen. Tot 6 maanden
na de training is de salestrainer telefonisch en/of per e-mail te
raadplegen voor vragen en ideeën. Voorafgaand aan de training vindt
een telefonische intake plaats, waarbij jouw praktijksituatie en
leerdoelen worden besproken.
Na de training ontvang je een certificaat als bewijs van
deelname.
De training heeft een duur van 1 dag (09:30 - 17:00)
en bedraagt € 395,- (ex. btw). Koffie, lunch en frisdrank
is hierbij inbegrepen.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.