ITIL v3 Service Strategy (SS) Präsenzschulung

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

ITIL v3 Service Strategy (SS) Präsenzschulung

SERVIEW GmbH
Logo van SERVIEW GmbH
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 SERVIEW GmbH heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeBad Homburg
28 mrt. 2022 tot 30 mrt. 2022
check_circle Startgarantie
placeBad Homburg
2 mei. 2022 tot 4 mei. 2022
check_circle Startgarantie
placeBad Homburg
27 jun. 2022 tot 29 jun. 2022
check_circle Startgarantie
placeBad Homburg
15 aug. 2022 tot 17 aug. 2022
check_circle Startgarantie
placeBad Homburg
26 sep. 2022 tot 28 sep. 2022
check_circle Startgarantie
placeBad Homburg
21 nov. 2022 tot 23 nov. 2022
check_circle Startgarantie
placeBad Homburg
19 dec. 2022 tot 21 dec. 2022
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Sie erlernen die Werkzeuge und Inhalte der Service Strategy. Damit Sie das Erlernte bestmöglich mit Ihrer eigenen Praxis zu verknüpfen können, werden Ihnen immer wieder praktische Beispiele und Aspekte vermittelt.

  • Einführung in die Service Strategy und der Prinzipien
  • Definition der Märkte
  • Entwicklung des Service Portfolio
  • Demand Management und Governance
  • Ausrichtung der Skills und Ressourcen innerhalb der Organisation
  • Betrachtung der Herausforderungen, Erfolgsfaktoren und Risiken
  • Organisation der Service Strategy (z. B. Rollendefinition, RACI)
  • Management und Durchsetzung der Strategie
  • Service Portfolio Management, Financial Management, Demand Management und Business Relationship Management

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Practitioner, ITIL v3, ITIL Overzicht, ITIL Service Manager en ITIL Foundation.

Sie erlernen die Werkzeuge und Inhalte der Service Strategy. Damit Sie das Erlernte bestmöglich mit Ihrer eigenen Praxis zu verknüpfen können, werden Ihnen immer wieder praktische Beispiele und Aspekte vermittelt.

  • Einführung in die Service Strategy und der Prinzipien
  • Definition der Märkte
  • Entwicklung des Service Portfolio
  • Demand Management und Governance
  • Ausrichtung der Skills und Ressourcen innerhalb der Organisation
  • Betrachtung der Herausforderungen, Erfolgsfaktoren und Risiken
  • Organisation der Service Strategy (z. B. Rollendefinition, RACI)
  • Management und Durchsetzung der Strategie
  • Service Portfolio Management, Financial Management, Demand Management und Business Relationship Management

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.