Microsoft Dynamics 365 Customer Service MB-230

Microsoft Dynamics 365 Customer Service MB-230

SignOn ICT Trainingen+
Logo van SignOn ICT Trainingen+
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 SignOn ICT Trainingen+ heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 870 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Automatisering & ICT/IT en #3 beste grote opleider.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Automatisering & ICT/IT.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

SignOn ICT Trainingen+ biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Almere / Lelystad, Amersfoort, Ede, Hilversum, Utrecht, Veenendaal

Beschrijving

SignOn ICT Trainingen+ verzorgt al ruim 19 jaar ICT trainingen en consultancy in heel Nederland.

  • Beste ICT Opleider van Nederland 2017, 2018 en 2020
  • Hoge opleiderscore 9.4/10
  • Microsoft Partner Silver Data Analytics
  • CEDEO gecertificeerd
  • PE- erkend
  • Cursuslocaties van topkwaliteit
  • Klassikaal op locatie | Klassikaal online | In-company / Maatwerk | Individeel | E-Learning
  • Unieke switchgarantie
  • Unieke nazorg en consultancy 

Microsoft Dynamics 365 Customer Service - MB-230 training

Microsoft Dynamics 365 Customer Service biedt elke organisatie een kans op klantsucces. Door tools te gebruiken zoals het automatisch aanmaken van dossiers en wachtrijbeheer, maakt u tijd vrij om deze te besteden aan waar u een grotere impact kunt hebben, rechtstreeks bij uw klanten. Sluit je aan bij ons team van wereldwijd erkende experts terwijl ze je stap voor stap begeleiden van het maken van cases tot interactie met klanten en het oplossen van die cases. Zodra u die gevallen heeft opgelost, kunt u uit de gegevensanalyse de belangrijkste details leren om soortgelijke gevallen sneller op te lossen of nieuwe problemen helemaal te vo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Microsoft CRM/ Dynamics, Microsoft Dynamics AX (ERP), Microsoft Office 365, Business intelligence en Excel.

SignOn ICT Trainingen+ verzorgt al ruim 19 jaar ICT trainingen en consultancy in heel Nederland.

  • Beste ICT Opleider van Nederland 2017, 2018 en 2020
  • Hoge opleiderscore 9.4/10
  • Microsoft Partner Silver Data Analytics
  • CEDEO gecertificeerd
  • PE- erkend
  • Cursuslocaties van topkwaliteit
  • Klassikaal op locatie | Klassikaal online | In-company / Maatwerk | Individeel | E-Learning
  • Unieke switchgarantie
  • Unieke nazorg en consultancy 

Microsoft Dynamics 365 Customer Service - MB-230 training

Microsoft Dynamics 365 Customer Service biedt elke organisatie een kans op klantsucces. Door tools te gebruiken zoals het automatisch aanmaken van dossiers en wachtrijbeheer, maakt u tijd vrij om deze te besteden aan waar u een grotere impact kunt hebben, rechtstreeks bij uw klanten. Sluit je aan bij ons team van wereldwijd erkende experts terwijl ze je stap voor stap begeleiden van het maken van cases tot interactie met klanten en het oplossen van die cases. Zodra u die gevallen heeft opgelost, kunt u uit de gegevensanalyse de belangrijkste details leren om soortgelijke gevallen sneller op te lossen of nieuwe problemen helemaal te voorkomen. Een 'Dynamics 365 Customer Engagement Functional Consultant' is verantwoordelijk voor het uitvoeren van ontdekkingen, het vastleggen van vereisten, het betrekken van materiedeskundigen en belanghebbenden, het vertalen van vereisten en het configureren van de oplossing en applicaties. De 'Functional Consultant' implementeert een oplossing met behulp van out-of-the-box mogelijkheden, codeloze uitbreidbaarheid, applicatie- en service-integraties.

Voor wie?

Deze cursus is bedoeld voor functionele consultants die werken met Dynamics 365 Customer Service. Of functionele consultants die werken met andere Dynamics 365-apps en die hun kennis van Microsoft Dynamics 365 Customer Service willen uitbreiden.

Wat levert deze training jou op?

Na deze MB-230 training beschik je over de volgende vaardigheden:
  • Install and configure the customer service app
  • Identify common customer service scenarios
  • Complete a case resolution process
  • Analyze customer service data
  • Automate case management record processing
  • Create and use knowledge articles
  • Create and use entitlements and service level agreements
  • Work with Omnichannel
  • Work with Connected Customer Service
  • Work with Customer Service Scheduling
  • Work with Customer Service Insights
Daarnaast is deze training de perfecte voorbereiding op het MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service examen.

Taal

Deze training wordt in het Engels gegeven. Het bijbehorende MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service examen wordt eveneens in het Engels afgenomen.

Lesmateriaal

Bij de training ontvang je Microsoft Official Courseware.

Examen upgrade

Wil je het officiële MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service examen behalen? Wanneer je je inschrijft voor deze training kun je een Examen Upgrade boeken. Je ontvangt dan een Examenvoucher (benodigd om deel te nemen aan het officiële online Microsoft examen), een proefexamen (180 dagen onbeperkt het Microsoft examen oefenen) en een assessment (om vooraf je kennis en focuspunten vast te stellen).

Vervolgtraining

Wil je het officiële certificaat “Microsoft Certified: Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant Associate” behalen? Hiervoor moet je 2 examens afleggen. Namelijk het MB-230 en PL-200 examen. Om je voor te bereiden op het PL-900 examen volg je de Microsoft Power Platform Functional Consultant – PL-200 training.

Lesprogramma – Microsoft Dynamics 365 Customer Service MB-230

Module 1: Customer Service Overview

In this module you will learn the basics of customer service in Dynamics 365. We will install and configure the application as well as learn about security roles, related applications and analytics.

Module 2: Case Management

In this module you will learn how to open and resolve customer service cases, both manually and with automation.

Module 3: Service Level Agreements and Entitlements

In this module you will learn how to define and use entitlements and entitlement templates as well as service level agreements and how these tools enable case resolution.

Module 4: Knowledge Management

In this module you will learn how to create and use knowledge management. Additionally, you will learn the lifecycle of knowledge articles.

Module 5: Omnichannel

In this module, you will learn how to work with Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service.

Module 6: Customer Service Scheduling

In this module, you will learn how to use the Customer Service Scheduling feature in Dynamics 365 Customer Service

Module 7: Connected Customer Service

In this module, you will learn how to use Dynamics 365 Connected Customer Service to take data and help execute actual business actions on the data.

Module 8: Customer Service Insights

In this module, you will learn how to work with Customer Service Insights to use Artificial Intelligence (AI) in your Dynamics 365 Customer Service solution.

Delivery formats

Choose a delivery format that suits you best. The following delivery formats are available for this course:

  • Virtual classroom

    Attend a the virtual classroom course from any location (workplace or home). You learn from a live instructor and are in contact with other participants. The instructor has the possibility to look at your screen (if necessary) to answer all your questions. This training will take place via Microsoft Teams (free of use).
  • In-company course

    Our in-company training is tailored to your company. The specialized trainer only deals with what is important for your company and work situation. That makes our tailor-made training very effective. We provide these training courses in Dutch, English and German. The choice for an in-company training provides an attractive discount. Depending on the number of participants, the discount can be as much as 50% compared to participation in an open training. More information or request a quote.

Microsoft Partner – Silver Data Analytics

SignOn has the statusstatus Microsoft Partner – Silver Data Analytics and thus demonstrates that the knowledge, skills and performance are of a high level. We show that we are fully aware of the latest techniques in Microsoft Power BI and Big Data.

Microsoft Certified Trainers

Our Microsoft Certified Trainers (MCT) are experts in their field and are certified according to Microsoft’s terms and conditions. In addition to providing training, they also work in projects and know daily practice like no other. As a result, they know what students have to deal with and encounter daily. They use their practical experience to enrich the theory in the classroom.

Cedeo Recognition: What Does It Mean for You?

Cedeo is a household name when it comes to education. There are approximately 300 Cedeo-recognized institutes in the Netherlands. By choosing a Cedeo-approved supplier, you can therefore be sure that you are choosing one of the better education institutes.

SignOn and the UWV

SignOn ICT Training is a recognized training partner of the UWV. SignOn ICT Training+ is one of the few ICT educational organizations recognized by the UWV to provide training to help people return to the labor process.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met SignOn ICT Trainingen+, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.