Online Marketing Fundamentals

Type product
Niveau
Logo van Skoledo B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 Skoledo B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 39 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Deze e-learning Online Marketing Fundamentals zorgt dat je meer rendement haalt uit je marketing- en promotieactiviteiten.

De online bestedingen stijgen jaarlijks met vele procenten. 83% van de Nederlanders bestelt wel eens iets online. Een nog groter deel oriënteert zich online op een aankoop. Voor vrijwel ieder bedrijf is een online strategie onmisbaar. En het belang van Online Marketing neemt toe.

Je krijgt dankzij deze e-learning Online Marketing Fundamentals inzicht in het beslisproces van je klant, hoe je hierop inspeelt en wat je kunt doen om meer bezoekers op je site te krijgen die ook daadwerkelijk bestedingen opleveren.

Voor wie?
Je wilt deze e-learning volgen omdat je op hoofdli…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Online marketing, SEO, Google Analytics, Copywriting en Google Ads.

Deze e-learning Online Marketing Fundamentals zorgt dat je meer rendement haalt uit je marketing- en promotieactiviteiten.

De online bestedingen stijgen jaarlijks met vele procenten. 83% van de Nederlanders bestelt wel eens iets online. Een nog groter deel oriënteert zich online op een aankoop. Voor vrijwel ieder bedrijf is een online strategie onmisbaar. En het belang van Online Marketing neemt toe.

Je krijgt dankzij deze e-learning Online Marketing Fundamentals inzicht in het beslisproces van je klant, hoe je hierop inspeelt en wat je kunt doen om meer bezoekers op je site te krijgen die ook daadwerkelijk bestedingen opleveren.

Voor wie?
Je wilt deze e-learning volgen omdat je op hoofdlijnen wilt begrijpen hoe je klanten zich online gedragen. Ook wil je weten welke stappen je kunt zetten om tijdens het hele keuzeproces ‘top of mind’ te blijven. Het wordt steeds belangrijker op het juiste moment, met de juiste informatie te komen. Ontwikkelingen als snel mobiel internet en voice search versterken dit. Het wordt makkelijker snel wat te zoeken of te bestellen tijdens het rijden, koken, of iedere andere klus waar je bij kunt praten. Deze e-learning zorgt dat je meer mensen op je site krijgt, die meer acties uitvoeren en vaker kopen.

Leerdoelen
Aan het eind van deze e-learning ken je fasen in het keuzeproces van je klant. Ook kun je zelfstandig bepalen welke kanalen en boodschappen je in zet om in elke fase ‘top-of-mind’ te blijven bij je klant. Hierbij maak je gebruik van de marketingfunnel om passende content te maken voor iedere fase van het zoek- en beslisproces van de doelgroep. Ook ben je in staat een meetplan op te stellen. Aan de hand daarvan kunnen het succes en mogelijke verbeteringen van de acties worden vastgesteld.

Standaarden en toepassingen
Iemand die de training afrondt is in staat begrippen en concepten uit online marketing uit te leggen en toe te passen in de praktijk. Hierbij worden gegevens geïntegreerd gebruikt om de effectiviteit van acties en de strategie te evalueren. Hij of zij kan hiaten in de bestaande kennis van de online beroepspraktijk te herkennen. Oplossingen voor problemen komen op gestructureerde en creatieve manier tot stand. In de communicatie worden de juiste vaktermen gebruikt. De deelnemer neemt na afronding verantwoordelijkheid voor de resultaten van eigen werk, en indien nodig dat van anderen. Deze kennis en vaardigheden liggen daarmee op EQF / NLQF 4 niveau.

Studiebelasting
We verwachten dat je ongeveer 2 studie-uren dient te besteden aan deze e-learning. Dit is een gemiddelde. Het werkelijk aantal studie-uren dat je eraan besteed is afhankelijk van je voorkennis, of je alle “ins & outs” wilt weten en hoeveel tijd je aan oefeningen wilt besteden. Hieronder zie je per module welke onderwerpen en les-units aan bod gaan komen.

Actieve E-learning. Online leren wanneer, waar en waarop jij wilt in jouw tempo!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Skoledo B.V., om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.