6-daagse WFM Leergang

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van SmartCenter

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
26 nov. 2021 tot 4 feb. 2022
Toon rooster
event 26 november 2021, Amsterdam

Beschrijving

Ben jij of zijn jouw medewerkers actief als WFM professional, teamleider of manager in een contactcenter? En wil je planning, trafficmanagement, capaciteitsplanning en forecasting binnen jouw organisatie naar een hoger niveau brengen?

SmartCenter biedt in samenwerking met Tele’Train een complete opleiding voor Workforce Management (WFM) aan. Onze 6-daagse WFM-training voorziet in de ontwikkeling van een uitgebreid palet aan kennis en vaardigheden waarmee je naadloos de performance binnen jouw organisatie kan verbeteren.

De trainers hebben jarenlange ervaring op het gebied van WFM, zowel op strategisch niveau als ‘in het veld’, en maken je graag wegwijs in de wereld van WFM. De training is …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Workforce management, Personeelsmanagement, Human Resource Management (HRM), Personeelsplanning en Empowerment.

Ben jij of zijn jouw medewerkers actief als WFM professional, teamleider of manager in een contactcenter? En wil je planning, trafficmanagement, capaciteitsplanning en forecasting binnen jouw organisatie naar een hoger niveau brengen?

SmartCenter biedt in samenwerking met Tele’Train een complete opleiding voor Workforce Management (WFM) aan. Onze 6-daagse WFM-training voorziet in de ontwikkeling van een uitgebreid palet aan kennis en vaardigheden waarmee je naadloos de performance binnen jouw organisatie kan verbeteren.

De trainers hebben jarenlange ervaring op het gebied van WFM, zowel op strategisch niveau als ‘in het veld’, en maken je graag wegwijs in de wereld van WFM. De training is interactief, biedt de nodige theorie, maar heeft bovenal een praktische insteek.

Na deze training weet je onder meer:

  • … de belangrijkste terminologie en KPI’s met betrekking tot WFM;
  • … uit welke processtappen WFM bestaat, wat de verbanden hiertussen zijn en hoe deze elkaar versterken;
  • … hoe een accurate forecast kan worden opgesteld op basis van tactische en operationele analyses;
  • … hoe een capaciteitsplan kan worden opgesteld aan de hand van de (eerder opgestelde) forecast(s);
  • … hoe je een klantcontact center transformeert naar een multichannelcenter door middel van optimale kanaalsturing en routeringsprincipes;
  • … en nog veel meer!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.