Strategische inzet van Social Media door organisaties
Startdata en plaatsen
SMZ IT-Opleidingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Brugge, Gent
Beschrijving
Trainingsvormen
Trainingen kunnen individueel, in incompany of via een Open LeerCentrum vorm gevolgd worden. Trainingen kunnen plaatsvinden op uw apparatuur of op die van ons. Voor specialistische trainingen richten wij tijdelijke netwerken in met bv. Exchange server, SQL server, Sharepoint etc.
Trainingslocatie
Wij verzorgen trainingen binnen geheel Nederland en België. Bij u op locatie of in een goed bereikbare locatie via openbaarvervoer en/of auto afhankelijk van uw wensen.
Korte omschrijving van de workshop: Strategie bepaling & planning voor het gebruik van Social Media voor organisaties.
Doelgroep: MKB, ZZP, verenigingen, non profit en profit organisaties die nog geen Social Media hebben of wel hebben en deze effectief zakelijk willen gaan inzetten.
Omschrijving: Hoe pas ik social media toe binnen mijn organisatie op een manier die bijdraagt aan de business?
Effectief gebruik maken van de mogelijkheden begint met inzicht in het belang van social media in het dagelijkse leven. Daarna is het onderscheiden van de verschillende kansen en mogelijkheden die social media per soort biedt. Om vervolgens een keuze te maken om te bepalen welk pad past bij uw organi…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Trainingsvormen
Trainingen kunnen individueel, in incompany of via een Open LeerCentrum vorm gevolgd worden. Trainingen kunnen plaatsvinden op uw apparatuur of op die van ons. Voor specialistische trainingen richten wij tijdelijke netwerken in met bv. Exchange server, SQL server, Sharepoint etc.
Trainingslocatie
Wij verzorgen trainingen binnen geheel Nederland en België. Bij u op locatie of in een goed bereikbare locatie via openbaarvervoer en/of auto afhankelijk van uw wensen.
Korte omschrijving van de workshop: Strategie bepaling & planning voor het gebruik van Social Media voor organisaties.
Doelgroep: MKB, ZZP, verenigingen, non profit en profit organisaties die nog geen Social Media hebben of wel hebben en deze effectief zakelijk willen gaan inzetten.
Omschrijving: Hoe pas ik social media toe binnen mijn organisatie op een manier die bijdraagt aan de business?
Effectief gebruik maken van de mogelijkheden begint met inzicht in het belang van social media in het dagelijkse leven. Daarna is het onderscheiden van de verschillende kansen en mogelijkheden die social media per soort biedt. Om vervolgens een keuze te maken om te bepalen welk pad past bij uw organisatie.
Na de workshop bent u in staat met een helikopter view naar uw organisatie te kijken en door middel van het stellen van de juiste vragen een start te maken met een geschikte strategie die bijdraagt aan de business.
Duur van de Workshop: 2 uur met 30 minuten uitloop voor vragen
Verdere ondersteuning: De mogelijkheid bestaat na afloop van de workshop een afspraak te maken om een strategisch plan op te zetten voor het gebruik van Social Media voor uw organisatie.
Inhoud van de Workshop:
- Uitleg van Internet Marketing, de verschillende tools ervan
- Tool Social Media uitgelicht
- De diverse Social Media besproken
- Beoordelingproces om een strategie te creëren.
- Stappen om strategie voor Social Media te bepalen
Verdieping van vragen zoals:
- Wat kan je met een bepaalde soort Social Media?
- Voor welke business is welke soort het best passend?
- Wat verwacht je te bereiken? Is dit reëel?
- Op welke manier pas je het toe?
- Hoeveel tijd steek je erin? Wat levert het op?
- Zelf doen of uitbesteden?
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.