Data Science voor Digitale Marketing NL

Type product
Logo van Southampton Data Science Academy

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Bereid je voor

De hoeveelheid data die wordt geproduceerd door klanten via digitale marketingkanalen biedt marketeers nieuwe kansen om effectieve, doelgerichte en gepersonaliseerde campagnes te ontwikkelen. Het stelt ze ook in staat om de customer journeys te volgen, klantensegmentatie te verbeteren en het gedrag van klanten te voorspellen. In deze cursus maak je kennis met de fundamentele concepten en tools van de datawetenschap, en leer je hoe marketeers deze nieuwe mogelijkheden effectief kunnen inzetten.

Wat kun je na de cursus?

  • Een beschrijving geven van de huidige ecologie van hulpmiddelen voor webanalyses.
  • Begrijpen hoe customer journeys en sources kunnen worden gevolgd met behu…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Data Driven Marketing, Data Science, Online marketing, Google Analytics en Marketingstrategie.

Bereid je voor

De hoeveelheid data die wordt geproduceerd door klanten via digitale marketingkanalen biedt marketeers nieuwe kansen om effectieve, doelgerichte en gepersonaliseerde campagnes te ontwikkelen. Het stelt ze ook in staat om de customer journeys te volgen, klantensegmentatie te verbeteren en het gedrag van klanten te voorspellen. In deze cursus maak je kennis met de fundamentele concepten en tools van de datawetenschap, en leer je hoe marketeers deze nieuwe mogelijkheden effectief kunnen inzetten.

Wat kun je na de cursus?

  • Een beschrijving geven van de huidige ecologie van hulpmiddelen voor webanalyses.
  • Begrijpen hoe customer journeys en sources kunnen worden gevolgd met behulp van deze tools.
  • Verschillende manieren beschrijven waarop de analyse van sociale netwerken kan worden gebruikt om marketinginzichten te verkrijgen.
  • Het toepassen van methodes voor content-analyse om meer inzicht te krijgen in je klantenbestand.
  • Uitleggen wat machine learning is en waarvoor het kan worden gebruikt.
  • De potentie van machine learning beschrijven om meer attentie, overtuigingskracht en retentie te realiseren.
  • Het begrijpen van de mogelijke beperkingen van machine learning.
  • Begrijpen waar Big Data over gaat en hoe dit van invloed is op jouw zakelijke problemen.

 "Iedereen die zelfs vaag te maken heeft met digitale marketing zal het nuttig vinden, en      ik raad zich erin te verdiepen - zelfs als ze nog niet eerder over Data Science hebben nagedacht."

 

Praktisch en toegankelijk

De cursus combineert kwalitatief onderwijs en leren met flexibiliteit. Alle onderdelen worden online aangeboden en zijn op elk moment eenvoudig toegankelijk. Je kunt de studie dus goed aanpassen aan je werktijden en leefstijl. Cursusdocenten geven extra ondersteuning en groepsdiscussies bieden waardevolle input van je medestudenten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.