Customer experience en WFM

Tijdsduur

Customer experience en WFM

Spril B.V.
Logo van Spril B.V.
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7 Spril B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 7 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Heb jij of heeft jouw team net niet het juiste kennisniveau om ervoor te zorgen dat het doel van de WFM- of personeelsplanningsafdeling geborgd wordt? Dan is de Spril Academie wat voor jou. Wij bieden een breed scala aan trainingen aan op verschillende niveaus waarmee wij jou kunnen helpen!

Onze opleidingingen en trainingen worden gegeven op locatie in Almere.

Customer experience en WFM

Customer experience (CX) is de ervaring die een klant heeft aan de hand van de contactmomenten met een organisatie. Organisaties proberen de customer experience te beïnvloeden door in bepaalde fasen binnen de Customer Journey de juiste contactmomenten in te richten en de beleving te beïnvloeden. In deze training maken we kennis met CX en het steeds groter wordende belang van een goede strategie op dit vlak. Aan de hand van vijf thema’s ontdekken we hoe CX geïmplementeerd kan worden in organisaties en waarom CX belangrijk is voor ons vakgebied WFM.

De vijf stappen naar een CX mindset zijn:

  • Vaststellen aanpak; Hoe te starten met het enthousiasmeren van het team.…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Experience, Workforce management, Google Analytics, Customer Journey en UX / User Experience Design.

Heb jij of heeft jouw team net niet het juiste kennisniveau om ervoor te zorgen dat het doel van de WFM- of personeelsplanningsafdeling geborgd wordt? Dan is de Spril Academie wat voor jou. Wij bieden een breed scala aan trainingen aan op verschillende niveaus waarmee wij jou kunnen helpen!

Onze opleidingingen en trainingen worden gegeven op locatie in Almere.

Customer experience en WFM

Customer experience (CX) is de ervaring die een klant heeft aan de hand van de contactmomenten met een organisatie. Organisaties proberen de customer experience te beïnvloeden door in bepaalde fasen binnen de Customer Journey de juiste contactmomenten in te richten en de beleving te beïnvloeden. In deze training maken we kennis met CX en het steeds groter wordende belang van een goede strategie op dit vlak. Aan de hand van vijf thema’s ontdekken we hoe CX geïmplementeerd kan worden in organisaties en waarom CX belangrijk is voor ons vakgebied WFM.

De vijf stappen naar een CX mindset zijn:

  • Vaststellen aanpak; Hoe te starten met het enthousiasmeren van het team. Dit omvat het verkrijgen van inzicht in wat CX is.
  • Luisteren en reageren;  Hoe gebruik te maken van de kracht van feedback en hierdoor de waarde te verhogen van de klantenservice.
  • Begrijpen en ontwerpen; Het verhaal van je klanten vertellen en het vormgeven van processen en technologie.
  • Inspireren en innoveren; Het bouwen van een belangenbehartigingscultuur voor je klanten en het ontketenen van product- en service innovatie.
  • Voorbouwen op momentum; Terwijl je wijzigingen doorvoert, meet je de voortgang en maak je waar nodig aanpassingen en vier je de prestaties. De kracht gebruik je dan om verder te bouwen.

Vrij eenvoudig, toch? Modellen voor klantervaringen kunnen verbijsterend complex zijn. Dit zou niet zo moeten zijn.  Klantervaring is teamsport en idealiter zou iedereen in zijn/haar organisatie de rol moeten begrijpen die zijn spelen. Blijvende verbeteringen aanbrengen is hard werken, maar de eerdere vijf stappen kunnen je helpen een duidelijke koers uit te stippelen.

Wat kun je na deze training?

  • Uitleggen waarom Customer experience belangrijk is en wat de rol van WFM hierin is;
  • De vijf stappen naar een CX mindset toepassen;
  • Een klantreis in kaart brengen.

Wat weet je na deze training?

  • Dat een customer experience (CX) start met een goede employee experience (EX);
  • Hoe je begint aan een partner-in-life-strategie;
  • Hoe CX en EX je kunnen helpen klaar te zijn voor de toekomst.

Inhoud training Customer Experience:

  • Getting started: Wat verstaan we onder CX;
  • Engaging your team en de kracht van feedback benutten;
  • Vergroten van de waarde van klantenservice;
  • Het verhaal van je klanten vertellen;
  • Het vormgeven van processen en technologie;
  • Customer advocacy;
  • Innovatie van producten, services en ondersteuning voor investeringen verzamelen;
  • Partner in life strategie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Spril B.V., om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.