OKRs: Objectives and Key Results als strategisch management instrument

Type product
Tijdsduur

OKRs: Objectives and Key Results als strategisch management instrument

Springest Academy
Logo van Springest Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 Springest Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 680 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

8
Gemiddeld cijfer voor OKRs: Objectives and Key Results als strategisch management instrument
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
Eric Pilet
starstarstarstarstar_border
Eric Pilet
IT Change & Implementation Manager B2C
8
OKRs: Objectives and Key Results als strategisch management instrument

"Uitleg en methodiek was zeer verhelderend. Ewout neemt de tijd en is een prettige gesprekspartner die beschikt over de juiste kennis. Ik ga dit zeker toepassen binnen mijn huidige functie." - 23-11-2017 13:21

"Uitleg en methodiek was zeer verhelderend. Ewout neemt de tijd en is een prettige gesprekspartner die beschikt over de juiste kennis. Ik ga … alles lezen - 23-11-2017 13:21

Beschrijving

Objectives & Key Results is een management methodologie die binnen Springest wordt gebruikt om de verschillende cirlces (of teams) richting en focus te geven. De methode zorgt er voor dat er ambitieuse doelen worden gesteld, en dat de voortgang richting deze doelen op een objectieve en quantitatieve manier kan worden beoordeeld.

De methode is ontwikkeld binnen Intel en is inmiddels niet meer weg te denken uit het instrumentarium van (tech)bedrijven als Google, Uber, Oracle, Twitter en Linkedin. 

Tijdens de training wordt behandeld waarom bedrijven met OKRs werken, wat een OKR is en hoe men het werken met OKRs in een organisatie kan implementeren. Belangrijk daarbij is dat ook wordt gekeken…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Zelfsturende teams, OKR's (Objectives & Key Results), Strategisch management, Holacracy en Management Algemeen.

Objectives & Key Results is een management methodologie die binnen Springest wordt gebruikt om de verschillende cirlces (of teams) richting en focus te geven. De methode zorgt er voor dat er ambitieuse doelen worden gesteld, en dat de voortgang richting deze doelen op een objectieve en quantitatieve manier kan worden beoordeeld.

De methode is ontwikkeld binnen Intel en is inmiddels niet meer weg te denken uit het instrumentarium van (tech)bedrijven als Google, Uber, Oracle, Twitter en Linkedin. 

Tijdens de training wordt behandeld waarom bedrijven met OKRs werken, wat een OKR is en hoe men het werken met OKRs in een organisatie kan implementeren. Belangrijk daarbij is dat ook wordt gekeken naar veel gemaakte fouten rondom de implementatie, zodat uw organisatie hiervan kan leren.

De training is gebasseerd op praktijk ervaring vanuit de implementatie van OKRs binnen Springest. Omdat wij binnen Springest ook met Holacracy werken zullen er ook elementen van dat systeem besproken worden.

De trainer, Ewout Meijer, is binnen Springest "OKR Master" wat inhoudt dat hij verantwoordelijk is voor het helpen van andere medewerkers bij het opstellen van hun OKRs.  

8
Gemiddeld cijfer voor OKRs: Objectives and Key Results als strategisch management instrument
Gebaseerd op 1 ervaring
Eric Pilet
starstarstarstarstar_border
Eric Pilet
IT Change & Implementation Manager B2C
8
OKRs: Objectives and Key Results als strategisch management instrument

"Uitleg en methodiek was zeer verhelderend. Ewout neemt de tijd en is een prettige gesprekspartner die beschikt over de juiste kennis. Ik ga dit zeker toepassen binnen mijn huidige functie." - 23-11-2017 13:21

"Uitleg en methodiek was zeer verhelderend. Ewout neemt de tijd en is een prettige gesprekspartner die beschikt over de juiste kennis. Ik ga … alles lezen - 23-11-2017 13:21

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.