Agile Marketing - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.135 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
7 okt. 2021 tot 21 okt. 2021
placeEindhoven
7 okt. 2021 tot 21 okt. 2021
placeRotterdam
7 okt. 2021 tot 21 okt. 2021
placeUtrecht
7 okt. 2021 tot 21 okt. 2021
placeZwolle
7 okt. 2021 tot 21 okt. 2021
placeAmsterdam
11 jan. 2022 tot 25 jan. 2022
placeEindhoven
11 jan. 2022 tot 25 jan. 2022
placeRotterdam
11 jan. 2022 tot 25 jan. 2022
placeUtrecht
11 jan. 2022 tot 25 jan. 2022
placeZwolle
11 jan. 2022 tot 25 jan. 2022
placeAmsterdam
6 apr. 2022 tot 20 apr. 2022
placeEindhoven
6 apr. 2022 tot 20 apr. 2022
placeRotterdam
6 apr. 2022 tot 20 apr. 2022
placeUtrecht
6 apr. 2022 tot 20 apr. 2022
placeZwolle
6 apr. 2022 tot 20 apr. 2022

Beschrijving

Deze training is speciaal bedoeld voor iedereen die in de marketing werkt en flexibeler wil leren omgaan met veranderingen in de markt en wensen van de opdrachtgever, zoals (online) marketeers, inn...

In deze training Agile Marketing leer je de agile methodiek toe te passen op je werk binnen de marketing. Je werkt in multidisciplinaire teams waardoor je de inzichten van medewerkers met verschillende achtergronden samenbrengt en direct afstemming kunt bereiken over beslissingen waar meerdere afdelingen bij betrokken zijn. Je kiest steeds de beste mensen voor de opdracht en werkt in verschillende korte sprints naar het eindresultaat toe. Door tussentijds te schakelen met je opdrachtgever en na…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Agile Marketing, Agile (algemeen), Lean Startup, LeSS Agile en Growth Hacking.

Deze training is speciaal bedoeld voor iedereen die in de marketing werkt en flexibeler wil leren omgaan met veranderingen in de markt en wensen van de opdrachtgever, zoals (online) marketeers, inn...

In deze training Agile Marketing leer je de agile methodiek toe te passen op je werk binnen de marketing. Je werkt in multidisciplinaire teams waardoor je de inzichten van medewerkers met verschillende achtergronden samenbrengt en direct afstemming kunt bereiken over beslissingen waar meerdere afdelingen bij betrokken zijn. Je kiest steeds de beste mensen voor de opdracht en werkt in verschillende korte sprints naar het eindresultaat toe. Door tussentijds te schakelen met je opdrachtgever en na elke sprint het plan bij te sturen zorg jij ervoor dat je relevant blijft voor je opdrachtgever. Geïnteresseerd? Volg dan deze training.


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Agile Marketing' van SRM.

In deze training leer je wat agile nu precies is en hoe je het kunt toepassen binnen de marketing. Je leert je team werken met de verschillende scrumrollen en in korte sprints met vooraf gestelde doelen. Zo houd jij je team scherp en gemotiveerd. Je betrekt opdrachtgevers tijdens de verschillende stappen van het proces en kunt klanten tussentijds om hun mening vragen. Hierdoor kun je snel schakelen om beter aan te sluiten bij de klantbehoefte en de wensen van je opdrachtgever. Deze training is sterk praktijkgericht. Na afloop heb jij de middelen in handen om een agile marketingteam op te zetten.

In deze training maak je je de principes van agile werken eigen. Je maakt een stappenplan om de opdracht te realiseren en stelt teams samen op basis van hun sterke punten. Na elke stap reflecteren jullie samen met de stakeholders: zitten we nog op de juiste weg? Leidt voortschrijdend inzicht tot andere einddoelen? Door je de principes van agile werken eigen te maken zul je merken dat je een stuk flexibeler en doelgerichter werkt. Jij en je klanten hebben daar profijt van.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
o Wat is agile? De 12 agile principes
o Hoe stel je een agile marketingstrategie op?
o Welke impact heeft agile op de (marketing)organisatie?
o Toepassing scrum op marketingproject
o Rollen en teamwork
o Randvoorwaarden
o Implementatie

2 dagen

Trainingen

SRM-AGM|Agile Marketing

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.