Customer Insights - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.135 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
12 okt. 2021
placeEindhoven
12 okt. 2021
placeRotterdam
12 okt. 2021
placeUtrecht
12 okt. 2021
placeZwolle
12 okt. 2021
placeAmsterdam
19 jan. 2022
placeEindhoven
19 jan. 2022
placeRotterdam
19 jan. 2022
placeUtrecht
19 jan. 2022
placeZwolle
19 jan. 2022
placeAmsterdam
14 apr. 2022
placeEindhoven
14 apr. 2022
placeRotterdam
14 apr. 2022
placeUtrecht
14 apr. 2022
placeZwolle
14 apr. 2022

Beschrijving

Deze training is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met customer insights voor marketing- en communicatiedoeleinden, bijvoorbeeld marketeers, programmamanagers, communit...

Het kennen van je klant wordt steeds belangrijker. Klanten zijn minder loyaal en de concurrentie wordt groter. Wil je een beter beeld krijgen van wat je klant met je product of dienst doet? En wil je je aanbod beter afstemmen op de wensen van de klant? In deze training leer je tot succesvolle klantinzichten te komen. Zo groei je in korte tijd uit tot een customer-insightsexpert.


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Customer Insights' van SRM.

De training is sterk praktijkgericht opg…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Deze training is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met customer insights voor marketing- en communicatiedoeleinden, bijvoorbeeld marketeers, programmamanagers, communit...

Het kennen van je klant wordt steeds belangrijker. Klanten zijn minder loyaal en de concurrentie wordt groter. Wil je een beter beeld krijgen van wat je klant met je product of dienst doet? En wil je je aanbod beter afstemmen op de wensen van de klant? In deze training leer je tot succesvolle klantinzichten te komen. Zo groei je in korte tijd uit tot een customer-insightsexpert.


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Customer Insights' van SRM.

De training is sterk praktijkgericht opgezet. Onder begeleiding van enthousiaste praktijkdocenten ga je concreet aan de slag met onder meer cocreatie, real-time marketing en het toepassen van learnings. Je zult merken hoe prettig onze praktijkgerichte aanpak werkt. De nieuwe inzichten pas je namelijk direct toe in je werk. In de training maak je gebruik van actueel lesmateriaal. Daarnaast beschik je over een online leeromgeving. Hierin vind je alle relevante informatie die je nodig hebt.

Hoe maak je als organisatie optimaal gebruik van customer insights? In deze training leer je binnen welke gebieden customer insights waardevol zouden kunnen zijn voor je organisatie. En je ontdekt hoe je deze klantinformatie kunt omzetten in sterke en succesvolle proposities. De theorie pas je meteen toe in je eigen werk.
De volgende onderwerpen komen aan bod:

Trends in customer insights

o Strategisch belang van customer insights
o Toepassingsgebieden van customer insights
o Inzicht in trends en ontwikkelingen

Customer insight-driven marketing

o Van informatie naar customer insights
o Cocreatie
o Real-time marketing
o Implementeren van learnings

Customer-insightstrategie

o Insight-driven proposities
o Actiegerichte businesspropositie opstellen
o Doelstellingen bepalen

1 dagen

Trainingen

SRM-TCI|Customer Insights

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.