Masterclass Consumer Behaviour - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Masterclass Consumer Behaviour - Dag

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.136 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
11 feb. 2022 tot 11 mrt. 2022
placeEindhoven
11 feb. 2022 tot 11 mrt. 2022
placeRotterdam
11 feb. 2022 tot 11 mrt. 2022
placeUtrecht
11 feb. 2022 tot 11 mrt. 2022
placeZwolle
11 feb. 2022 tot 11 mrt. 2022
placeAmsterdam
18 mrt. 2022 tot 15 apr. 2022
placeEindhoven
18 mrt. 2022 tot 15 apr. 2022
placeRotterdam
18 mrt. 2022 tot 15 apr. 2022
placeUtrecht
18 mrt. 2022 tot 15 apr. 2022
placeZwolle
18 mrt. 2022 tot 15 apr. 2022
placeAmsterdam
31 mei. 2022 tot 28 jun. 2022
placeEindhoven
31 mei. 2022 tot 28 jun. 2022
placeRotterdam
31 mei. 2022 tot 28 jun. 2022
placeUtrecht
31 mei. 2022 tot 28 jun. 2022
placeZwolle
31 mei. 2022 tot 28 jun. 2022

Beschrijving

Je wilt als marketingprofessional meer weten over de intenties achter klik- en koopgedrag. Waar is jouw doelgroep gevoelig voor? En via welke kanalen kun je hen bereiken? In deze training op Master...

Welke aspecten zijn allemaal van invloed op het zoek- en koopgedrag van je (potentiële) klanten? Welke verschillen zijn er tussen generaties, sociale klassen en culturen? En welke rol heeft de psyche van de mens bij het maken van keuzen? Deze en andere vragen komen aan bod in de praktijkgerichte Masterclass Consumer Behaviour. Door meer inzicht in de customer journey en motivaties van bezoekers weet je meer uit je marketingeuro's te halen. Uiteraard maak je daarbij ook ethische kwesties bespree…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales management, Assertiviteit, NIMA A Sales, NIMA B Sales en Netwerken.

Je wilt als marketingprofessional meer weten over de intenties achter klik- en koopgedrag. Waar is jouw doelgroep gevoelig voor? En via welke kanalen kun je hen bereiken? In deze training op Master...

Welke aspecten zijn allemaal van invloed op het zoek- en koopgedrag van je (potentiële) klanten? Welke verschillen zijn er tussen generaties, sociale klassen en culturen? En welke rol heeft de psyche van de mens bij het maken van keuzen? Deze en andere vragen komen aan bod in de praktijkgerichte Masterclass Consumer Behaviour. Door meer inzicht in de customer journey en motivaties van bezoekers weet je meer uit je marketingeuro's te halen. Uiteraard maak je daarbij ook ethische kwesties bespreekbaar.


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Masterclass Consumer Behaviour' van SRM.

In 3 dagen ontwikkel je inzicht in de Masterclass Consumer Behaviour. Zo verdiep je je in de invloed van de omgeving op beslissingen. Ook leer je motivaties van bezoekers herkennen. Wat willen zij? Hoe zie je dat? En hoe kun je daarop inspelen? Door een beter begrip van de klant en de verschillende stappen die hij doorloopt tijdens een klantreis ontdek je waar je nog op kunt verbeteren.

Je wisselt theorie en praktijk af in deze training. Door wat je leert meteen toe te passen in de praktijk heb je direct profijt van je studie.
De volgende onderwerpen komen aan bod:

o Customer journey
o Anticiperen op veranderend consumentengedrag
o Psychologische aspecten van consumentengedrag
o Motivatietheorie
o Individuele besluitvorming
o Probleemherkenning en zoeken naar informatie
o Het proces na aankoop
o Sociale invloeden op consumentengedrag
o Consumentenanalyse en strategie

3 dagen

Trainingen

SRM-SIK|Masterclass Consumer Behaviour

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.