Online Advertising - Dag

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.129 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

7
Gemiddeld cijfer voor Online Advertising - Dag
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
Online Advertising - Dag

"Ik vond het jammer dat de training onderdeel was van een grotere cursus, waardoor voor de andere cursisten de focus op het grote geheel lag. De eerste les viel me tegen, de tweede les maakte het goed. Vanwege de inhoud van de tweede les zou ik de training aanraden." - 21-07-2015 00:00

"Ik vond het jammer dat de training onderdeel was van een grotere cursus, waardoor voor de andere cursisten de focus op het grote geheel lag.… alles lezen - 21-07-2015 00:00

Startdata en plaatsen

Amsterdam
8 nov. 2019
Eindhoven
8 nov. 2019
Rotterdam
8 nov. 2019
Utrecht
8 nov. 2019
Zwolle
8 nov. 2019
Amsterdam
26 feb. 2020
Eindhoven
26 feb. 2020
Rotterdam
26 feb. 2020
Utrecht
26 feb. 2020
Zwolle
26 feb. 2020
Amsterdam
26 mei. 2020
Eindhoven
26 mei. 2020
Rotterdam
26 mei. 2020
Utrecht
26 mei. 2020
Zwolle
26 mei. 2020

Beschrijving

Je bent werkzaam als marketing- of communicatieprofessional en wilt het effect van jouw online advertenties versterken. Daarbij zie je dat online ontwikkelingen elkaar in razend tempo opvolgen en w...

Merken schreeuwen online om aandacht. Hoe zorg jij ervoor dat je hier met jouw merk tussenuit springt? Dat leer je tijdens deze actuele training Online Advertising van SRM. Je verdiept je in de belangrijkste terminologie en de mogelijkheden van online advertising. Je ontwikkelt vaardigheden om met tools de behoeften en het surfgedrag van jouw doelgroep in kaart te brengen. Daarbij leer je hen met creatieve, efficiënte advertentievormen trekken en raken. Zo versterk jij het effect van jouw adver…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: E-mail marketing, E-mail, Crossmedia, E-commerce en Google Analytics.

Je bent werkzaam als marketing- of communicatieprofessional en wilt het effect van jouw online advertenties versterken. Daarbij zie je dat online ontwikkelingen elkaar in razend tempo opvolgen en w...

Merken schreeuwen online om aandacht. Hoe zorg jij ervoor dat je hier met jouw merk tussenuit springt? Dat leer je tijdens deze actuele training Online Advertising van SRM. Je verdiept je in de belangrijkste terminologie en de mogelijkheden van online advertising. Je ontwikkelt vaardigheden om met tools de behoeften en het surfgedrag van jouw doelgroep in kaart te brengen. Daarbij leer je hen met creatieve, efficiënte advertentievormen trekken en raken. Zo versterk jij het effect van jouw advertenties. Uiteraard word je hierin volledig ondersteund door toptrainers vanuit de praktijk. Je ontwikkelt praktische toepassingsmogelijkheden die je direct kunt inzetten. Dat maakt SRM dé opleider voor succesvolle marketeers.

Trainingen

Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Online Advertising' van SRM.

Met een online advertentie heb je een groot bereik, maar hoe zorg je ervoor dat je tegen een relatief laag budget jouw specifieke doelgroep bereikt? Dat leer je tijdens deze praktijkgerichte training van SRM. Je gaat aan de slag met het surfgedrag van jouw doelgroep en brengt hun customer journey in kaart. Zo ontwikkel je vaardigheden om de juiste touchpoints te raken en het effect van je advertenties te versterken. Ook ontwikkel je creatieve vaardigheden om jouw advertentie persoonlijker en relevanter te maken voor een doelgroep. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM pas je het geleerde direct toe binnen je eigen werkomgeving, je merkt direct meer resultaat met jouw online advertenties.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Trends en mogelijkheden

o Online advertising in de customer journey
o Verschillende soorten advertising
o Welke rollen spelen de creatives?
o Programmatic trading

Online campagnes

o Facebook, LinkedIn, Twitter en YouTube advertising
o Realtime advertising
o Landelijke en regionale targeting
o Synergiekanalen

Resultaat van online advertising

o Hoe meet je online advertising?
o Meten en ROI social advertising
o Efficiënt budgetteren: kosten en planning

Regelgeving

o Inzicht in actuele privacywetgeving
o Datagebruik en codes

SRM-ONAD|Online Advertising

7
Gemiddeld cijfer voor Online Advertising - Dag
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
Online Advertising - Dag

"Ik vond het jammer dat de training onderdeel was van een grotere cursus, waardoor voor de andere cursisten de focus op het grote geheel lag. De eerste les viel me tegen, de tweede les maakte het goed. Vanwege de inhoud van de tweede les zou ik de training aanraden." - 21-07-2015 00:00

"Ik vond het jammer dat de training onderdeel was van een grotere cursus, waardoor voor de andere cursisten de focus op het grote geheel lag.… alles lezen - 21-07-2015 00:00

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.