Online Advertising TIJDELIJK VIA VIRTUAL CLASSROOM - Dag

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.130 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

7
Gemiddeld cijfer voor Online Advertising TIJDELIJK VIA VIRTUAL CLASSROOM - Dag
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
Online Advertising TIJDELIJK VIA VIRTUAL CLASSROOM - Dag

"Ik vond het jammer dat de training onderdeel was van een grotere cursus, waardoor voor de andere cursisten de focus op het grote geheel lag. De eerste les viel me tegen, de tweede les maakte het goed. Vanwege de inhoud van de tweede les zou ik de training aanraden." - 21-07-2015 00:00

"Ik vond het jammer dat de training onderdeel was van een grotere cursus, waardoor voor de andere cursisten de focus op het grote geheel lag.… alles lezen - 21-07-2015 00:00

Startdata en plaatsen

place Amsterdam
6 nov. 2020 tot 20 nov. 2020
place Eindhoven
6 nov. 2020 tot 20 nov. 2020
place Rotterdam
6 nov. 2020 tot 20 nov. 2020
place Utrecht
6 nov. 2020 tot 20 nov. 2020
place Zwolle
6 nov. 2020 tot 20 nov. 2020
place Amsterdam
19 feb. 2021 tot 5 mrt. 2021
place Eindhoven
19 feb. 2021 tot 5 mrt. 2021
place Rotterdam
19 feb. 2021 tot 5 mrt. 2021
place Utrecht
19 feb. 2021 tot 5 mrt. 2021
place Zwolle
19 feb. 2021 tot 5 mrt. 2021
place Amsterdam
7 mei. 2021 tot 21 mei. 2021
place Eindhoven
7 mei. 2021 tot 21 mei. 2021
place Rotterdam
7 mei. 2021 tot 21 mei. 2021
place Utrecht
7 mei. 2021 tot 21 mei. 2021
place Zwolle
7 mei. 2021 tot 21 mei. 2021

Beschrijving

Wil je starten met online adverteren via social media of Google? En wil je weten hoe je het meeste haalt uit paid media? Dan is de training Online Advertising iets voor jou. SRM ondersteunt je in h...

Tijdelijk via virtual classroom. Onze klassikale opleidingen/trainingen gaan bij voldoende deelnemers gewoon van start alleen worden de lessen tijdelijk op afstand gegeven. Dit gebeurt d.m.v. virtual classroom of de docent geeft persoonlijk les via telefoon/facetime/skype. Zodra fysieke lessen weer mogelijk zijn gaan we weer over op klassikaal. Kies bij je inschrijving voor een startdatum en leslocatie en je ontvangt bij doorgang alle informatie. Voor meer informatie zie de website.
"Merken sch…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: E-mail marketing, E-mail, Crossmedia, E-commerce en Google Analytics.

Wil je starten met online adverteren via social media of Google? En wil je weten hoe je het meeste haalt uit paid media? Dan is de training Online Advertising iets voor jou. SRM ondersteunt je in h...

Tijdelijk via virtual classroom. Onze klassikale opleidingen/trainingen gaan bij voldoende deelnemers gewoon van start alleen worden de lessen tijdelijk op afstand gegeven. Dit gebeurt d.m.v. virtual classroom of de docent geeft persoonlijk les via telefoon/facetime/skype. Zodra fysieke lessen weer mogelijk zijn gaan we weer over op klassikaal. Kies bij je inschrijving voor een startdatum en leslocatie en je ontvangt bij doorgang alle informatie. Voor meer informatie zie de website.
"Merken schreeuwen online om aandacht. Hoe zorg jij ervoor dat je hier met jouw merk tussenuit springt? Dat leer je tijdens de training Online Advertising van SRM. Je verdiept je in de trends en mogelijkheden op het gebied van online advertising. Zo ontdek je wat de mogelijkheden zijn van de advertentieplatformen van Google, Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn. Je leert hoe je campagnes meetbaar maakt en hoe je met minder budget meer resultaat boekt. In de training Online Advertising maak je kennis met de belangrijkste features van Google Ads. Je ontdekt welke instellingen voor jou relevant zijn en duikt in geavanceerde functionaliteiten als segmentatie en remarketing. Ook komen de principes va...


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Online Advertising' van SRM.

Met een online advertentie heb je een groot bereik, maar hoe zorg je ervoor dat je met een beperkt budget maximaal rendement genereert? Dat leer je tijdens deze praktijkgerichte training van SRM. Je gaat aan de slag met het surfgedrag van je doelgroep en brengt hun customer journey in kaart. Zo leer je met welke tools je het effect van je advertenties kunt versterken. Ook ontwikkel je creatieve vaardigheden om je advertentie persoonlijker en relevanter te maken voor een doelgroep. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM pas je het geleerde direct toe binnen je eigen werkomgeving, je merkt direct meer resultaat met je online advertenties.

In deze training leer je hoe je met online advertising meer bereik en zichtbaarheid genereert. Zo ontdek je welke soorten advertising er zijn en hoe je specifieke klantsegmenten kunt targeten via Google en social media.
De volgende onderwerpen komen aan bod:

Trends en mogelijkheden

o Online advertising in de customer journey
o Verschillende soorten advertising
o Welke rollen spelen de creatives?

Online campagnes

o Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, Google Ads en YouTube advertising
o Realtime advertising
o Landelijke en regionale targeting
o Synergiekanalen

Resultaat van online advertising

o Hoe meet je online advertising?
o Meten en ROI social advertising
o Efficiënt budgetteren: kosten en planning

Regelgeving

o Inzicht in actuele privacywetgeving
o Datagebruik en codes

2 dagen

Trainingen

SRM-ONAD|Online Advertising TIJDELIJK VIA VIRTUAL CLASSROOM

7
Gemiddeld cijfer voor Online Advertising TIJDELIJK VIA VIRTUAL CLASSROOM - Dag
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
Online Advertising TIJDELIJK VIA VIRTUAL CLASSROOM - Dag

"Ik vond het jammer dat de training onderdeel was van een grotere cursus, waardoor voor de andere cursisten de focus op het grote geheel lag. De eerste les viel me tegen, de tweede les maakte het goed. Vanwege de inhoud van de tweede les zou ik de training aanraden." - 21-07-2015 00:00

"Ik vond het jammer dat de training onderdeel was van een grotere cursus, waardoor voor de andere cursisten de focus op het grote geheel lag.… alles lezen - 21-07-2015 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.