Executive Master Customer Insights en Big Data - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.135 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
5 mrt. 2021 tot 14 mei. 2021
placeEindhoven
5 mrt. 2021 tot 14 mei. 2021
placeRotterdam
5 mrt. 2021 tot 14 mei. 2021
placeUtrecht
5 mrt. 2021 tot 14 mei. 2021
placeZwolle
5 mrt. 2021 tot 14 mei. 2021

Beschrijving

Je werkt als (online) marketeer of webanalist en je wilt je klanten echt leren kennen. Waar bevinden ze zich? Wat interesseert hen? Met de inzichten die je uit big-data-analyses opdoet, wil je je k...

Je wilt weten welke motivaties bezoekers hebben en hoe je ze kunt overtuigen jouw producten of diensten af te nemen. In deze Executive Master Customer Insights en Big Data ontdek je hoe je de klantreis in kaart brengt en gebruik je big data om de contactmomenten met je bezoekers verder te optimaliseren. Doordat je steeds meer inzicht krijgt in de klantbehoeften, ontwikkel je de voelsprieten om je boodschap aan te passen aan de fase waarin de klant zich bevindt.


Je rondt dit programma af met ee…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Data Marketing (Customer Insight), Big Data, Insights Discovery, Google Analytics en Excel.

Je werkt als (online) marketeer of webanalist en je wilt je klanten echt leren kennen. Waar bevinden ze zich? Wat interesseert hen? Met de inzichten die je uit big-data-analyses opdoet, wil je je k...

Je wilt weten welke motivaties bezoekers hebben en hoe je ze kunt overtuigen jouw producten of diensten af te nemen. In deze Executive Master Customer Insights en Big Data ontdek je hoe je de klantreis in kaart brengt en gebruik je big data om de contactmomenten met je bezoekers verder te optimaliseren. Doordat je steeds meer inzicht krijgt in de klantbehoeften, ontwikkel je de voelsprieten om je boodschap aan te passen aan de fase waarin de klant zich bevindt.


Je rondt dit programma af met een integrale eindopdracht, waarmee je aantoont dat je het geleerde kunt toepassen binnen je werk. Bij succesvolle afronding van dit programma ontvang je het zeer gewaardeerde SRM-diploma 'Executive Master Customer Insights en Big Data'.
Op het moment dat je verder wilt studeren in een Masteropleiding van NCOI University of Business Studies en je toelaatbaar bent tot deze opleiding, kun je dit programma mogelijk inbrengen als vrijstelling.

In deze Executive Master ontdek je hoe je data binnen je organisatie kunt inzetten om meer uit je relaties met bezoekers en klanten te halen. Daarvoor bestudeer je markt- en klantinzichten en raak je bekend met sociale invloeden op koopgedrag. Het programma wordt verzorgd door docenten met ruime ervaring in het werkveld. Door voorbeelden en oefeningen weten zij de theorie levendig aan jou over te brengen.

Je verdiept je in onderwerpen als consumentendiversiteit en -gedrag, de klantreis en growth hacking. Je ontwikkelt nieuwe vaardigheden op het gebied van meten en interpreteren van data, waarmee je uiteindelijk voorzichtige voorspellingen kunt gaan doen. Een waardevol programma met inzichten die je direct in je eigen werk kunt toepassen.
De volgende onderwerpen komen aan bod:

Masterclass Customer Insights en Koopgedrag

(3 dagen)
o Begrijpen van gedrag van consumenten
o Anticiperen op veranderend consumentengedrag
o Omgevingsinvloeden
o Psychologische aspecten van consumentengedrag
o Motivatietheorie
o Individuele besluitvorming
o Probleemherkenning en zoeken naar informatie
o Het proces na aankoop
o Consumentendiversiteit
o Sociale klassen en lifestyles
o Sociale invloeden op consumentengedrag
o Consumentengedrag, marketing en ethiek
o (Online) marktonderzoek en ethiek
o Consumentenanalyse en strategie

Masterclass Business Intelligence en Big Data

(3 dagen)
o Big-data-analytics in onze maatschappij
o Inzet van big data in je organisatie
o Big-datastrategie
o Customer journey mapping
o Markt- en klanteninzichten naar betere strategische besluitvorming
o Analytics en slimme tools
o Datakwaliteit, eigen data en open-sourcedata
o Social listening en analytics
o Van data naar, visualisatie en inzicht
o Growth hacking
o Predictive analytics/modelling en forecasting in marketing
o Hyperpersonaliseer: van segmentatie naar 'segment of one'
o Privacy, wet- en regelgeving
o Best practices (do’s and dont’s)

Het programma Executive Master Customer Insights en Big Data duurt 3 maanden. Het programma wordt overdag verzorgd. De dagvariant heeft 6 bijeenkomsten van 09.30 uur tot 16.30 uur.

Trainingen

SRM-EMCI|Executive Master Customer Insights en Big Data

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.