HBO Marketingcommunicatie en Branding - Avond

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.131 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeBreda
14 sep. 2020 tot 23 nov. 2020
placeDen Haag
14 sep. 2020 tot 23 nov. 2020
placeRotterdam
14 sep. 2020 tot 23 nov. 2020
placeAlmere
15 sep. 2020 tot 24 nov. 2020
placeAmsterdam
15 sep. 2020 tot 24 nov. 2020
placeArnhem
15 sep. 2020 tot 24 nov. 2020
placeDen Bosch
15 sep. 2020 tot 24 nov. 2020
placeEindhoven
15 sep. 2020 tot 24 nov. 2020
placeMaastricht
15 sep. 2020 tot 24 nov. 2020
placeNijmegen
15 sep. 2020 tot 24 nov. 2020
placeTilburg
15 sep. 2020 tot 24 nov. 2020
placeUtrecht
15 sep. 2020 tot 24 nov. 2020
placeDrachten
17 sep. 2020 tot 26 nov. 2020
placeEnschede
17 sep. 2020 tot 26 nov. 2020
placeGroningen
17 sep. 2020 tot 26 nov. 2020
placeLeeuwarden
17 sep. 2020 tot 26 nov. 2020
placeZwolle
17 sep. 2020 tot 26 nov. 2020
placeBreda
29 mrt. 2021 tot 14 jun. 2021
placeDen Haag
29 mrt. 2021 tot 14 jun. 2021
placeRotterdam
29 mrt. 2021 tot 14 jun. 2021

Beschrijving

Je wilt kennis en vaardigheden op het gebied van marketingcommunicatie ontwikkelen. Ook als je werkt als marketeer, productmanager of medewerker op een marketingcommunicatieafdeling of bij een comm...

Wil je de marketingcommunicatiestrategie van je organisatie zowel via on- als offline kanalen effectief inzetten? In dit HBO-programma ontdek je hoe je de ideale marketingcommunicatiemix samenstelt. Hierbij komen onderwerpen als geïntegreerde communicatie, merkwaarde, positionering, de implementatie van campagnes en social media uitgebreid aan bod. Zo ben je na dit programma in staat om via alle kanalen de kennis, attitude en het gedrag van de doelgroep succesvol te beïnvloeden.


Je sluit het p…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketingcommunicatie, Merkontwikkeling, Brand Management, NIMA Marketing-A en NIMA Marketingcommunicatie-B.

Je wilt kennis en vaardigheden op het gebied van marketingcommunicatie ontwikkelen. Ook als je werkt als marketeer, productmanager of medewerker op een marketingcommunicatieafdeling of bij een comm...

Wil je de marketingcommunicatiestrategie van je organisatie zowel via on- als offline kanalen effectief inzetten? In dit HBO-programma ontdek je hoe je de ideale marketingcommunicatiemix samenstelt. Hierbij komen onderwerpen als geïntegreerde communicatie, merkwaarde, positionering, de implementatie van campagnes en social media uitgebreid aan bod. Zo ben je na dit programma in staat om via alle kanalen de kennis, attitude en het gedrag van de doelgroep succesvol te beïnvloeden.


Je sluit het programma af met een praktijkgerichte opdracht. Als je hiervoor een voldoende haalt, dan ontvang je het diploma ‘HBO Marketingcommunicatie en Branding'. Indien je eventueel verder wilt studeren en je voldoet aan de toelatingsvoorwaarden voor Bachelor, dan ontvang je vrijstelling voor de gelijke onderdelen uit de HBO Bacheloropleiding van onze businesspartner NCOI.

Het programma wordt verzorgd door deskundige docenten, die zelf in de praktijk actief zijn. Zij reiken je snel de nodige praktisch toepasbare kennis aan over marketingcommunicatie. Je verdiept je in de rol van geïntegreerde marketingcommunicatie ten opzichte van de bedrijfsresultaten. Je gaat praktisch aan de slag met het vastleggen van merkenbeleid en het samenstellen van een marketingcommunicatiemix voor een communicatiecampagne. De theorie wordt aan de praktijk gekoppeld met behulp van praktische opdrachten. Ook kun je gebruikmaken van actuele literatuur en onze online leeromgeving.

De volgende onderwerpen komen aan bod:
o Branding
o Marketingcommunicatieplan
o Marketingcommunicatie-instrumenten
o Geïntegreerde communicatie
o Werking van marketingcommunicatie
o Doelgroepanalyse en bepalen marcomdoelstellingen
o (Tactisch) positioneren
o ‘Brand equity’ en langetermijnrelaties
o Public relations
o Actuele ontwikkelingen marcom

Het programma HBO Marketingcommunicatie en Branding duurt 3 maanden. Het programma wordt zowel overdag als in de avond verzorgd. De dagvariant heeft 3 bijeenkomsten van 10.00 uur tot 16.00 uur. De avondvariant heeft 6 bijeenkomsten van 19.00 uur tot 22.00 uur. Je kunt dit programma ook via e-learning volgen met contact en begeleiding op afstand.

HBO-deelprogramma

SRM-HMCM4|HBO Marketingcommunicatie en Branding

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.