HBO Marketingcommunicatie - Dag

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.129 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Almere
20 sep. 2019 tot 15 nov. 2019
Amsterdam
20 sep. 2019 tot 15 nov. 2019
Arnhem
20 sep. 2019 tot 15 nov. 2019
Den Haag
20 sep. 2019 tot 15 nov. 2019
Eindhoven
20 sep. 2019 tot 15 nov. 2019
Enschede
20 sep. 2019 tot 15 nov. 2019
Groningen
20 sep. 2019 tot 15 nov. 2019
Nijmegen
20 sep. 2019 tot 15 nov. 2019
Rotterdam
20 sep. 2019 tot 15 nov. 2019
Tilburg
20 sep. 2019 tot 15 nov. 2019
Utrecht
20 sep. 2019 tot 15 nov. 2019
Zwolle
20 sep. 2019 tot 15 nov. 2019
Almere
3 apr. 2020 tot 5 jun. 2020
Amsterdam
3 apr. 2020 tot 5 jun. 2020
Arnhem
3 apr. 2020 tot 5 jun. 2020
Den Haag
3 apr. 2020 tot 5 jun. 2020
Eindhoven
3 apr. 2020 tot 5 jun. 2020
Enschede
3 apr. 2020 tot 5 jun. 2020
Groningen
3 apr. 2020 tot 5 jun. 2020
Nijmegen
3 apr. 2020 tot 5 jun. 2020

Beschrijving

Je wilt je kennis en vaardigheden op het gebied van marketingcommunicatie verder ontwikkelen. Ook als je werkt als marketeer, productmanager of medewerker op een marketingcommunicatieafdeling of bi...

Wil je de marketingcommunicatiestrategie van jouw organisatie zowel via on- als offline kanalen effectief inzetten? In dit HBO-programma ontdek je hoe je de ideale marketingcommunicatiemix samenstelt. Hierbij komen onderwerpen als geïntegreerde communicatie, de implementatie van campagnes en social media uitgebreid aan bod. Zo ben je na dit programma in staat om via alle kanalen de kennis, attitude en het gedrag van de doelgroep succesvol te beïnvloeden.

HBO-deelprogramma

Het programma HBO Mark…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketingcommunicatie, NIMA Marketing-A, NIMA Marketingcommunicatie-B, NIMA Marketing-B en Direct marketing.

Je wilt je kennis en vaardigheden op het gebied van marketingcommunicatie verder ontwikkelen. Ook als je werkt als marketeer, productmanager of medewerker op een marketingcommunicatieafdeling of bi...

Wil je de marketingcommunicatiestrategie van jouw organisatie zowel via on- als offline kanalen effectief inzetten? In dit HBO-programma ontdek je hoe je de ideale marketingcommunicatiemix samenstelt. Hierbij komen onderwerpen als geïntegreerde communicatie, de implementatie van campagnes en social media uitgebreid aan bod. Zo ben je na dit programma in staat om via alle kanalen de kennis, attitude en het gedrag van de doelgroep succesvol te beïnvloeden.

HBO-deelprogramma

Het programma HBO Marketingcommunicatie duurt 3 maanden. De opleiding wordt zowel overdag als in de avond verzorgd. De dagopleiding heeft 3 bijeenkomsten van 10.00 uur tot 16.00 uur. De avondopleiding heeft 6 bijeenkomsten van 19.00 uur tot 22.00 uur. Je kunt dit programma ook via e-learning volgen met contact en begeleiding op afstand.

Je sluit het programma af met een praktijkgerichte opdracht. Als je hiervoor een voldoende haalt, dan ontvang je het diploma ‘HBO Marketingcommunicatie'. Indien je eventueel verder wilt studeren en je voldoet aan de toelatingsvoorwaarden voor Bachelor, dan ontvang je mogelijk vrijstelling voor de gelijke onderdelen uit de HBO Bacheloropleiding van onze businesspartner NCOI.

Het programma wordt verzorgd door deskundige docenten, die zelf in de praktijk actief zijn. Zij reiken jou snel de nodige praktisch toepasbare kennis aan over marketingcommunicatie. Je verdiept je in de rol van geïntegreerde marketingcommunicatie ten opzichte van de bedrijfsresultaten. Je gaat praktisch aan de slag met het vastleggen van merkenbeleid en het samenstellen van een marketingcommunicatiemix voor een communicatiecampagne. De theorie wordt aan de praktijk gekoppeld met behulp van praktische opdrachten. Ook kun je gebruikmaken van actuele literatuur en onze online leeromgeving.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Branding

o Branding
o (Tactisch) positioneren
o ‘Brand equity’ en langetermijnrelaties
o Public relations
o Doelgroepenanalyse

Marcom

o Actuele ontwikkelingen marcom
o Marketingcommunicatieplan
o Marketingcommunicatie-instrumenten
o Geïntegreerde communicatie
o Werking van marketingcommunicatie

SRM-HMCM4|HBO Marketingcommunicatie

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.