Masterclass Internal Branding - Dag
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 30 apr. 2021 tot 14 mei. 2021 |
placeEindhoven 30 apr. 2021 tot 14 mei. 2021 |
placeRotterdam 30 apr. 2021 tot 14 mei. 2021 |
placeUtrecht 30 apr. 2021 tot 14 mei. 2021 |
placeZwolle 30 apr. 2021 tot 14 mei. 2021 |
placeAmsterdam 13 sep. 2021 tot 27 sep. 2021 |
placeEindhoven 13 sep. 2021 tot 27 sep. 2021 |
placeRotterdam 13 sep. 2021 tot 27 sep. 2021 |
placeUtrecht 13 sep. 2021 tot 27 sep. 2021 |
placeZwolle 13 sep. 2021 tot 27 sep. 2021 |
placeAmsterdam 8 okt. 2021 tot 22 okt. 2021 |
placeEindhoven 8 okt. 2021 tot 22 okt. 2021 |
placeE-learning 8 okt. 2021 tot 22 okt. 2021 |
placeRotterdam 8 okt. 2021 tot 22 okt. 2021 |
placeUtrecht 8 okt. 2021 tot 22 okt. 2021 |
placeZwolle 8 okt. 2021 tot 22 okt. 2021 |
placeAmsterdam 11 jan. 2022 tot 25 jan. 2022 |
placeEindhoven 11 jan. 2022 tot 25 jan. 2022 |
placeRotterdam 11 jan. 2022 tot 25 jan. 2022 |
placeUtrecht 11 jan. 2022 tot 25 jan. 2022 |
Beschrijving
Je wilt als communicatiespecialist gebruikmaken van de toegevoegde waarde van je collega's om een sterk merk aan de buitenwereld te presenteren.
Als medewerkers het DNA van hun organisatie denken, voelen en doen, helpt dat voor zowel de interne als de externe communicatie. Internal branding gaat verder dan interne communicatie alleen. Het is een manier om de organisatie of het merk te laden met waarden, die de medewerkers gaan uitdragen. Op die manier werkt internal branding ook voor de externe communicatie. Het merk en de uitstraling van de organisatie worden dan verbonden aan de medewerkers en de identiteit van de organisatie. Wil jij weten hoe je optimaal invulling geeft aan een internal-…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Je wilt als communicatiespecialist gebruikmaken van de toegevoegde waarde van je collega's om een sterk merk aan de buitenwereld te presenteren.
Als medewerkers het DNA van hun organisatie denken, voelen en doen, helpt dat voor zowel de interne als de externe communicatie. Internal branding gaat verder dan interne communicatie alleen. Het is een manier om de organisatie of het merk te laden met waarden, die de medewerkers gaan uitdragen. Op die manier werkt internal branding ook voor de externe communicatie. Het merk en de uitstraling van de organisatie worden dan verbonden aan de medewerkers en de identiteit van de organisatie. Wil jij weten hoe je optimaal invulling geeft aan een internal-brandingstrategie? Dan is de training Masterclass Internal Branding iets voor jou.
Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Masterclass Internal Branding' van SRM.
Internal branding is een samenspel tussen de missie en visie van de organisatie, de geïdentificeerde kernwaarden en de bedrijfscultuur. Het helpt je als organisatie met één stem op te treden naar de buitenwereld en nieuw personeel te selecteren dat goed bij de kernwaarden past. Met internal branding wordt de externe profilering van de organisatie verbonden met het gedrag van de medewerkers.
In deze training verdiep je je in internal branding. Je ontdekt
hoe je een verbinding legt tussen de medewerkers en de
organisatiedoelen en hoe je verder vorm kunt geven aan een
internal-brandingstrategie.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
o Merk als kompas
o Missie en visie
o DNA van de organisatie
o Kernwaarden
o Denken, voelen, doen
o Bedrijfscultuur
o Verbinding medewerkers – organisatiedoelen
o Internal branding strategie
o Verankering in de organisatie
2 dagen
Trainingen
SRM-INBR|Masterclass Internal Branding
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.